Jump to content

voleexa

Members
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

voleexa's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Обществена Репутация

  1. Съгласно чл. 123, ал. 2 от Закона за защита на потребителите, „когато производителят или търговецът е предоставил търговска гаранция на стоката и удовлетворяването на рекламацията се извършва чрез замяна на стоката с друга, съответстваща на договореното, търговецът е длъжен да запази на потребителя първоначалните гаранционни условия. Когато рекламацията се удовлетворява чрез ремонт на стоката, извършените ремонти се отразяват в гаранционната карта и срокът на ремонта се прибавя към гаранционния срок”. Съгласен съм с горе посочения текст, но в темата невидях да е отказан ремонт и/или да не е ремонтиран автомобила на дамата. За това искам да ти кажа, че цитирането на закона е несъстоятелно и невалидно. Някой взел ли е пари за гаранционния ремонт, Аз разбрах,че не са и взели пари. В този случай гаранцията е удовлетворена.
  2. Уважаеми господа, Направете сметка колко пъти някой е казал нещо хубаво за тези автомобили и проекта да се произвеждат в България. Само се оплаквате и недоволствате. Тойота ярис е от същия клас автомобил, ако прибавим същите ектри цената няма да е същата, като на Волекс Ц10. Купувайки автомобил произведен в България подкрепяте Бълкарската икономика. Всяка марка автомобили е имала период на адаптация към даден пазар, Никой не е започнал от върха. Тези автомобили са прекрасни и най-важното се произведени в родната ни държава. В форумите на другите марки е забранено да се постват коментари с негативно мнение за марката. Членовете там търся информация,съвети, насоки и други, тук само се оплаквате, като малки деца. Извинявам се, ако съм обидил някой.
  3. Здравей Админ, 1. Не нямам нищо общо със сервиза, но ми писна да чета глупости както и някои твой: "Отделно, че са ми напълно ясни всички номера на гаранционните сервизи, при които влизат две еднакви коли, едната гаранционна за обслужване, втората негаранционна за ремонт на повредена част и частите се въртят и по гаранция се сменя повредената част за сметка на производителя. Точно в такива практики бих имал съмнение ако в сервиза не ме уведомят какъв точно е бил проблема и как са го отранили" 2.Достъчно дълго съм работил в тази сфера в Южна Африка и Австралиа, за следните марки BMW, Toyota, Hyundai, Mitsubishi и други. При извършване на гаранционен ремонт се получава само информация, както и се разбира от случая на Мангуста. Причината да не се получават документи или фактура е 1) частите са собственост на проиводителя или на този който ги плаща. 2) В номенклатурните документи има само кодове от които нищо нямам да разбереш и ще се объркаш още повече. Относно недоволството към другите сервизи е, юе не ме предразполагат толкова добре, там се чуствам комфортно. Да се върна на гаранцийте, нека незабравяме всяка фирма има различна политика относно тези ремонти. Всяка част подменена по гаранция се запазва и връща към проиводителя, ако служители са ти казвали, че свалят от един автомобил и слагат на друг, то те са наистина много лоша практика. Тррябва да смениш този сервиз.
  4. Господин Весислав Кангов, Отново правите типичната грешка между гаранционен ремонт и ремонт платен от клиента. Процедурата е следната платен ремонт: всичко сменено по автомобила и заплатено от клиента е собственост на клиента и той има правото да си вземе сменените части, тъй като са негови, а сервизът е длъжен да ги даде на клиента. Ремонт извършен в гаранционни условия и части подменени по гаранция са собственост на фирмата проиводител в случая е Грейт Уол/ Литекс Моторс. тези части и документацията придружаваща ремонта са за фирмата. разграничете двата вида ремонти. Пробвайте да вземете части подменени по гаранция от една от горе споменатите фирми. Няма автомобилна марка която да дава части на клиентите си сменени по гаранция, само информация се получава и тя е какво е сменено или какво е направено. Ако автомобила е ремонтиран по гаранция и работи както трябва, бъдете сигурни, че никой не ви е откраднал нищо, то може само да са подменили развалените ви части с нови. Когато ви извършат ремонт, за който заплатите, изисквайте сменените части. Това е ваше право. Надявам се да започнете да правите разлика между гаранционен ремонт и платен от клиента. Пожелавам успех и късмет на всички ви.
  5. Уважаеми Колеги, Не искам да обидя никой от вас, но по приказките ви си личи, че това вие първи нов автомобил с гаранция. Информация за ремонта и сменени части извършени по гаранция не се получават документи и не се записват никъде. Всичко се пази в сервиза и централизираната им система. От 3 години си карам Волекса там, по време на Грейт Ауто и сега когато е Литекс Моторс, никога не съм имал проблем със сервиза, ако автомобила е имал проблем то той е отсранен в минимални срокове. Ходил съм и други сервизи, но не съм толкова доволен от другите. Сигурен съм, че почти всеки един от вас е ходил там и проблема му е бил разрешен. Направете си равносметката. Кое е по-важно 1. да ви говорят много и автомобила ви да не е добре или 2. малко обяснения и автомобила ви е ок. Аз предпочитам 2. Ако ви липсват вещи от автомобила ви подайте оплакване. На кой му трябват повредени част. СЪБУДЕТЕ СЕ от този ДЪЛБОК СЪН.
×
×
  • Създай нов...