Jump to content

Спускане,отпускане на преден мост


snipi

Recommended Posts

Чете се снайпи.Да заради каретата,при пълно "увисване  "на'предна гума,да не щтракат,а и може да натегнеш

още торсионите,понеже полуоските застават почти в заводския си ъгъл.Купих си материал за подложките,но не мога да намеря размера на болтовете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото е,майсторите винаги бързат,крика зает,гаража,сваляне,ходене за търсене...а и се приятели ....   За подложки взех същия  ХАЙ ТЕК бакелит,като за боди лифта.Полиамид,тефлон ,поликаредикакво си                    

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минуси няма,намаляваш ъгъла на каретата и това е.Свалянето на доло и аз не знам колко точно,смятам или 15 или 20 мм,Стругар що ми нареже подложките на ф-45 мм централен отвор 15 мм и височина 20 мм,като драстне с ножа един белег на 15 мм.Ще купя болтове,като за подложка 20 мм и ако на място нещо не пасне,,,скъсяване да 15 ммБолтоветя трябвало да са точно по размера   нитопо дълги ,нито по къси. Хода на моста надоло се ограничава от напречна греда на рамата и при по-голяма отпускане ; при голям лифт )трябвало на тази гредичка да и се бае , с което няма кой да се занимава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако целунеш бабината със скороста,която ще ти откъсне моста,е се тая +20 мм или - 20 мм.Най добре- не я целвай..При мене има неписано правило,изляза ли от асвалта- бавни скорости,няма сухо,мокро,зима,лете- бавни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може заради това да ти пукат каретата, дори и на черен път, ако е сухо и е добро сцеплението, ако включиш предния мост или пък бавните доста ги натоварваш :)
Аз предния мост го пускам само като е много страшно положението :D 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Каретата ми не пукат. При нас торсионите се натягат- вдигаш на Крик предна гума така че да увисне във въздуха,т е  макс. ход на окачването надоло,болта на торсиона олеква и се върти лесно,,натягаш по часовника колкото натягаш и въртиш увусналата гума на ръка,Ако щтракат,пукат или чаткат каретата,връщаш торсиония болт  (торсиона) обратно ,,,,докато карето спре да се "хапе" Горното зависи от хода на окачването,аз съм с по дългоходни амове от заводските.Ако спуснеш предния мост,може още да се натягат торсионите,без да щтрака карето.Да не забравите и от другата страна..

Редактирано от snipi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Моста е свален,със стоманени подложки Ф-45мм ,ЦО-15мм,дебелина- ПРЕДНИ-20мм, ЗАДНИ -17 мм.Задна дясна ,по посока движението влиза с клизма.....Болтове  М 14 х1,5мм,дължина 100мм ,10,9 якост.При завиването ги мазнах с фиксатор локтайт - син.Почти опря(моста) в напречната гредичка на рамата и профилактично я пилнах малко по предния ръб,както и долното ребро на прасето на моста.Заспа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...