Geoponos

Members
  • Content count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Geoponos

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 05/17/73

Profile Information

  • Адрес:
    Пловдив
  • Карам:
    GW Wingle 3 / 2012, LR Freelander 2/2008

Recent Profile Visitors

246 profile views
  1. http://tinyurl.com/jo7m8s7

  2. http://bit.ly/2aOUGKi

  3. Някой не е стегнал добре скобата, друго обяснение нямам, вероятно фабричен проблем
  4. Всичко е наред, просто не съм свикнал, сега вече след като навъртях за вдна смяна на масло, всичко си дойде на мястото.
  5. Така се товари пикапа , стигал съм до 1550 фиданки, товарил съм и 1 тонен бидон пълен с вода до горе + двама като мен 1250 кг и не мърда, пушка е.
  6. Не е нормално, аз например имах малък проблем, пикапа ми стана муден, бавно набираше, забиваше леко , все едно се дави. Закарах го на специалисти в Пловдив по газовите системи. Включиха го към компютъра и се оказа проблем в изпарителя, имало някакво спукване и вкарвал обогатена смес, за това и трудно ми палеше , след въртене около 3 секунди, Смениха двата филтъра в системата, прочистиха я цялата с някаква газ ли там не запомних с какво, оправиха изпарителя, изчистиха грешките за паленето на газ директно... предишната собственичка италианката го е палела точно 5 пъти на газ и това отчете на компа и ако се е наложило да паля 6 път системата е щяло да блокира и да не ми разреши. Това ми го обясниха в севриза. Всичко струваше 160 лв с ДДС, пикапа сега е стрела, много бързо набира, стана много пъргав, падна разхода още надолу. Моя гори в момента 10лв на 100 км, засякох го
  7. Здравейте, имам от 5 месеца Wingle 3 / 2012 година с двигател 2.4 газ/бензин 93 киловата и вероятно 126 коня, така поне го сметнах. Обадих се в сервиза на грейт уол да попитам за двата ремъка и ми казаха едни цени за комплекта, по високи от тези на Фрилендъра 2, който обслужих преди месец. Обръщам се към вас за помощ да ми кажете какво и от къде да търся. Нямам идея каква е номерацията на ремъците, нито на ролките, нито на помпата. Автомобила ми е на 151 000 км, в сервизната му книжка е сменяно на 96 000 км, така че вероятно съм точно за смяна. Нуждая се спешно от компетентен отговор, благодаря ви.
  8. ПС: няма ли някой от Пловдив за да направя сравнение с такъв Уингъл 3 сингъл каб плийз
  9. Това и направих, сложих му 400 кг и заспа на пътя, но аз в момента го това ря ежедневно с не повече от 200 кг, рядко ще се налага да го товаря до 800 кг, значи орисията е такава , купуваш пикап, получаваш Зил, май ще се свиква. И да бях на тест на амортисорите, казаха че няма блокирали поне , но ще се наложи май да ги сменя, защото теста беше първобитен . Ако някой знае качествен тест в Пловдив , моля да пише, благодаря.
  10. Здравейте, колеги, нов съм във форума и имам една огромна питанка. Днес по обед купих един Great wall 2,4 i с фабрична газова уредба. Тествах го на супер готин асфалтов път и го взех без да се замисля. Докато го докарам до в къщи, изминах 250 км и какво забелязах, което ме потресе. Когато пътя е готин и мазен, както се казва, всичко е ок, обачееее, стане ли неравен, пикапа подскача толкова яко , че ще ми изпадат пломбите. Това нормалната возия ли му е или амортисьорите са заминали и искат смяна или какво може да е. Аз такава твърда возия никога не съм предполагал, че може да има, направо съм ужасно притеснен. Модела е като този на снимката, но не е с двойна кабина, а е с единична, точно такъв ми трябваше , за да мога да товаря повече . Та въпроса ми е както писах по горе, възможно ли е возията му да е ужасна Целия подскача , направо останах без бъбреци, отзад гледам е с по 5 листа ресьори , има някакви амортисьори, ама дали е от тях, че хич ги няма или просто си е така, нямам идея. Очаквам мнения от притежатели на такъв модел, за да знам, какво да правя и къде да ходя, какво да сменям. Инак по предницата всичко е ок, много е стегната, нооо, возията е майка плаче, скок подскок