admin Отговорено 16 Май, 2012 Share Отговорено 16 Май, 2012 Здравейте, Карам служебен Дъстър 4х4 с голямата турбина за служебен автомобил, но мисля да го сменя с Н5 дизел. На 60000 км е за 1 год. - няма никакви проблеми все още, освен нормалните - скърцащо табло, таван на петна, итъркан скоростен лост. Някой има ли впечатление от Н5 на тези километри или повече, защото колата се кара минимум 50 000 км на година? Благодаря Наистина няма дизелов H5, но газовата може би и сега е бонус (а тя е истински инжекцион с течна фаза без изпарител и пълно покритие от гаранцията). За парите, за които можеш да вземеш дизелов 110кс дъстър, можеш да вземеш 136кс бензинов атмосферен Ховър (двигателя е Мицубиши), чиито двигател вярвам ще е далеч по-надежден от въпросния дизел. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
guccci Отговорено 16 Май, 2012 Share Отговорено 16 Май, 2012 Петната по тавана пък от какво ? Иначе дизелов Н5 няма. Знам ли - Дачия е все пак... фирмени има няколко логана - всички след 1-вата година стават на петна все едно съм ги пръскал със сажди. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
micodelija Отговорено 17 Май, 2012 Share Отговорено 17 Май, 2012 +1 hover Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.