snipi Posted November 12, 2017 Share Posted November 12, 2017 Ако някой го е правил да сподели.Специално ме интересува дължината заводските болтове /4бр/.Колко мм е най оптимално 15,20,25. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vencibull Posted November 12, 2017 Share Posted November 12, 2017 Снипи заради каретата ли ще го спускаш? Ако направиш нещо задължително да кажеш че и аз го обмислям. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snipi Posted November 12, 2017 Author Share Posted November 12, 2017 Чете се снайпи.Да заради каретата,при пълно "увисване "на'предна гума,да не щтракат,а и може да натегнеш още торсионите,понеже полуоските застават почти в заводския си ъгъл.Купих си материал за подложките,но не мога да намеря размера на болтовете. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vencibull Posted November 12, 2017 Share Posted November 12, 2017 Какво си взел за подложките? Дали ще е достатъчно здраво? За болтовете защо просто не свалиш един и не вземеш най здравото в размера? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snipi Posted November 12, 2017 Author Share Posted November 12, 2017 Защото е,майсторите винаги бързат,крика зает,гаража,сваляне,ходене за търсене...а и се приятели .... За подложки взех същия ХАЙ ТЕК бакелит,като за боди лифта.Полиамид,тефлон ,поликаредикакво си Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vencibull Posted November 12, 2017 Share Posted November 12, 2017 Колко мислиш да го смъкваш? Освен плюса за каретата какви минуси има, проучвал ли си? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snipi Posted November 13, 2017 Author Share Posted November 13, 2017 Минуси няма,намаляваш ъгъла на каретата и това е.Свалянето на доло и аз не знам колко точно,смятам или 15 или 20 мм,Стругар що ми нареже подложките на ф-45 мм централен отвор 15 мм и височина 20 мм,като драстне с ножа един белег на 15 мм.Ще купя болтове,като за подложка 20 мм и ако на място нещо не пасне,,,скъсяване да 15 ммБолтоветя трябвало да са точно по размера нитопо дълги ,нито по къси. Хода на моста надоло се ограничава от напречна греда на рамата и при по-голяма отпускане ; при голям лифт )трябвало на тази гредичка да и се бае , с което няма кой да се занимава. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vencibull Posted November 13, 2017 Share Posted November 13, 2017 20мм е перфектно, ако удариш с по висока скорост някоя бабуна в гората да не се отскубне моста? Ще го правя и аз това, много добре звучи. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snipi Posted November 14, 2017 Author Share Posted November 14, 2017 Ако целунеш бабината със скороста,която ще ти откъсне моста,е се тая +20 мм или - 20 мм.Най добре- не я целвай..При мене има неписано правило,изляза ли от асвалта- бавни скорости,няма сухо,мокро,зима,лете- бавни Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vencibull Posted November 14, 2017 Share Posted November 14, 2017 Може заради това да ти пукат каретата, дори и на черен път, ако е сухо и е добро сцеплението, ако включиш предния мост или пък бавните доста ги натоварваш Аз предния мост го пускам само като е много страшно положението Поздрави Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snipi Posted November 18, 2017 Author Share Posted November 18, 2017 (edited) Каретата ми не пукат. При нас торсионите се натягат- вдигаш на Крик предна гума така че да увисне във въздуха,т е макс. ход на окачването надоло,болта на торсиона олеква и се върти лесно,,натягаш по часовника колкото натягаш и въртиш увусналата гума на ръка,Ако щтракат,пукат или чаткат каретата,връщаш торсиония болт (торсиона) обратно ,,,,докато карето спре да се "хапе" Горното зависи от хода на окачването,аз съм с по дългоходни амове от заводските.Ако спуснеш предния мост,може още да се натягат торсионите,без да щтрака карето.Да не забравите и от другата страна.. Edited November 18, 2017 by snipi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vencibull Posted November 19, 2017 Share Posted November 19, 2017 При навит волан ли въртиш за да видиш дали ще пукат или колелата направо сочат? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snipi Posted November 20, 2017 Author Share Posted November 20, 2017 Като увисне кОЛЛото напълно на вдигнатия с крик Жип, въртиш гумата и на прав и на крив волан.Не трябва да се"хапе" карето. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vencibull Posted February 4, 2018 Share Posted February 4, 2018 Свали ли го надолу моста? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snipi Posted February 8, 2018 Author Share Posted February 8, 2018 Моста е свален,със стоманени подложки Ф-45мм ,ЦО-15мм,дебелина- ПРЕДНИ-20мм, ЗАДНИ -17 мм.Задна дясна ,по посока движението влиза с клизма.....Болтове М 14 х1,5мм,дължина 100мм ,10,9 якост.При завиването ги мазнах с фиксатор локтайт - син.Почти опря(моста) в напречната гредичка на рамата и профилактично я пилнах малко по предния ръб,както и долното ребро на прасето на моста.Заспа. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.