Jump to content

Проблема с турбо-дупката при Steed - дизел


almarkov
 Share

Recommended Posts

Колеги, някой преборил ли е проблема с турбо-дупката при дизела? Вече му посвикнах, но като се кача на друга кола усещам колко е дразнеща липсата на тяга при потегляне.В сервиза на Грейт уол ми казаха, че няма вариант да се оправи.Местните тунинг-ентусиасти казват, че ако турбото е с променлива геометрия , може да се бутнат настройките, но никой не е сигурен в резултата.

Link to comment
Share on other sites

Турбината е с променлива геометрия и подлежи на подобрение с remap (промяна на записания софтуер на ECU-то ти). За жалост, както всички останали хора с Great Wall си опитно зайче и за разлика от популярните марки автомобили, за Great Wall все още няма много тунинг студиа, които да се занимават с писането на ремапи.

 

Тези са едни, които твърдят, че имат ремап за Steed-а, но като гледам е доста темплейтна страницата - няма графики от динамометър, няма данни колко и какво подобряват с ремапа си:

http://veloc-ecu-remapping-spain.com/pickup-remap-tuning-remapping.aspx?Make=Great%20Wall%20Motors&Range=Steed

 

 

Бих те посъветвал да потърсиш в нета за компании, които пишат ремапи за Steed и ако намериш хора, които са разполагали с такъв пикап и са написали ремап, да се свържеш с тях. Питай ги за цена като им кажи, че сам ще флашваш всичко (трябва ти Galleto 1260 кабел) и да им пратиш firmware-а си. Имай предвид, че с такава операция вероятно си зачеркваш гаранцията (ако все още държиш на нея). Друг вариант е да намериш някое българско студио, което се занимава с правене на ремапи. Такова, което да има на разположение дино и имаш нервите да си поиграят с колата, евентуално да трябва да се връщаш с тях за донастройки и така да ти направят мап. Те би трябвало да са навити, защото после ще могат да продават постигнатите настройки на други хора с този дизел. Но разбира се няма яснота в дългосрочен план това дали няма да навреди, дали съединителя няма да почне да приплъзва по-рано, дали няма други проблеми да излезнат и тн.

 

Ако кажеш, че това е пътя по който искаш да тръгнеш, ще поразпитам.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Благодаря за инфото,но мисля да не се вкарвам в чак такива филми.По-скоро си мислех за пауър бокс или чип в краен случай.Относно гаранцията съм малко скептично настроен.Това ми е третата поред нова кола и досега не са съм се облагодетелствал от тази привилегия.Ако знаят как експлоатирам пикапа сигурно ще ме обявят за луд,за 2,5г.изглежда като 20годишна.

Link to comment
Share on other sites

Външните "чипове" или пауър-боксове обикновено са възможно най-бързия начин да си създадеш проблеми. Има изключения с интелигентно направени power-box-ове, с микропроцесори, които се доближават до средно добре изпипан ремап, но първо те не струват по-малко, второ такива има отново само за популярните модели коли/двигатели. Най-вероятно това, до което ще се добереш с твоя Steed ще е боклучава кутия, която обещава много, но води до куп рискове, тъй като вдига мощността лъжейки компютъра на колата да подава повече гориво, с което ще има и повече пушек и потенциални проблеми със запушване на EGR клапана, прецакване на дюзи и други.

 

Или се разтърси за читав ремап, или не прави нищо.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...