Geoponos Публикувано 21 Ноември, 2016 Share Публикувано 21 Ноември, 2016 Здравейте, колеги, нов съм във форума и имам една огромна питанка. Днес по обед купих един Great wall 2,4 i с фабрична газова уредба. Тествах го на супер готин асфалтов път и го взех без да се замисля. Докато го докарам до в къщи, изминах 250 км и какво забелязах, което ме потресе. Когато пътя е готин и мазен, както се казва, всичко е ок, обачееее, стане ли неравен, пикапа подскача толкова яко , че ще ми изпадат пломбите. Това нормалната возия ли му е или амортисьорите са заминали и искат смяна или какво може да е. Аз такава твърда возия никога не съм предполагал, че може да има, направо съм ужасно притеснен. Модела е като този на снимката, но не е с двойна кабина, а е с единична, точно такъв ми трябваше , за да мога да товаря повече . Та въпроса ми е както писах по горе, възможно ли е возията му да е ужасна Целия подскача , направо останах без бъбреци, отзад гледам е с по 5 листа ресьори , има някакви амортисьори, ама дали е от тях, че хич ги няма или просто си е така, нямам идея. Очаквам мнения от притежатели на такъв модел, за да знам, какво да правя и къде да ходя, какво да сменям. Инак по предницата всичко е ок, много е стегната, нооо, возията е майка плаче, скок подскок Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orionbg Отговорено 22 Ноември, 2016 Share Отговорено 22 Ноември, 2016 Здравей колега, Преди време и аз бях тествал един Steed и наистина е малко скоклиж но то си е от ресиорите основно. Когато няма товар, задницата е много лека и си подскача. Най лесният тест, сложи 200...300кг отзад и покарай. Ако се държи нормално зхачи е нормално, ако пак подскача, значи амортисиорите са заминали на почивка... Някой друг, който е собственик на Steed ако има други предложения, нека да сподели... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kra_kamenov Отговорено 22 Ноември, 2016 Share Отговорено 22 Ноември, 2016 Здравейте колеги.Аз имам същия пикап но с двойна кабина и не друса чак толкова много поне не като по новите.Наистина виж си амортисьорите ! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boyko23 Отговорено 22 Ноември, 2016 Share Отговорено 22 Ноември, 2016 Как дефинирате, кой подскача повече и кой по-малко пред мониторите...? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orionbg Отговорено 22 Ноември, 2016 Share Отговорено 22 Ноември, 2016 Как дефинирате, кой подскача повече и кой по-малко пред мониторите...? Е как как?!? То си има една много специална формула по която се изчислява на монитор! Ама трябва да е правилно калибриран! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kan4o Отговорено 22 Ноември, 2016 Share Отговорено 22 Ноември, 2016 Е как как?!? То си има една много специална формула по която се изчислява на монитор! Ама трябва да е правилно калибриран! Дай я тая формула на нас простите шафиори..да я знаем и да си сменяме хамуртисьорето!!! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geoponos Отговорено 23 Ноември, 2016 Автор Share Отговорено 23 Ноември, 2016 Здравей колега, Преди време и аз бях тествал един Steed и наистина е малко скоклиж но то си е от ресиорите основно. Когато няма товар, задницата е много лека и си подскача. Най лесният тест, сложи 200...300кг отзад и покарай. Ако се държи нормално зхачи е нормално, ако пак подскача, значи амортисиорите са заминали на почивка... Някой друг, който е собственик на Steed ако има други предложения, нека да сподели... Това и направих, сложих му 400 кг и заспа на пътя, но аз в момента го това ря ежедневно с не повече от 200 кг, рядко ще се налага да го товаря до 800 кг, значи орисията е такава , купуваш пикап, получаваш Зил, май ще се свиква. И да бях на тест на амортисорите, казаха че няма блокирали поне , но ще се наложи май да ги сменя, защото теста беше първобитен . Ако някой знае качествен тест в Пловдив , моля да пише, благодаря. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geoponos Отговорено 23 Ноември, 2016 Автор Share Отговорено 23 Ноември, 2016 ПС: няма ли някой от Пловдив за да направя сравнение с такъв Уингъл 3 сингъл каб плийз Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orionbg Отговорено 24 Ноември, 2016 Share Отговорено 24 Ноември, 2016 Това и направих, сложих му 400 кг и заспа на пътя, но аз в момента го това ря ежедневно с не повече от 200 кг, рядко ще се налага да го товаря до 800 кг, значи орисията е такава , купуваш пикап, получаваш Зил, май ще се свиква. И да бях на тест на амортисорите, казаха че няма блокирали поне , но ще се наложи май да ги сменя, защото теста беше първобитен . Ако някой знае качествен тест в Пловдив , моля да пише, благодаря. Аз едно време ходих в сервиза на D&N за тест на амортисиори. Имат си стенд там. Стенда друса автомобила и после компютъра вади графика на състоянието. Незнам каде и как си ги тествал, но може да пробваш там... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geoponos Отговорено 11 Март, 2017 Автор Share Отговорено 11 Март, 2017 Всичко е наред, просто не съм свикнал, сега вече след като навъртях за вдна смяна на масло, всичко си дойде на мястото. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.