Todor Stoyanov Публикувано 1 Март, 2012 Share Публикувано 1 Март, 2012 (Редактирано) Днес разбрах нещо, което до сега не знаех и честно казано ме изненада много неприятно, изобщо не се предвижда сглобяването на Ховъра в България. И тук ми идва да кажа "Хубава работа, ама българска", въпреки, че българското представителство няма никаква вина за това, това е решение на китайците. Но това поставя много въпроси, като например, когато внесената бройка се изчерпа какво ще се прави, разбрах и, че не можеш да си поръчаш от Китай, нито се предвижда нов внос, защото Н6 замествал Н5, което е абсурд, това е градски как да го нарека не е джип, не е ван, не е лека кола, а Н5 си е точно офроуд и това му е хубавото. Аз например искам да си взема ниво стар, бял, с бежов салон, е да ама много явно искам, защото такъв внесен няма, а не можеш и да си поръчаш и тогава какво правим и все ми напира тази фраза в главата "Хубава работа, ама българска". Силно се надявам дилърите и "Литекс моторс" да убедят китайците, че Ховъра задължително трябва да се сглобява тук, той няма заместител или поне да може да се внася по някакъв начин. Редактирано 1 Март, 2012 от poroinik не пиши само с главни букви в заглавието Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SP1 Отговорено 1 Март, 2012 Share Отговорено 1 Март, 2012 Ами те така и казах, че ще се прави Н6, но в началото ще сглобяват и Н5. Ако има търсене, сигурно ще си променят намеренията Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikid Отговорено 1 Март, 2012 Share Отговорено 1 Март, 2012 Точното определение за Н6 е SUV или кросовър и като такъв няма нищо общо с оф-роъда . Последните информации бяха , че Н6 ще се произвежда в Ловеч , а Н5 ще продължи да се предлага само като внос от Китай . Не вярвам да не продължат да го внасят , защото това е истинския джип . Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlos7ar Отговорено 1 Март, 2012 Share Отговорено 1 Март, 2012 То и аз се разочаровах като разбрах, че дизеловия H5 не е part time, но няма как... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor Stoyanov Отговорено 1 Март, 2012 Автор Share Отговорено 1 Март, 2012 не, днес говорих с дилърите в "Митвас", за сега не се предвижда Н5 да се сглобява в Ловеч, а само Н6, нямало и внос да има заради евростандартите - евро 5, като Ховъра покрива евро 4, ще е много жалко найстина, един прекрасен автомобил, а да не можеш да си го вземеш Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko23 Отговорено 1 Март, 2012 Share Отговорено 1 Март, 2012 Г-н Стоянов, точните ми думи бяха, че към момента не можете да си поръчате автомобил от Китай. Какво ще стане с производството/вноса/поръчките на H5 до края на годината е въпрос, който все още се уточнява. Нищо не е написано "на камък". Разбирам, че всеки клиент има специфични изисквания, мнения и предпочитания... Но целия проект за изграждане на завод, дилърска мрежа, моделна гама... е доста сложен и изисква време и много труд! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor Stoyanov Отговорено 1 Март, 2012 Автор Share Отговорено 1 Март, 2012 ами да, аз и не съм написал нищо по-различно от думите Ви, към момента не може да се поръча и не се предвижда производство в Ловеч на Н5. Ако е по-различно от казаното от Вас съжалявам, но не е така. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feikot Отговорено 2 Март, 2012 Share Отговорено 2 Март, 2012 Аз пък не вярвам да го вкараш тоя ми ти Н5,ниво стар,с бежов салон, някоя тиня или кал,както бих вкарал нивата или да ходим да покараме заедно някъде...че чак толкова да държиш точно на това.И аз искам да си взема 124ка примерно или като моя пасат,произведен преди 2 месеца,защото по-корави от тия коли едва ли има,ама ... няма ! Това е...хубав е модела,ама остарява вече и идва наследника и така и така...пазарна икономика,като не ти харесва дадения модел,с конкретната окомплектовка,си харесваш друг модел,който ще ти легне повече на сърцето. А по повод кое какво е,SUV е целия клас на тия машини,а не това е джип,това е SUV,защото SUV значи Sub-urban vehicle или в превод-кола за/от предградията.А джип всички знаем,че стана нарицателно за високо-проходимите коли,така както за пелените стана Памперс (марка производител) и т.н. Просто Jeep бяха едни от първите,които правиха по-луксозни високо-проходими машини,другите си бяха на нивото на Нива,УАЗ и Дефендър. Не съм запознат до кога ще го има в дилърската мрежа Н5 и до кога ще се произвежда,но с този темп на развитие на Китай и технологиите им,предполагам,че ще сменят модели не на 4 години,както повечето европейски производители,а може на 2-3. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor Stoyanov Отговорено 2 Март, 2012 Автор Share Отговорено 2 Март, 2012 в случая наследника няма нищо общо с офф-роуда, изобщо и не се доближава до Н5, а да ще го вкарам в калта без да се замисля, какво, нали една пълна автомивка е 16 лв., мога всяка седмица да го карам на такава и няма и да усетя. проблема е, че за тази цена няма как да го замениш с друг, няма толкова добър и като го взимам искам да е ок всичко, иначе щях да си взема ленд крюизера или рейндж роувъра, обаче нали се сещаш къде е проблема, цените им започват от 80 000 нагоре, а на Ховъра свършват на точно 34 240 или там някъде не помня точно Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepo Отговорено 2 Март, 2012 Share Отговорено 2 Март, 2012 feikot само една поправка (с добри намерения ) SUV e Sports Utility Vehicle. Sub-urban vehicle се използва и главно при Chevrolet . Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feikot Отговорено 2 Март, 2012 Share Отговорено 2 Март, 2012 Прав си Пепо,спортно-удобно (луксозно) превозно средство. Тошко,ако си мислиш,че с една автомивка,ще заличиш следите от офроуда,смело заявявам,че не си ходил никога на офф,ама не да минеш през локва,ами на офф-роад ! Точно след първото ходене извън пътя,с хилава машина,започват едни потропвания от шарнири и носачи,от тампони и биалетки...Да не говорим как съединителя започва да приплъзва,как без да искаш си закачил някоя броня тук-там,а най-любимите са "прекрасните" деруги по вратите и купето...тях с автомивка не можеш да ги измиеш Тук далеч не оспорвам качествата на автомобила,нито цената,акцентирам на това,че не е кола за извън пътя...може би е до 20-25%ната бариера на бездорожието. Или иначе казано,може да те изкара от пряспа,може да минеш примерно през дълбока 10на см кал,няма да опреш,като слизаш от бордюра или да влезеш в някоя бранувана нива.Но до там,за в гората и за 30-40 сантиметровите коловози от кал и за водата до фаровете,забравяш. С Нивата ми съм минавал през река ( угасна разбира се по средата на водата ) толкова дълбока,че беше до дръжката на вратата (над метър) и излизах от прозореца докато малко поизсъхне делкото.Разбира се,няма място да се сравняват,но все пак,да си мисля,че можеш да разбереш материята,която се опитвам да ти обясня. Пак мога да дам пример с по-новите модели с моя Пасат.Поколението на моя (Б5 и Б5.5) са единствените пасати с постоянно задвижване на 4те колела (full time all wheel drive) няма да си хваля колата,до сега не съм закъсвал,а съм дърпал закъсала Фронтера (в кал) и едно Соренто (в сняг за пистата на Добринище) и всички остават с паднали мандибули.Следващото поколение е он деманд (халдекс) или иначе казано когато пребоксува някое от предните колела за 0.2 секунди се прехвърля въртящ момент на задния мост и т.н...много електроника,но това е по-икономична система и по-лека...фирмена политика.В Ауди обаче остава начина на задвижване с Торсен диф. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor Stoyanov Отговорено 3 Март, 2012 Автор Share Отговорено 3 Март, 2012 е, разбира се, че няма да го вкарвам в чак такъв офф-роуд и за момент не съм си помислил за такова нещо, имам предвид нещо средно, ходя за риба, нещо което да може да ме откара по-нагоре по реката, имам вила в планината, нещо което да ме откара зимата до там без проблем, а за такъв офф-роуд не бих ползвал нищо по-различно от уазка, за мен това е една от най-добрите машини за това Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.