Здравейте, г-жо Илиева.
Първо искам да кажа, че това е свободен форум, който няма нищо общо с бизнеса на Литекс Моторс и неговите дилъри. Тоест ние тук сме фенове и собственици, които дискутираме неща свързани с Great Wall, но нямаме нищо общо с техните представители у нас и не можем да ви помогнем.
Аз обаче имам повече наблюдения върху ситуацията с колите в България и мога да опитам да ви дам повече насоки. За жалост не знам от кой град сте.
1) Ако можете, сменете сервиза. Най-вече ако е Грейт Ауто на Ботевградско шосе. От там често се чува, че някои неща трябва да се платят от клиента и често някои проблеми се определят като "нормално поведение"
2) Задължително се обърнете директно към Литекс Моторс. Ако можете отидете и в представителството им и вдигнете скандал и си търсете правата. Имаше подобни проблеми с друг потребител на форума, след това проблемите бяха отстранени в друг сервиз, качествено и от веднъж. Бил е изготвен списък с нещата, от които клиента се оплаква и по този списък сервиза се е погрижил всичко да бъде отстранено.
3) Не забравяйте, че това не е "нормално" поведение на НОВА кола, вие като собственик на НОВ автомобил не трябва да търпите такова отношение. Във форума тук има Hover-и и Voleex-и със сменени амортесьори гаранционно, сменени съединители, какво остава за един шарнир на 15 000км на джип, който предполагам не е мъчен с офроуд състезания
Искрено съжалявам (по-скоро съчувствам) за създадената ситуация и се надявам нещата да се оправят. Представители на Литекс Моторс четът форума и дано вземат проблемите присърце.
Много ще съм ви благодарен ако ни държите в течение как се развива този казус. В последствие ще преместя темата в Hover H5 - където да е видна за повече хора.