Boyko23 Отговорено 25 Октомври, 2014 Share Отговорено 25 Октомври, 2014 ^spot on! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 28 Октомври, 2014 Share Отговорено 28 Октомври, 2014 (Редактирано) Когато си купих Реното (Grand Espace 4) преди години, в автомобила имаше една голяма книга, в която бяха записани всички ... ама всички проблеми с автомобила. Дори това, че е закъсвал и е викана пътна помощ и е открит проблем с алтернатора. Записана е дори и смяната на акумулатора и това, че се е наложило да му дадат ток. Но явно закони има и се спазват само в европейските държави. След, като аз станах собственик и след последвалите десетки ремонти някой, от които брутално скъпи, нито един сервиз не ми издаде дори касов бон! Единствен от десетките сервизи, които съм посещавал някога и ми направи добро впечатление поне от тази гледна точка е сервиза на Дунев до ЦСКА в София. Преди много години им закарах един стар Сеат Ибиза с проблем и Те първото, което направиха е ... издадохда ми сервизна книжка на автомобила и вписаха в нея какво е правено. Но пък цените са им .... !!!! Малко са сервизите, които са ОК от документацията и приемането на автомобила, през ремонтите, частите, плащането и издаването на автомобила и гаранцията за ремонта. Особено ако става дума за извън гаранционен сервиз. Понеже както споменах в една друга тема съм бил администратор и собственик и все още съм (но в почивка) на един авто форум. Тогава, четях всяко едно от хилядите мнения без да пропускам (луд съм бил да го правя), ... та тогава ми направи впечатление, че много от пишещите МАЙСТОРИ нямат дори елементарни познания по Физика, Математика, Механика, Съпромат, Динамика, Химия, Металургия, Електроника и дори Техническо чертане. А много от тях дори не познават теорията на работа на агрегатите в автомобила ... дори простите такива! За какво говорим?!? Редактирано 28 Октомври, 2014 от g.genov 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
voleexa Отговорено 30 Ноември, 2014 Share Отговорено 30 Ноември, 2014 Уважаеми господа, Направете сметка колко пъти някой е казал нещо хубаво за тези автомобили и проекта да се произвеждат в България. Само се оплаквате и недоволствате. Тойота ярис е от същия клас автомобил, ако прибавим същите ектри цената няма да е същата, като на Волекс Ц10. Купувайки автомобил произведен в България подкрепяте Бълкарската икономика. Всяка марка автомобили е имала период на адаптация към даден пазар, Никой не е започнал от върха. Тези автомобили са прекрасни и най-важното се произведени в родната ни държава. В форумите на другите марки е забранено да се постват коментари с негативно мнение за марката. Членовете там търся информация,съвети, насоки и други, тук само се оплаквате, като малки деца. Извинявам се, ако съм обидил някой. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
voleexa Отговорено 30 Ноември, 2014 Share Отговорено 30 Ноември, 2014 Съгласно чл. 123, ал. 2 от Закона за защита на потребителите, „когато производителят или търговецът е предоставил търговска гаранция на стоката и удовлетворяването на рекламацията се извършва чрез замяна на стоката с друга, съответстваща на договореното, търговецът е длъжен да запази на потребителя първоначалните гаранционни условия. Когато рекламацията се удовлетворява чрез ремонт на стоката, извършените ремонти се отразяват в гаранционната карта и срокът на ремонта се прибавя към гаранционния срок”. Съгласен съм с горе посочения текст, но в темата невидях да е отказан ремонт и/или да не е ремонтиран автомобила на дамата. За това искам да ти кажа, че цитирането на закона е несъстоятелно и невалидно. Някой взел ли е пари за гаранционния ремонт, Аз разбрах,че не са и взели пари. В този случай гаранцията е удовлетворена. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 1 Декември, 2014 Share Отговорено 1 Декември, 2014 Ама не се опитвай да излезеш чист с нещо, което няма никаква връзка с казуса - колко благородно било производството на автомобили в България. Целия форум е направен защото се радваме, че в България има производство и има десетки теми, които го възхваляват Конкретната тема е свързана с конкретен проблем и начинът по който е разрешен в конкретен сервиз - този на Ботевградско шосе, София. Съгласен съм с горе посочения текст, но в темата невидях да е отказан ремонт и/или да не е ремонтиран автомобила на дамата. За това искам да ти кажа, че цитирането на закона е несъстоятелно и невалидно. Някой взел ли е пари за гаранционния ремонт, Аз разбрах,че не са и взели пари. В този случай гаранцията е удовлетворена. Интересно, кое цитиране е "несъстоятелно и невалидно". 1) За отказан ремонт има съвсем различни членове от същия този закон, които изобщо не съм цитирал. 2) Цитираният член/алинея нямат никакво отношение към това дали са взети пари или не - това не е вписано като условие. Казва се, че ако има извършен гаранционен ремонт, то той се записва в гаранционната карта (ако има друг гаранционен документ от сервизната книжка, би трябвало той да е попълнен, не мисля, че такъв има). От там нататък ти си правиш собствени интерпретации и имаш наглостта да ми казваш, че аз пиша глупости Отделям темата, за да няма офтопик и да видим кой крив и кой прав. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.