Lililita Публикувано 7 Юли, 2020 Share Публикувано 7 Юли, 2020 Здравейте! Обмислям покупка на Voleex C10 1.5VVT, 2013г., който има доста проблеми за оправяне. По тази причина и цената е ниска, затова обмислям дали си заслужава и колко ще ми струва ремонта на всичко. Моля да ми помогнете с информация за по-ясна калкулация и също ако имате препоръка за сервиз/майстор, който да изпълни ремонта. Директно ще му се обадя да обясня и да ми даде цени. Ето и проблемите: предницата тропа / кормилната система - най-вероятно смяна на цялата рейка двигателят прекъсва и свети чека - смяна на бобина или нещо по-сериозно климатика не работи, най-вероятно е за смяна на компресор багажника се отваря само отвътре през задните седалки съединител за смяна амортисьор преден десен за смяна Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko23 Отговорено 9 Юли, 2020 Share Отговорено 9 Юли, 2020 Аз си правя два извода: 1. Извод 1 - ако някой се ангажира с оферта по така описани проблеми, по-добре да не се занимава с автомобили; 2. Извод 2 - колата изглежда да е била служебна и никой не е полагал грижи за нея, тоест гроб. Познах ли? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmnikolov Отговорено 22 Юли, 2020 Share Отговорено 22 Юли, 2020 @Boyko23 ами може и да не си познал. С моят вече бивш Great Wall имах не малка част от описаните проблеми и то още докато беше гаранционен. И не че не съм се грижил за него, а просто оторизираните сервизи не успяваха да я оправят. Та накратко: 1. Рейката 3 пъти беше сменена гаранционно, но все си потропваше 2. Оборотите на свободна играеха доста. Налагаше се често регулиране на клапани, смяна на гарнитури, шлайфане. Имах един доста неприятен случай, след който вече престанах да ходя при вас (Митвас) за кавито и да е ремонти. Оборотите играеха много и колата често изгасваше от 3-та на 2-ра. Светеше и чека. След като стоя при вас 1 седмица си я взех с обяснението: Нищо не сме и правили, защото главата е за смяна. Поръчали сме нова. След доста чакане накрая отидох при друг оторизиран сервиз, където се хванаха за главата какво сте направили/ не сте направили. От Митвас така и никога не ми звъннаха, че поръчаната гаранционно глава е пристигнала... Извода е дин - никаква глава не е поръчвана и просто сте искали да се отървете от този проблемен автомобил. Познах ли а? 3. Климатика в жегите работеше макс 30 мин. и след това спираше на духа студено. Какво ли не мериха, доливаха фреон и т.н. в оторизиран сервиз, но не откриха проблема. 4. Колата до последно лятото дори при малки изкачвания леко загряваше (5 черти от 4 нормални). Естествено и това беше споменавано в оторизиран сервиз. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko23 Отговорено 23 Юли, 2020 Share Отговорено 23 Юли, 2020 On 7/22/2020 at 4:08 PM, nmnikolov said: @Boyko23 ами може и да не си познал. С моят вече бивш Great Wall имах не малка част от описаните проблеми и то още докато беше гаранционен. И не че не съм се грижил за него, а просто оторизираните сервизи не успяваха да я оправят. Та накратко: 1. Рейката 3 пъти беше сменена гаранционно, но все си потропваше 2. Оборотите на свободна играеха доста. Налагаше се често регулиране на клапани, смяна на гарнитури, шлайфане. Имах един доста неприятен случай, след който вече престанах да ходя при вас (Митвас) за кавито и да е ремонти. Оборотите играеха много и колата често изгасваше от 3-та на 2-ра. Светеше и чека. След като стоя при вас 1 седмица си я взех с обяснението: Нищо не сме и правили, защото главата е за смяна. Поръчали сме нова. След доста чакане накрая отидох при друг оторизиран сервиз, където се хванаха за главата какво сте направили/ не сте направили. От Митвас така и никога не ми звъннаха, че поръчаната гаранционно глава е пристигнала... Извода е дин - никаква глава не е поръчвана и просто сте искали да се отървете от този проблемен автомобил. Познах ли а? 3. Климатика в жегите работеше макс 30 мин. и след това спираше на духа студено. Какво ли не мериха, доливаха фреон и т.н. в оторизиран сервиз, но не откриха проблема. 4. Колата до последно лятото дори при малки изкачвания леко загряваше (5 черти от 4 нормални). Естествено и това беше споменавано в оторизиран сервиз. Здравей, въобще няма да защитавам или обвинявам колеги от приемна, сервиз и т.н., защото моята работа е съвсем различна и не мога да бъда адвокат или обвинител... Но като лично мнение, мога да кажа следното: 1. Всички С10, С20 и С30 с газова уредба с течна фаза бяха пълен кошмар. Каквото и да ги правиш на около 30х км главата е брак и спасението е нова. Караш още около 30к и отново... Без газ проблем няма. От тук ти идват и съпътстващите проблеми - греене, обороти, чек и т.н. Единици бяха тези, които нямаха проблем с тази газова. Факт! 2. Рейките на С10 са си такива - тропат от нови, също е факт. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.