Канчо не съжалявай,с ръчката е истинския вариант,а това с копчетата е малко еротика особено когато не включва коректно.
Към Стойко - това с фирмения сервиз не е ясно дали е изпълнимо във Враца и околията,но на място можеш да провериш:
1.Дали включва режимите правилно и дали работят коректно.На сухо при 4Н не трябва да можеш да направиш завой.Стяга се управлението усезателно - ще го усетиш.Ако не стяга веригата в раздатката е бегала т.е. намаш 4Н.Тук се сменят зъбчатите колела и веригата в раздатката,но не съм го правил и не зная за какви цени иде реч - предполагам 300-500лв.
Ако времето е подходящо го вкарайте в една нива и ще разберете какво работи и какво не.Най-много после да му платиш едно измиване ако не ти хареса.
2.Не трябва да надува маркучите на водната система при затворена капачка на радиатора.Преди да го запалите свали капачката на радиатора и погледни - капачката трябва да има две гумички и ако липсва някоя т.е. най-вече първата значи има проблем.С повечко късмет ще е капачката , но едва ли.
Ако "надува" маркучите и са твърди вероятно гарнитурата на главата е бегала.Процедурата и частите по ремонта 300-400лв. или колкото ти вземат.
3.Слушаш за непривични шумове в двигателния отсек, хидравликата и скоростите.
Обслужване на ремъци,ролки,обтегач и помпа 350-650лв в зависимост от това къде го правиш и кой го прави.
4.Гледаш да няма течове при двигателя, кутуята и мостовете.Ако има при кутията 350лв надолу защото иначе ще ги платиш после за сваляне на кутията и за семерингите.Ако е при мостовете е по тънко.Свалят се само карданите.
5.Разгледай внимателно за ръжди и най-вече за пребоядисани детайли,че в Добрич и Варна предлагаха един бял "нов внос" търкалян в нивата , който ако не си внимателен ще се усетиш късно.Колкото и професионално да е пръскан при внимателен оглед си личи.
6.Провери работата на климатроника задължително.Ако не работи вероятната повреда е заминал радиатор - 350-700лв в зависимост от намирането и цената за зареждането с фреон.
7.Провери целия ел. пакет - прозорци,врати,заключване,отключване,чистачки,отопления и помпи за течностите.
Това са основните болежки и всичко останало е късмет + 15 литра масло за обслужване на старта така , че се смятай като купуваш.
Лично мен обявените километри не ме притесняват защото двигателя е с голям ресурс.Големия въпрос е колко са му върнали , а не на колко е обявен.
Не отивай сам с жената,а вземи макс брой приятели и го "разкостете" ако трябва при огледа - особено ако приятелите са в час с колите.
Успех в търсенето и намирането на заветния автомобил.