bullet_rs Posted August 22, 2022 Share Posted August 22, 2022 Привет на всички собственици на Ховър. Имам Ховър Н3, от долу-горе година, много му се кефя и за мен това е перфектният джип. Става въпрос за моите си нужди. Колата започна да приритва в движение, като едновременно с това светва чека, и остава светнат. Няма загуба на течност, от време на време угасва чека, през два-три часа, и колата се оправя. След притрисането, започва да играят оборотите на празен ход, и е леко дразнещо. Основният проблем е, че светне ли чека, започват колебания в температурата, от наи ниско, до почти в червения сектор. Угасне ли чека, температурата заспива. Прави го само на газ. Не съм майстор, и моля за съдействие. Ходих да видим каква е грешката, показа проблем с 3ти цилиндър. Майстора каза- Сменяй свещите...смених ги, същото.. ходих да питам и други майстори, запознати с Грейт Уол, и те само при поясненията на проблема, без да видят колата определиха - гарнитура. Казаха мотора долу, шлайф на глава и блок, карантиите се подменят, и 2500- 3000 лева ремонта, което ми се вижда доста, но ако се стигне до там, ще се прави. Разсъжденията са ми в посока: Проблем с температурен датчик (има два както виждам, не знам кой да поръчам), смяна на кабели + бобина, почистване на газови дюзи. Моля ако някой е имал сходен проблем, или предположения да сподели. Другият въпрос е за какво служи ръчката отляво на кормилото? Мръдвам я, но нищо не се случва. Ясно е за волана нещо, ама какво? Благодаря на всички, и безаварийно каране! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lakatnika Posted August 23, 2022 Share Posted August 23, 2022 Здрасти друже, макар и да не прилича на вашите по външност, по душа е същия като "Вас"...аз не съм много разбирач, но мога да споделя за температурния датчик. Имах проблем с него по рано, стрелката играеше ту топло,ту студено (говоря за тоя дето е на кожуха на термостата),струва 8-10лв. Ако имаш съмнения в него, сваляш го и в магазина. За шлайфане на глава? защо...ако е прегряван едва ли щеше да работи от време на време, и за тея пари са ЛУДИ (за 3000лв. ще купиш Нов двг.) Моя Китаец като изби гарнитурата ноември месец (на 4ти цил. естествено) беше като парен локомотив отзад, за 1300лв. ремонт с части (при познат) освен шлайф, проверка глава, гумички клапани и всичко друго с антифриз,масло,свещи и пр., смених и ангренажната група,водна помпа и всички ремъци. Та за 3к. трябва и боя да и теглят... Да не е ламбда сонда,дебитомер....ходи на читав газаджия, да се каже от газ може ли да е или тоци... Успех... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.