bullet_rs Публикувано 22 Август, 2022 Share Публикувано 22 Август, 2022 Привет на всички собственици на Ховър. Имам Ховър Н3, от долу-горе година, много му се кефя и за мен това е перфектният джип. Става въпрос за моите си нужди. Колата започна да приритва в движение, като едновременно с това светва чека, и остава светнат. Няма загуба на течност, от време на време угасва чека, през два-три часа, и колата се оправя. След притрисането, започва да играят оборотите на празен ход, и е леко дразнещо. Основният проблем е, че светне ли чека, започват колебания в температурата, от наи ниско, до почти в червения сектор. Угасне ли чека, температурата заспива. Прави го само на газ. Не съм майстор, и моля за съдействие. Ходих да видим каква е грешката, показа проблем с 3ти цилиндър. Майстора каза- Сменяй свещите...смених ги, същото.. ходих да питам и други майстори, запознати с Грейт Уол, и те само при поясненията на проблема, без да видят колата определиха - гарнитура. Казаха мотора долу, шлайф на глава и блок, карантиите се подменят, и 2500- 3000 лева ремонта, което ми се вижда доста, но ако се стигне до там, ще се прави. Разсъжденията са ми в посока: Проблем с температурен датчик (има два както виждам, не знам кой да поръчам), смяна на кабели + бобина, почистване на газови дюзи. Моля ако някой е имал сходен проблем, или предположения да сподели. Другият въпрос е за какво служи ръчката отляво на кормилото? Мръдвам я, но нищо не се случва. Ясно е за волана нещо, ама какво? Благодаря на всички, и безаварийно каране! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lakatnika Отговорено 23 Август, 2022 Share Отговорено 23 Август, 2022 Здрасти друже, макар и да не прилича на вашите по външност, по душа е същия като "Вас"...аз не съм много разбирач, но мога да споделя за температурния датчик. Имах проблем с него по рано, стрелката играеше ту топло,ту студено (говоря за тоя дето е на кожуха на термостата),струва 8-10лв. Ако имаш съмнения в него, сваляш го и в магазина. За шлайфане на глава? защо...ако е прегряван едва ли щеше да работи от време на време, и за тея пари са ЛУДИ (за 3000лв. ще купиш Нов двг.) Моя Китаец като изби гарнитурата ноември месец (на 4ти цил. естествено) беше като парен локомотив отзад, за 1300лв. ремонт с части (при познат) освен шлайф, проверка глава, гумички клапани и всичко друго с антифриз,масло,свещи и пр., смених и ангренажната група,водна помпа и всички ремъци. Та за 3к. трябва и боя да и теглят... Да не е ламбда сонда,дебитомер....ходи на читав газаджия, да се каже от газ може ли да е или тоци... Успех... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.