almarkov Posted January 30, 2015 Share Posted January 30, 2015 Колеги, някой преборил ли е проблема с турбо-дупката при дизела? Вече му посвикнах, но като се кача на друга кола усещам колко е дразнеща липсата на тяга при потегляне.В сервиза на Грейт уол ми казаха, че няма вариант да се оправи.Местните тунинг-ентусиасти казват, че ако турбото е с променлива геометрия , може да се бутнат настройките, но никой не е сигурен в резултата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted February 2, 2015 Share Posted February 2, 2015 Турбината е с променлива геометрия и подлежи на подобрение с remap (промяна на записания софтуер на ECU-то ти). За жалост, както всички останали хора с Great Wall си опитно зайче и за разлика от популярните марки автомобили, за Great Wall все още няма много тунинг студиа, които да се занимават с писането на ремапи. Тези са едни, които твърдят, че имат ремап за Steed-а, но като гледам е доста темплейтна страницата - няма графики от динамометър, няма данни колко и какво подобряват с ремапа си: http://veloc-ecu-remapping-spain.com/pickup-remap-tuning-remapping.aspx?Make=Great%20Wall%20Motors&Range=Steed Бих те посъветвал да потърсиш в нета за компании, които пишат ремапи за Steed и ако намериш хора, които са разполагали с такъв пикап и са написали ремап, да се свържеш с тях. Питай ги за цена като им кажи, че сам ще флашваш всичко (трябва ти Galleto 1260 кабел) и да им пратиш firmware-а си. Имай предвид, че с такава операция вероятно си зачеркваш гаранцията (ако все още държиш на нея). Друг вариант е да намериш някое българско студио, което се занимава с правене на ремапи. Такова, което да има на разположение дино и имаш нервите да си поиграят с колата, евентуално да трябва да се връщаш с тях за донастройки и така да ти направят мап. Те би трябвало да са навити, защото после ще могат да продават постигнатите настройки на други хора с този дизел. Но разбира се няма яснота в дългосрочен план това дали няма да навреди, дали съединителя няма да почне да приплъзва по-рано, дали няма други проблеми да излезнат и тн. Ако кажеш, че това е пътя по който искаш да тръгнеш, ще поразпитам. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
almarkov Posted February 3, 2015 Author Share Posted February 3, 2015 Благодаря за инфото,но мисля да не се вкарвам в чак такива филми.По-скоро си мислех за пауър бокс или чип в краен случай.Относно гаранцията съм малко скептично настроен.Това ми е третата поред нова кола и досега не са съм се облагодетелствал от тази привилегия.Ако знаят как експлоатирам пикапа сигурно ще ме обявят за луд,за 2,5г.изглежда като 20годишна. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted February 4, 2015 Share Posted February 4, 2015 Външните "чипове" или пауър-боксове обикновено са възможно най-бързия начин да си създадеш проблеми. Има изключения с интелигентно направени power-box-ове, с микропроцесори, които се доближават до средно добре изпипан ремап, но първо те не струват по-малко, второ такива има отново само за популярните модели коли/двигатели. Най-вероятно това, до което ще се добереш с твоя Steed ще е боклучава кутия, която обещава много, но води до куп рискове, тъй като вдига мощността лъжейки компютъра на колата да подава повече гориво, с което ще има и повече пушек и потенциални проблеми със запушване на EGR клапана, прецакване на дюзи и други. Или се разтърси за читав ремап, или не прави нищо. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.