Jump to content

cna

Members
  • Мнения

    58
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

cna last won the day on Юни 3 2022

cna had the most liked content!

Profile Information

  • Карам:
    HOVER H5

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

cna's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare

Recent Badges

3

Обществена Репутация

  1. H5 2011 г. 2.4 L, 126 k.c. = 163 лв. данък в Хасково Всяка община смята различно, не знам за Бургас колко ще е.
  2. cna

    Габарити

    Ако си свързал електрически вериги към ремарке/каравана, ги провери за късо. Контролера следи натоварването на веригата, ако отчете повишена консумация - гаси захранването... Може да се случи и ако си сложил по-мощни крушки на габарита на предните фарове... случва се с някои диодни...
  3. Трябва да се прекъсне една пътека към БСМ модула Забравил съм точно коя беше.... от там взема сигнал, че колата се движи с повече от 18 км/ч
  4. Две пружинки върху амортисьорчетата, за началния импулс на отварянето. Ефтина аларма за кола с дистанционно. Мислил съм си да го правя. Купих си един модул, за аларма (някъде го скрих от себе си в "архива"). От тогава не ми е останало време за тази интервенция.
  5. Провери си късия кардан колега, при високи обороти(скорост) ако са тръгнали каретата може да ти се появи шум и вибрация. Другото което бих погледнал е маслото в раздатка и скоростна кутия... Да не си "пил вода"
  6. На тези реотани ако се прекъсне изолацията, се получава оголване, от там прегряване на самото реотанче и прегаряне. Значи просто са си прегоряли. Руснаците пишат, че със запояване на жичка на прекъснатото място се оправя.
  7. Ако някой "майстор" е претапицирал седалките, нищо чудно да се е подписал... да не е включил реотана или да го е прекъснал някъде. Моите са така, на седалката не ми работи, но има реотан, просто е скъсан някъде и не ми е останало време да отварям до там. Все пак ми стопля гърба, за мен е достатъчно. За колегата с 40те градуса... е множко са си, почва да ми пари през якето. Аз си го изключвам ръчно...
  8. Контактора на съединителя "потвърждава" данните на датчика на кардана... колата да е в покой. Ако не - дори не се опитва да вкл. Прегледай контактните букси, изчисти ги. Щом самоволно е решило да включва 4, това става само с контакт от някъде... все едно си натиснал копчето, дано да не излезе някъде оголен кабел контактуващ с друг. Както писа Краси - виж и контактите на раздатката, те са изложени на вода повече! Аз бих се замислил дали не съм залял централната конзола с кафе ( често ми се случва по пътищата от дупка, или ако съм наковал спирачките)! Ако е заливана - също чистене. Ако си убеден че окабляването е наред, аз бих пробвал със здрав модул (този под седалката).
  9. Над педала.... към шофьора. Педала в отпуснато положение опира в него. Използва се също и за регулиране на хода на педала. Първо завиваш до необходимото положение, после се включва буксата. Иначе ще пресучеш кабелите.
  10. Стигнах до извода че BCM контролера мисли машинката за изключена. Не получава правилен сигнал от машинката на предния мост, и въобще не и подава команда. Сега е мокро и не ми се навира отдолу... Когато имам възможност ще бръкна...
  11. Все още не желая да слагам жило от жигули.... При мен проблема не е включване.... след включване - не изключва. Освата ми зацепена муфата.
  12. Контролера за машинката на предния мост, който търсех е интегриран в друг контролер, затова го няма зад жабката. От схемата Central Control Switch, се намира в средната конзола, зад контролите на климатроника. Има маркировка BCM върху него. Внимавайте с него, отговаря за доста неща. Снимки когато ми остане време да разглабям, за да го достъпя.
  13. След доста ровене ми попаднаха два файла за Н5, които не съм виждал другаде. H5_consol.pdf H5_el_schemes.pdf
  14. Тъй като темата е доста обща, мисля че е добре да имаме една препратка към подобна тема на руснаците. В нея има, доста инфо за различни ремонти: https://chinamobil.ru/bb/viewtopic.php?t=3172&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=fcd123107ce470779a6f218fcc0224a0
  15. Днес още една крачка напред: Понижените предавки се върнаха. Н5 освен от датчика за скорост на раздатката, чете и (както им казвам) стоп-машинка на съединителя. Ако едно от двете не даде подходящ сигнал - ниските ги няма. Сега остава само да разбера откъде предния мост получава грешна команда да закачи муфата.
×
×
  • Създай нов...