Antonov Posted June 8, 2021 Share Posted June 8, 2021 Здравейте, предстой ми подмяна на личния автомобил и съм се загледал в Great Wall. Ще ме извините за глупавите въпроси предварително, но никога не съм карал до този момент машина с 4х4. Та харесал съм Hover H5 2013 2.4i 126 к.с. с "заводска" газ. Автомобила е на 50 000 км. Възникват ми няколко въпроса, след доста четене във форума: 1. Какви са сервизните интервали за обслужване на ангренаж и ролки ? Километрите на автомобила са доказани или поне такива са претенциите. Ще се наложи ли да го обслужа веднага, стария собственик твърди, че има все още много км в ангренажа и ролките. 2. Каква е грубата сума за пълно обслужване на този автомобил в сервиз ? С всичките масла, ролки ремъци и т.н. ? Аз нямам за съжаление условията да го направя сам, а и не смятам, че ще се справя сам. 3. Карам предимно градско и извънградско. Ходя лятото два пъти седмично за риба, но категорично няма да го вкарвам в offroad пътища. Това проблем ли е за механиката на автомобила ? Трябва ми автомобил с голям обем и да не го мисля постоянно по дупките, че ми писна да правя окачвания на комбитата. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krasimirr Posted June 9, 2021 Share Posted June 9, 2021 1.Обслужването на двигател,соростна кутия и мостове е стандартно само,че тук маслата са в по-голям обем от лек автомобил. На 50К вероятно ще има предни накладки за смяна-евентуално. 2.На 50К сменяш само маслото в двигателя,а другите ги преглеждаш и ако има нужда тогава решаваш как да постъпиш. Ако 50К са докзани няма какво да пипаш ангренажа по принцип,но аз бих сменил само двата ремъка за собствено спокойствие през следващите 50К. 3.Няма автомобил който да не му се налага да бъде пипнат тук там по окачване след определни км. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nork Posted June 9, 2021 Share Posted June 9, 2021 Каквото написа Краси + смяна на маслото в задния диф. От там ще си покаже колко и дали е юркана тази кола за 50к км. По т.3 мнооого бързо ще се изкалпазаниш да спреш до водата вместо да бродиш и газиш из калища 😁😁. Но щом не си карал по черно е добре за начало да имаш кой да те спасява. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.