Jump to content

Steed за OFFROAD


МЕЧО ПУХ

Recommended Posts

Ето какво направихме с един колега преди няколко дни. Подменихме изцяло окачването, като отпред се повдига с 5 см. , а отзад 7см.

Разликата е направо убийствена, а поведението на пътя в пъти по-добро, дори и при скорост от 180км/ч. За в гората няма смисъл да го коментираме. Возията е доста елегантна и твърдото возене на пикапа изчезва напълно. Дано да ви хареса. Окачването е оригинално за стиида

 

post-18772-0-69730400-1404978922_thumb.jpg

post-18772-0-08339200-1404979039_thumb.jpg

post-18772-0-06510300-1404979212_thumb.jpg

post-18772-0-19659400-1404979225_thumb.jpg

post-18772-0-66666000-1404979240_thumb.jpg

post-18772-0-01224500-1404979264_thumb.jpg

post-18772-0-85173200-1404979287_thumb.jpg

post-18772-0-89785900-1404979334_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е като му сменихте окачването, защо го оставихте с тези аспиринчета? :D 

 

аспиринчета = гуми с малък размер :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има разлика в дебелината на торсионите, новите са доста по-дебели. Аз на моя джип също ги навих и доста се повдигна, но ако не се сложат други амортисьори с по-дълъг ход колата не стои добре на пътя и извън него

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...