Jump to content

pipo_07

Members
  • Мнения

    34
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    5

pipo_07 last won the day on Април 15 2015

pipo_07 had the most liked content!

Profile Information

  • Адрес:
    Монтана
  • Карам:
    Great Wall

Последни посетители

1203 профилни разглеждания

pipo_07's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Обществена Репутация

  1. Да ти е честито ! Дневните са автоматични и се включват със стартиране на двигателя , а при пускане на късите се изключват. Сподели ако е удобно разхода на газ . Би било интересно.
  2. Колега , обяснявам , че при каското на нов автомобил застрахователя не плаща , а директно ремонтира автомобила в оторизираните сервизи задължително с оригинални части . При 10 годишен автомобил обикновено плащат малко . При над 6 години по закон не са длъжни да ползват оторизираните сервизи и ако те пратят в техен доверен сервиз , обикновено се слагат най-евтините части /да не говорим за оригинални/ . Що се отнася до крушката на габарита - никой не може да те накара да си я смениш насила - ако имаш документи доказващи обратното - покажи ги . Както и да е - но няма по-голям кеф от това да караш нов автомобил , какъвто и да е. Това го гарантирам от собствения си опит - през последните 10 години съм карал само нови и не съжалявам
  3. Естествено , че каското ще му е в повече от колкото но стар дарак - все пак става въпрос за нов автомобил , но то покрива и пълната стойност на всички ремонти. За сравнение при старите коли - нищо не плащаш - нищо и не получаваш , тъй като застрахователите правят овехтяване на актива и обикновено при щета покриват разходите по тяхна си оценка , която никога не достига за качествено отремонтиране на автомобила. Това е много важно да се знае. А по въпроса за смяната на масло в официален сервиз , трябва да се знае преди всичко , че това не е просто смяна на масло , а пълна профилактика , която сервизите са длъжни строго да спазват и която включва преглед на всички агрегати и ситеми и проверка на всичко - от течове и шумове до светлини , течности и корозия . Често пъти освен масло се подменят и свещи или каквото е необходимо за да се гарантира по-дългия живот на двигателя и другите компоненти , като при старите коли естествено се сменят когато вече е станало късно.
  4. 136 к.с. беше Стийда с Евро 4. Вие явно сте закупил Евро 5 , който е сертифициран като 122 к.с. , но двете коли вървят еднакво - пробвал съм ги. Така че не сте загубил нищо.
  5. Колеги , първо Бог да прости на мъртвите и дано пострадалите да се оправят ! Не са уместни каквито и да са коментари по случая , но само ще споделя , че лично познавах човека с Волекса . Той , както и спътницата му са много стари и болни хора , а и съм го виждал , че управлява без предпазен колан , а може би и под влияние на лекарствени препарати. Смятам , с оглед на тези факти да не правите каквито и да са сравнения кой бил жив и кой не бил . Има си експерти , които да ги обследват тези неща .
  6. Има едно основно нещо от което зависи разхода на гориво . А сетете се кое е .... !?
  7. pipo_07

    И пак за климатика....

    Нищо не е проблемно на Волексите , не се вкарвайте в заблуда - нито дачик нито друго. Така си работи климатика - като вдигне налягането се изключва и обратно. Може би сте забелязали , че на дълъг път го прави по-рядко от колкото в града. Но ако си нямате работа - ръчкайте си в него . Между другото , не виждам какъв е проблема да се консултирате с дилъра дали може да го види или замери друг сервиз , щом толкова ви сърби.
  8. pipo_07

    И пак за климатика....

    На всички Волекси така си работи климатика. Нима всички са препълнени
  9. Да , така е. На практика H6 вече е пуснат на Европейския пазар , макар и частично. H2 също е страхотен и предполагам ще влезе смело в борбата в сегмента SMALL SUV , но за Европа не знам кога ще го сертифицират и произвеждат.
  10. TOD е системата на задвижване 4х4. Тя е разработка на американската фирма Borg Warner и се прилага и при H6. Това е високо-технологична разработка , при която се постига оптимално съотношение между разход на гориво и отлична проходимост с двойното задвижване. Чрез нея се задейства и ESP- то .
  11. Здравейте. В Монтана има две C10-ки таксита , които са с над 130 хил. км. пробег. Скоро се возих в едното и шофьора сподели , че не е имал никакви проблеми до сега !!! Също каза , че преди това е карал и други марки - пак като такси , но не би сменил Волекса за нито една от тях !!! Смятам , че това е показателно за качеството , за което говорите !
  12. pipo_07

    Наличност на C10

    Все още има количества по дилърствата !
  13. pipo_07

    Наличност на C10

    Колега , не се занимавай с хора дето всичко им е криво и плюят всичко каквото се прави в България . Който има желание , ще провери и ще види колко C10 са продадени за 2 години и дали имат търсене автомобилите. А който си мисли , че е лесно да се правят коли и то тук , където спънките и проблемите са милиони - явно не е наясно с нищо.
  14. pipo_07

    Наличност на C10

    Да колега , разбира се че не са от нашата компетенция тези въпроси. За сега действително GW са се отказали от този клас коли. Дано след 2-3 години преосмислят концепцията си. Що се отнася до Сандеро - да продава се , но въпросът е КОЙ и КАК ще гарантира на китайците продажбата на много бройки , защото те искат гаранции за да правят определен модел .
×
×
  • Създай нов...