snipi Публикувано 12 Ноември, 2017 Share Публикувано 12 Ноември, 2017 Ако някой го е правил да сподели.Специално ме интересува дължината заводските болтове /4бр/.Колко мм е най оптимално 15,20,25. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 12 Ноември, 2017 Share Отговорено 12 Ноември, 2017 Снипи заради каретата ли ще го спускаш? Ако направиш нещо задължително да кажеш че и аз го обмислям. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snipi Отговорено 12 Ноември, 2017 Автор Share Отговорено 12 Ноември, 2017 Чете се снайпи.Да заради каретата,при пълно "увисване "на'предна гума,да не щтракат,а и може да натегнеш още торсионите,понеже полуоските застават почти в заводския си ъгъл.Купих си материал за подложките,но не мога да намеря размера на болтовете. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 12 Ноември, 2017 Share Отговорено 12 Ноември, 2017 Какво си взел за подложките? Дали ще е достатъчно здраво? За болтовете защо просто не свалиш един и не вземеш най здравото в размера? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snipi Отговорено 12 Ноември, 2017 Автор Share Отговорено 12 Ноември, 2017 Защото е,майсторите винаги бързат,крика зает,гаража,сваляне,ходене за търсене...а и се приятели .... За подложки взех същия ХАЙ ТЕК бакелит,като за боди лифта.Полиамид,тефлон ,поликаредикакво си Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 12 Ноември, 2017 Share Отговорено 12 Ноември, 2017 Колко мислиш да го смъкваш? Освен плюса за каретата какви минуси има, проучвал ли си? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snipi Отговорено 13 Ноември, 2017 Автор Share Отговорено 13 Ноември, 2017 Минуси няма,намаляваш ъгъла на каретата и това е.Свалянето на доло и аз не знам колко точно,смятам или 15 или 20 мм,Стругар що ми нареже подложките на ф-45 мм централен отвор 15 мм и височина 20 мм,като драстне с ножа един белег на 15 мм.Ще купя болтове,като за подложка 20 мм и ако на място нещо не пасне,,,скъсяване да 15 ммБолтоветя трябвало да са точно по размера нитопо дълги ,нито по къси. Хода на моста надоло се ограничава от напречна греда на рамата и при по-голяма отпускане ; при голям лифт )трябвало на тази гредичка да и се бае , с което няма кой да се занимава. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 13 Ноември, 2017 Share Отговорено 13 Ноември, 2017 20мм е перфектно, ако удариш с по висока скорост някоя бабуна в гората да не се отскубне моста? Ще го правя и аз това, много добре звучи. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snipi Отговорено 14 Ноември, 2017 Автор Share Отговорено 14 Ноември, 2017 Ако целунеш бабината със скороста,която ще ти откъсне моста,е се тая +20 мм или - 20 мм.Най добре- не я целвай..При мене има неписано правило,изляза ли от асвалта- бавни скорости,няма сухо,мокро,зима,лете- бавни Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 14 Ноември, 2017 Share Отговорено 14 Ноември, 2017 Може заради това да ти пукат каретата, дори и на черен път, ако е сухо и е добро сцеплението, ако включиш предния мост или пък бавните доста ги натоварваш Аз предния мост го пускам само като е много страшно положението Поздрави Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snipi Отговорено 18 Ноември, 2017 Автор Share Отговорено 18 Ноември, 2017 (Редактирано) Каретата ми не пукат. При нас торсионите се натягат- вдигаш на Крик предна гума така че да увисне във въздуха,т е макс. ход на окачването надоло,болта на торсиона олеква и се върти лесно,,натягаш по часовника колкото натягаш и въртиш увусналата гума на ръка,Ако щтракат,пукат или чаткат каретата,връщаш торсиония болт (торсиона) обратно ,,,,докато карето спре да се "хапе" Горното зависи от хода на окачването,аз съм с по дългоходни амове от заводските.Ако спуснеш предния мост,може още да се натягат торсионите,без да щтрака карето.Да не забравите и от другата страна.. Редактирано 18 Ноември, 2017 от snipi Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 19 Ноември, 2017 Share Отговорено 19 Ноември, 2017 При навит волан ли въртиш за да видиш дали ще пукат или колелата направо сочат? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snipi Отговорено 20 Ноември, 2017 Автор Share Отговорено 20 Ноември, 2017 Като увисне кОЛЛото напълно на вдигнатия с крик Жип, въртиш гумата и на прав и на крив волан.Не трябва да се"хапе" карето. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencibull Отговорено 4 Февруари, 2018 Share Отговорено 4 Февруари, 2018 Свали ли го надолу моста? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snipi Отговорено 8 Февруари, 2018 Автор Share Отговорено 8 Февруари, 2018 Моста е свален,със стоманени подложки Ф-45мм ,ЦО-15мм,дебелина- ПРЕДНИ-20мм, ЗАДНИ -17 мм.Задна дясна ,по посока движението влиза с клизма.....Болтове М 14 х1,5мм,дължина 100мм ,10,9 якост.При завиването ги мазнах с фиксатор локтайт - син.Почти опря(моста) в напречната гредичка на рамата и профилактично я пилнах малко по предния ръб,както и долното ребро на прасето на моста.Заспа. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.