Jump to content

Hover H3 странен проблем


bullet_rs

Recommended Posts

Привет на всички собственици на Ховър. Имам Ховър Н3, от долу-горе година, много му се кефя и за мен това е перфектният джип. Става въпрос за моите си нужди. Колата започна да приритва в движение, като едновременно с това светва чека, и остава светнат. Няма загуба на течност, от време на време угасва чека, през два-три часа, и колата се оправя. След притрисането, започва да играят оборотите на празен ход, и е леко дразнещо. Основният проблем е, че светне ли чека, започват колебания в температурата, от наи ниско, до почти в червения сектор. Угасне ли чека, температурата заспива. Прави го само на газ. Не съм майстор, и моля за съдействие. Ходих да видим каква е грешката, показа проблем с 3ти цилиндър. Майстора каза- Сменяй свещите...смених ги, същото.. ходих да питам и други майстори, запознати с Грейт Уол, и те само при поясненията на проблема, без да видят колата определиха - гарнитура. Казаха мотора долу, шлайф на глава и блок, карантиите се подменят, и 2500- 3000 лева ремонта, което ми се вижда доста, но ако се стигне до там, ще се прави. Разсъжденията са ми в посока: Проблем с температурен датчик (има два както виждам, не знам кой да поръчам), смяна на кабели + бобина, почистване на газови дюзи. Моля ако някой е имал сходен проблем, или предположения да сподели.

Другият въпрос е за какво служи ръчката отляво на кормилото? Мръдвам я, но нищо не се случва. Ясно е за волана нещо, ама какво?

 

Благодаря на всички, и безаварийно каране!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти друже,

макар и да не прилича на вашите по външност, по душа е същия като "Вас"...аз не съм много разбирач, но мога да споделя за температурния датчик.

Имах проблем с него по рано, стрелката играеше ту топло,ту студено (говоря за тоя дето е на кожуха на термостата),струва 8-10лв. Ако имаш съмнения в него, сваляш го и в магазина.

За шлайфане на глава? защо...ако е прегряван едва ли щеше да работи от време на време, и за тея пари са ЛУДИ (за 3000лв. ще купиш Нов двг.)

Моя Китаец като изби гарнитурата ноември месец (на 4ти цил. естествено) беше като парен локомотив отзад, за 1300лв. ремонт с части (при познат)  освен шлайф, проверка глава, гумички клапани и всичко друго с антифриз,масло,свещи и пр., смених и ангренажната група,водна помпа и всички ремъци.

Та за 3к. трябва и боя да и теглят...

Да не е ламбда сонда,дебитомер....ходи на читав газаджия, да се каже от газ може ли да е или тоци...

Успех...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...