Jump to content
Great Wall Motors Фен Форум

Recommended Posts

Ето какво направихме с един колега преди няколко дни. Подменихме изцяло окачването, като отпред се повдига с 5 см. , а отзад 7см.

Разликата е направо убийствена, а поведението на пътя в пъти по-добро, дори и при скорост от 180км/ч. За в гората няма смисъл да го коментираме. Возията е доста елегантна и твърдото возене на пикапа изчезва напълно. Дано да ви хареса. Окачването е оригинално за стиида

 

post-18772-0-69730400-1404978922_thumb.jpg

post-18772-0-08339200-1404979039_thumb.jpg

post-18772-0-06510300-1404979212_thumb.jpg

post-18772-0-19659400-1404979225_thumb.jpg

post-18772-0-66666000-1404979240_thumb.jpg

post-18772-0-01224500-1404979264_thumb.jpg

post-18772-0-85173200-1404979287_thumb.jpg

post-18772-0-89785900-1404979334_thumb.jpg

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е като му сменихте окачването, защо го оставихте с тези аспиринчета? :D 

 

аспиринчета = гуми с малък размер :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, човека си ги беше купил вече, но ще има още развитие по колата и ще снимаме

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има разлика в дебелината на торсионите, новите са доста по-дебели. Аз на моя джип също ги навих и доста се повдигна, но ако не се сложат други амортисьори с по-дълъг ход колата не стои добре на пътя и извън него

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×