Jump to content
Great Wall Motors Фен Форум
almarkov

Проблема с турбо-дупката при Steed - дизел

Recommended Posts

Колеги, някой преборил ли е проблема с турбо-дупката при дизела? Вече му посвикнах, но като се кача на друга кола усещам колко е дразнеща липсата на тяга при потегляне.В сервиза на Грейт уол ми казаха, че няма вариант да се оправи.Местните тунинг-ентусиасти казват, че ако турбото е с променлива геометрия , може да се бутнат настройките, но никой не е сигурен в резултата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбината е с променлива геометрия и подлежи на подобрение с remap (промяна на записания софтуер на ECU-то ти). За жалост, както всички останали хора с Great Wall си опитно зайче и за разлика от популярните марки автомобили, за Great Wall все още няма много тунинг студиа, които да се занимават с писането на ремапи.

 

Тези са едни, които твърдят, че имат ремап за Steed-а, но като гледам е доста темплейтна страницата - няма графики от динамометър, няма данни колко и какво подобряват с ремапа си:

http://veloc-ecu-remapping-spain.com/pickup-remap-tuning-remapping.aspx?Make=Great%20Wall%20Motors&Range=Steed

 

 

Бих те посъветвал да потърсиш в нета за компании, които пишат ремапи за Steed и ако намериш хора, които са разполагали с такъв пикап и са написали ремап, да се свържеш с тях. Питай ги за цена като им кажи, че сам ще флашваш всичко (трябва ти Galleto 1260 кабел) и да им пратиш firmware-а си. Имай предвид, че с такава операция вероятно си зачеркваш гаранцията (ако все още държиш на нея). Друг вариант е да намериш някое българско студио, което се занимава с правене на ремапи. Такова, което да има на разположение дино и имаш нервите да си поиграят с колата, евентуално да трябва да се връщаш с тях за донастройки и така да ти направят мап. Те би трябвало да са навити, защото после ще могат да продават постигнатите настройки на други хора с този дизел. Но разбира се няма яснота в дългосрочен план това дали няма да навреди, дали съединителя няма да почне да приплъзва по-рано, дали няма други проблеми да излезнат и тн.

 

Ако кажеш, че това е пътя по който искаш да тръгнеш, ще поразпитам.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфото,но мисля да не се вкарвам в чак такива филми.По-скоро си мислех за пауър бокс или чип в краен случай.Относно гаранцията съм малко скептично настроен.Това ми е третата поред нова кола и досега не са съм се облагодетелствал от тази привилегия.Ако знаят как експлоатирам пикапа сигурно ще ме обявят за луд,за 2,5г.изглежда като 20годишна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Външните "чипове" или пауър-боксове обикновено са възможно най-бързия начин да си създадеш проблеми. Има изключения с интелигентно направени power-box-ове, с микропроцесори, които се доближават до средно добре изпипан ремап, но първо те не струват по-малко, второ такива има отново само за популярните модели коли/двигатели. Най-вероятно това, до което ще се добереш с твоя Steed ще е боклучава кутия, която обещава много, но води до куп рискове, тъй като вдига мощността лъжейки компютъра на колата да подава повече гориво, с което ще има и повече пушек и потенциални проблеми със запушване на EGR клапана, прецакване на дюзи и други.

 

Или се разтърси за читав ремап, или не прави нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×