Jump to content
snipi

Спускане,отпускане на преден мост

Recommended Posts

Ако някой го е правил да сподели.Специално ме интересува дължината заводските болтове /4бр/.Колко мм е най оптимално 15,20,25.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снипи заради каретата ли ще го спускаш? Ако направиш нещо задължително да кажеш че и аз го обмислям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чете се снайпи.Да заради каретата,при пълно "увисване  "на'предна гума,да не щтракат,а и може да натегнеш

още торсионите,понеже полуоските застават почти в заводския си ъгъл.Купих си материал за подложките,но не мога да намеря размера на болтовете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво си взел за подложките? Дали ще е достатъчно здраво? За болтовете защо просто не свалиш един и не вземеш най здравото в размера?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото е,майсторите винаги бързат,крика зает,гаража,сваляне,ходене за търсене...а и се приятели ....   За подложки взех същия  ХАЙ ТЕК бакелит,като за боди лифта.Полиамид,тефлон ,поликаредикакво си                    

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко мислиш да го смъкваш? Освен плюса за каретата какви минуси има, проучвал ли си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минуси няма,намаляваш ъгъла на каретата и това е.Свалянето на доло и аз не знам колко точно,смятам или 15 или 20 мм,Стругар що ми нареже подложките на ф-45 мм централен отвор 15 мм и височина 20 мм,като драстне с ножа един белег на 15 мм.Ще купя болтове,като за подложка 20 мм и ако на място нещо не пасне,,,скъсяване да 15 ммБолтоветя трябвало да са точно по размера   нитопо дълги ,нито по къси. Хода на моста надоло се ограничава от напречна греда на рамата и при по-голяма отпускане ; при голям лифт )трябвало на тази гредичка да и се бае , с което няма кой да се занимава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20мм е перфектно, ако удариш с по висока скорост някоя бабуна в гората да не се отскубне моста? Ще го правя и аз това, много добре звучи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако целунеш бабината със скороста,която ще ти откъсне моста,е се тая +20 мм или - 20 мм.Най добре- не я целвай..При мене има неписано правило,изляза ли от асвалта- бавни скорости,няма сухо,мокро,зима,лете- бавни

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може заради това да ти пукат каретата, дори и на черен път, ако е сухо и е добро сцеплението, ако включиш предния мост или пък бавните доста ги натоварваш :)
Аз предния мост го пускам само като е много страшно положението :D 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Каретата ми не пукат. При нас торсионите се натягат- вдигаш на Крик предна гума така че да увисне във въздуха,т е  макс. ход на окачването надоло,болта на торсиона олеква и се върти лесно,,натягаш по часовника колкото натягаш и въртиш увусналата гума на ръка,Ако щтракат,пукат или чаткат каретата,връщаш торсиония болт  (торсиона) обратно ,,,,докато карето спре да се "хапе" Горното зависи от хода на окачването,аз съм с по дългоходни амове от заводските.Ако спуснеш предния мост,може още да се натягат торсионите,без да щтрака карето.Да не забравите и от другата страна..

Редактирано от snipi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При навит волан ли въртиш за да видиш дали ще пукат или колелата направо сочат?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като увисне кОЛЛото напълно на вдигнатия с крик Жип, въртиш гумата и на прав и на крив волан.Не трябва да се"хапе" карето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моста е свален,със стоманени подложки Ф-45мм ,ЦО-15мм,дебелина- ПРЕДНИ-20мм, ЗАДНИ -17 мм.Задна дясна ,по посока движението влиза с клизма.....Болтове  М 14 х1,5мм,дължина 100мм ,10,9 якост.При завиването ги мазнах с фиксатор локтайт - син.Почти опря(моста) в напречната гредичка на рамата и профилактично я пилнах малко по предния ръб,както и долното ребро на прасето на моста.Заспа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×