Jump to content

Сервиз при покупка на Voleex


Lililita
 Share

Recommended Posts

Здравейте! Обмислям покупка на Voleex C10 1.5VVT, 2013г., който има доста проблеми за оправяне. По тази причина и цената е ниска, затова обмислям дали си заслужава и колко ще ми струва ремонта на всичко. Моля да ми помогнете с информация за по-ясна калкулация и също ако имате препоръка за сервиз/майстор, който да изпълни ремонта. Директно ще му се обадя да обясня и да ми даде цени.

Ето и проблемите:

предницата тропа / кормилната система - най-вероятно смяна на цялата рейка
двигателят прекъсва и свети чека - смяна на бобина или нещо по-сериозно
климатика не работи, най-вероятно е за смяна на компресор
багажника се отваря само отвътре през задните седалки
съединител за смяна
амортисьор преден десен за смяна

Link to comment
Share on other sites

Аз си правя два извода:

1. Извод 1 - ако някой се ангажира с оферта по така описани проблеми, по-добре да не се занимава с автомобили;

2. Извод 2 - колата изглежда да е била служебна и никой не е полагал грижи за нея, тоест гроб. Познах ли? :)

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

@Boyko23 ами може и да не си познал. С моят вече бивш Great Wall имах не малка част от описаните проблеми и то още докато беше гаранционен. И не че не съм се грижил за него, а просто оторизираните сервизи не успяваха да я оправят. Та накратко:

1. Рейката 3 пъти беше сменена гаранционно, но все си потропваше

2. Оборотите на свободна играеха доста. Налагаше се често регулиране на клапани, смяна на гарнитури, шлайфане. Имах един доста неприятен случай, след който вече престанах да ходя при вас (Митвас) за кавито и да е ремонти. Оборотите играеха много и колата често изгасваше от 3-та на 2-ра. Светеше и чека. След като стоя при вас 1 седмица си я взех с обяснението: Нищо не сме и правили, защото главата е за смяна. Поръчали сме нова. След доста чакане накрая отидох при друг оторизиран сервиз, където се хванаха за главата какво сте направили/ не сте направили. От Митвас така и никога не ми звъннаха, че поръчаната гаранционно глава е пристигнала... Извода е дин - никаква глава не е поръчвана и просто сте искали да се отървете от този проблемен автомобил. Познах ли а?

3. Климатика в жегите работеше макс 30 мин. и след това спираше на духа студено. Какво ли не мериха, доливаха фреон и т.н. в оторизиран сервиз, но не откриха проблема. 

4. Колата до последно лятото дори при малки изкачвания леко загряваше (5 черти от 4 нормални). Естествено и това беше споменавано в оторизиран сервиз. 

 

Link to comment
Share on other sites

On 7/22/2020 at 4:08 PM, nmnikolov said:

@Boyko23 ами може и да не си познал. С моят вече бивш Great Wall имах не малка част от описаните проблеми и то още докато беше гаранционен. И не че не съм се грижил за него, а просто оторизираните сервизи не успяваха да я оправят. Та накратко:

1. Рейката 3 пъти беше сменена гаранционно, но все си потропваше

2. Оборотите на свободна играеха доста. Налагаше се често регулиране на клапани, смяна на гарнитури, шлайфане. Имах един доста неприятен случай, след който вече престанах да ходя при вас (Митвас) за кавито и да е ремонти. Оборотите играеха много и колата често изгасваше от 3-та на 2-ра. Светеше и чека. След като стоя при вас 1 седмица си я взех с обяснението: Нищо не сме и правили, защото главата е за смяна. Поръчали сме нова. След доста чакане накрая отидох при друг оторизиран сервиз, където се хванаха за главата какво сте направили/ не сте направили. От Митвас така и никога не ми звъннаха, че поръчаната гаранционно глава е пристигнала... Извода е дин - никаква глава не е поръчвана и просто сте искали да се отървете от този проблемен автомобил. Познах ли а?

3. Климатика в жегите работеше макс 30 мин. и след това спираше на духа студено. Какво ли не мериха, доливаха фреон и т.н. в оторизиран сервиз, но не откриха проблема. 

4. Колата до последно лятото дори при малки изкачвания леко загряваше (5 черти от 4 нормални). Естествено и това беше споменавано в оторизиран сервиз. 

 

Здравей,

въобще няма да защитавам или обвинявам колеги от приемна, сервиз и т.н., защото моята работа е съвсем различна и не мога да бъда адвокат или обвинител...

Но като лично мнение, мога да кажа следното:

1. Всички С10, С20 и С30 с газова уредба с течна фаза бяха пълен кошмар. Каквото и да ги правиш на около 30х км главата е брак и спасението е нова. Караш още около 30к и отново... Без газ проблем няма. От тук ти идват и съпътстващите проблеми - греене, обороти, чек и т.н. Единици бяха тези, които нямаха проблем с тази газова. Факт!

2. Рейките на С10 са си такива - тропат от нови, също е факт. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...