Здравей Админ,
1. Не нямам нищо общо със сервиза, но ми писна да чета глупости както и някои твой:
"Отделно, че са ми напълно ясни всички номера на гаранционните сервизи, при които влизат две еднакви коли, едната гаранционна за обслужване, втората негаранционна за ремонт на повредена част и частите се въртят и по гаранция се сменя повредената част за сметка на производителя. Точно в такива практики бих имал съмнение ако в сервиза не ме уведомят какъв точно е бил проблема и как са го отранили"
2.Достъчно дълго съм работил в тази сфера в Южна Африка и Австралиа, за следните марки BMW, Toyota, Hyundai, Mitsubishi и други. При извършване на гаранционен ремонт се получава само информация, както и се разбира от случая на Мангуста. Причината да не се получават документи или фактура е 1) частите са собственост на проиводителя или на този който ги плаща. 2) В номенклатурните документи има само кодове от които нищо нямам да разбереш и ще се объркаш още повече.
Относно недоволството към другите сервизи е, юе не ме предразполагат толкова добре, там се чуствам комфортно.
Да се върна на гаранцийте, нека незабравяме всяка фирма има различна политика относно тези ремонти.
Всяка част подменена по гаранция се запазва и връща към проиводителя, ако служители са ти казвали, че свалят от един автомобил и слагат на друг, то те са наистина много лоша практика. Тррябва да смениш този сервиз.