almarkov Публикувано 30 Януари, 2015 Share Публикувано 30 Януари, 2015 Колеги, някой преборил ли е проблема с турбо-дупката при дизела? Вече му посвикнах, но като се кача на друга кола усещам колко е дразнеща липсата на тяга при потегляне.В сервиза на Грейт уол ми казаха, че няма вариант да се оправи.Местните тунинг-ентусиасти казват, че ако турбото е с променлива геометрия , може да се бутнат настройките, но никой не е сигурен в резултата. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 2 Февруари, 2015 Share Отговорено 2 Февруари, 2015 Турбината е с променлива геометрия и подлежи на подобрение с remap (промяна на записания софтуер на ECU-то ти). За жалост, както всички останали хора с Great Wall си опитно зайче и за разлика от популярните марки автомобили, за Great Wall все още няма много тунинг студиа, които да се занимават с писането на ремапи. Тези са едни, които твърдят, че имат ремап за Steed-а, но като гледам е доста темплейтна страницата - няма графики от динамометър, няма данни колко и какво подобряват с ремапа си: http://veloc-ecu-remapping-spain.com/pickup-remap-tuning-remapping.aspx?Make=Great%20Wall%20Motors&Range=Steed Бих те посъветвал да потърсиш в нета за компании, които пишат ремапи за Steed и ако намериш хора, които са разполагали с такъв пикап и са написали ремап, да се свържеш с тях. Питай ги за цена като им кажи, че сам ще флашваш всичко (трябва ти Galleto 1260 кабел) и да им пратиш firmware-а си. Имай предвид, че с такава операция вероятно си зачеркваш гаранцията (ако все още държиш на нея). Друг вариант е да намериш някое българско студио, което се занимава с правене на ремапи. Такова, което да има на разположение дино и имаш нервите да си поиграят с колата, евентуално да трябва да се връщаш с тях за донастройки и така да ти направят мап. Те би трябвало да са навити, защото после ще могат да продават постигнатите настройки на други хора с този дизел. Но разбира се няма яснота в дългосрочен план това дали няма да навреди, дали съединителя няма да почне да приплъзва по-рано, дали няма други проблеми да излезнат и тн. Ако кажеш, че това е пътя по който искаш да тръгнеш, ще поразпитам. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
almarkov Отговорено 3 Февруари, 2015 Автор Share Отговорено 3 Февруари, 2015 Благодаря за инфото,но мисля да не се вкарвам в чак такива филми.По-скоро си мислех за пауър бокс или чип в краен случай.Относно гаранцията съм малко скептично настроен.Това ми е третата поред нова кола и досега не са съм се облагодетелствал от тази привилегия.Ако знаят как експлоатирам пикапа сигурно ще ме обявят за луд,за 2,5г.изглежда като 20годишна. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 4 Февруари, 2015 Share Отговорено 4 Февруари, 2015 Външните "чипове" или пауър-боксове обикновено са възможно най-бързия начин да си създадеш проблеми. Има изключения с интелигентно направени power-box-ове, с микропроцесори, които се доближават до средно добре изпипан ремап, но първо те не струват по-малко, второ такива има отново само за популярните модели коли/двигатели. Най-вероятно това, до което ще се добереш с твоя Steed ще е боклучава кутия, която обещава много, но води до куп рискове, тъй като вдига мощността лъжейки компютъра на колата да подава повече гориво, с което ще има и повече пушек и потенциални проблеми със запушване на EGR клапана, прецакване на дюзи и други. Или се разтърси за читав ремап, или не прави нищо. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.