Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 3.01.2019 in all areas

  1. Широчината на джантата не се увеличава, моите са като стоковите - J7. По-големите гуми от стоковия размер водят до по-дълъг спирачен път, по трудно ускорение, по-ниска максимална скорост и т.н, това смятам е ясно за всички и всеки сам преценява за себе си. Теглото на моята гума е 26кг, на джантата + още 9. Гума с джанта са 35кг. Производителя какво е сметнал и какви са реалните възможности на един автомобил са две много различни неща. Производителите се съобразяват с крайна цена на продукта, екологични норми, правни норми и какво ли още не. Моите гуми докато се износят ти ще си сменил 2 комплекта най-вероятно. Колкото до износването на частите - до сега не съм сменил нито каре, нито полуоска, нито кардан, а и не виждам какъв точно ресурс се използва от полуоската или кардана. Евентуално може да се строши каре, но то това е и работата на карето - да се счупи преди други по-важни възли. Аз лично не съм сложил широки гуми за гъзария, а за много по-добра возия по пресечена местност, по-голяма площ на пясък / мека почва. При спадната гума на 1 бар ако карам върху камъни с големина на тухла няма никакъв дискомфорт, тъй като гумата абсорбира голяма част от неравноста и т.н и т.н. Аз споделям опит и мнение какво съм направил по моя автомобил, не карам никого да слага гуми 32 инча или да си сменя окачване или каквото и да било. Аз тотално съм преобразил джипа си и по нищо не може да се сравнява със стоков хувър, което има своите плюсове, но и много минуси.
    1 point
×
×
  • Създай нов...