Niki-25 Отговорено 10 Юни, 2014 Share Отговорено 10 Юни, 2014 Не съм на това мнение,брат ми беше скоро в Турция и сипа от тяхната газ и колата тръгна по съвсем различен начин-колата е Опел Зафира. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 11 Юни, 2014 Share Отговорено 11 Юни, 2014 (Редактирано) Иначе да продължим с впечатленията.Задната ми броня след около 600км и без никаква външна интервенция я очаквам скоро да си тръгне сама по пътя Или се разпада или е такова качеството на сглобката.Задните калници са направени невероярно интелигентно. Захванати и излетели след това камъчета от гумата се удрят от вътрешната страна на калника и го нараняват заедно с боята. Скоро ще е като йофка! Според мен ламарините са много тънки.П.П.Относно гумите. Вече липсват парчета от тях?!?!?! Не знам как се е случило но имам гуми на другите ми коли по на 3 години и нямат липсващи парчета.П.П.2Не е и добра идея да се държи дистанционното в джоба защото копчетата са прекалено чувствителни и редовно колата се отключва или заключва без аз да съм го поискал. Интересно къде ли да го държа дистанционното? П.П.3Има и големи разминавания на елементите при сглобката. Например вратите. Предната е с няколко милиметра по-навън спрямо задната при затворено положение. И гледан отзад автомобила изглежда като че ли не са му добре затворени предните врати.П.П.4А тази драскотина на предната маска си е белег по рождение. Видях я 15 мин след, като си взех чисто новия автомобил. Редактирано 11 Юни, 2014 от g.genov Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 11 Юни, 2014 Share Отговорено 11 Юни, 2014 Не издържах и си купих още един за да направя сравнение. Има същата размината задна броня и щръкнала врата. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Андреев Отговорено 11 Юни, 2014 Share Отговорено 11 Юни, 2014 Не издържах и си купих още един за да направя сравнение. Има същата размината задна броня и щръкнала врата. Трябваше втория да го вземеш друг цвят, може в това да е проблемът. Майтап, явно сглобката е мърляшка, би могло да се "изглади", но по-добре да не се пипа, че ще вземат да натрошат щипките и тогава наистина бронята може да продължи самостоятелно след някоя копка. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 11 Юни, 2014 Share Отговорено 11 Юни, 2014 (Редактирано) Този втория е китайска сглобка 100% и е с бензинов двигател и отново PREMIUM. Скоростите му влизат също толкова трудно бронята му виси по същия начин и въобще забележките са същите. А дизеловия върви по-добре според мен. На бензинката двигателя е доста тих! П.П. Иначе на паркингчето пред блока ни в момента има 3 Great Wall-a Най-масовата марка в района Редактирано 11 Юни, 2014 от g.genov 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 11 Юни, 2014 Share Отговорено 11 Юни, 2014 (Редактирано) Трябваше втория да го вземеш друг цвят, може в това да е проблемът. Майтап, явно сглобката е мърляшка, би могло да се "изглади", но по-добре да не се пипа, че ще вземат да натрошат щипките и тогава наистина бронята може да продължи самостоятелно след някоя копка. Загледах се внимателно в проблема с бронята и вратите. Това според мен не е проблем на сглобката а конструктивен проблем. Лошо пасване между елементите поради неправилни конструктивни размери. Тъпо е обаче да направиш толкова красив автомобил в толкова голям производствен тираж и за 2 години да не си направиш труда да фикснеш матриците изработващи ламарините. Прилича ми на историята за власите, които преминавали Дунава и накрая се издавили на брега. Редактирано 11 Юни, 2014 от g.genov Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Андреев Отговорено 11 Юни, 2014 Share Отговорено 11 Юни, 2014 Ами, какво да кажа, Волекса като го взех, задната броня точно така "висеше" и предните врати се затваряха, все едно, че са от дърво направени, обаче след като бронята я свалиха и боядисаха (за драскотини ) всичко си стана на мястото и сега е парфе, което ме навежда на мисълта, че просто сглобката е била паршива, щом после в сервиза са сложили бронята на мястото й така както трябва, демек, фабричната сглобка не винаги е идеална. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 11 Юни, 2014 Share Отговорено 11 Юни, 2014 (Редактирано) То всяка ламарина, като се понапъне си ляга на мястото. Работил съм в тенекиджийски сериз и информацията ми е от първо лице. Но в един завод не е така. Там има точно определена норма време и технология за сглабяне, която е разписана подробно с кой инструмент и кое къде и как се сглабя. Така, че в завода на поточната линия (визирам кой да е завод) никой няма да се постарае и да вкара още 2 мин. труд и с 10 повече ловки движения за да напасне нещото ако това не е важен елемент от качествения контрол и не е важен агрегат или важна конструктивна част на автомобила. Все пак това не е автомобил за 200000 нали така? Но и на коли за доста по-малко пари ръбовете са на конец! (например ефтини френски и италиански коли) Редактирано 11 Юни, 2014 от g.genov 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki-25 Отговорено 11 Юни, 2014 Share Отговорено 11 Юни, 2014 Колега като ти казвах преди,че твоя и първите такива джипки са докарани с контейнери май не ми вярваш.Не знаех че вече има и бензинов двигате който предлагат Литекс Моторс. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 11 Юни, 2014 Share Отговорено 11 Юни, 2014 Не предлагат! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki-25 Отговорено 11 Юни, 2014 Share Отговорено 11 Юни, 2014 Не предлагат! Тогава ти от къде го взе този бензинов Н6??? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 11 Юни, 2014 Share Отговорено 11 Юни, 2014 (Редактирано) Намерих един приятел в Баховица и го помилих да прекарам интернет до къщата му и да сложа записваща уеб камера към завода Да видим колко коли влизат и колко излизат Редактирано 11 Юни, 2014 от g.genov Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Андреев Отговорено 11 Юни, 2014 Share Отговорено 11 Юни, 2014 (Редактирано) Ами тогава откъде е ? оп, закъснях с въпроса Редактирано 11 Юни, 2014 от Андреев Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 11 Юни, 2014 Share Отговорено 11 Юни, 2014 Пошегувах се! Този втория не е мой а е Тестов и наистина е с бензинов двигател. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki-25 Отговорено 11 Юни, 2014 Share Отговорено 11 Юни, 2014 Ехааа бих се записал да тествам един бензинов с 1.5 турбо бензинов мотор. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Андреев Отговорено 11 Юни, 2014 Share Отговорено 11 Юни, 2014 Шегаджия! Ами онова за тънката ламарена на калниците също ли е шега? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 11 Юни, 2014 Share Отговорено 11 Юни, 2014 Ето тестов е този път не се шегува. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 11 Юни, 2014 Share Отговорено 11 Юни, 2014 Шегаджия! Ами онова за тънката ламарена на калниците също ли е шега? Не! Наистина камъчета като се захванат от грайфера и излетат от гумата при въртене нараняват калника отвътре и става като изпъкнала бабунка отвън и пукат боята. Снимката е от мойта нова кола и само след 600км. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 11 Юни, 2014 Share Отговорено 11 Юни, 2014 (Редактирано) Странно и парадоксално е обаче на изцяло произведен в Китай автомобил да сложиш надпис Made in България. Със същия успех можем и на някой Мерцедес да сложим същия надпис. Днес говорих с един приятл от Бургас който обеща да ми изпрати скоро направени снимки от пристанището (за лична употреба е условието му) Редактирано 11 Юни, 2014 от g.genov Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Андреев Отговорено 11 Юни, 2014 Share Отговорено 11 Юни, 2014 Добре, нищо не разбрах за тънката ламарина, това шега ли беше? Също и за "оръфаната" гума? Малко странно ми се види, ако не е имало "яко качване" по бордюри. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 11 Юни, 2014 Share Отговорено 11 Юни, 2014 За калника не е шега. Наистина има удари отвътре на калника явно от камъчета защото са малки. Ламарината е изпъкнала, като гнойна пъпка и на върха на пъпката боята е спукана и се вижда бяло. Не се шегувам! От какво да е т'ва освен от камъчета. Колата е карана само по асфалт с макс. скорост 120 и на бордюри е качвана няколко пъти но е нещо нормално за София. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Андреев Отговорено 11 Юни, 2014 Share Отговорено 11 Юни, 2014 Честно казано, не ми се вярва ламарината на H6 да е по-тънка от тази на C10, направо не си е за вярване... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g.genov Отговорено 11 Юни, 2014 Share Отговорено 11 Юни, 2014 Честно казано, не ми се вярва ламарината на H6 да е по-тънка от тази на C10, направо не си е за вярване...Не съм сравнявал с нищо. Просто според мен е тънка за да се криви така от камъчета. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Андреев Отговорено 11 Юни, 2014 Share Отговорено 11 Юни, 2014 Ясно, просто някак ми е трудно за вярване, че по китайските пътища няма камъчета и за сефте тази "особеност" се проявява у нас. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki-25 Отговорено 12 Юни, 2014 Share Отговорено 12 Юни, 2014 Добре,а не се продават под калници за отзад на Н6? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.