Jump to content

Hover H3 странен проблем


 Share

Recommended Posts

Привет на всички собственици на Ховър. Имам Ховър Н3, от долу-горе година, много му се кефя и за мен това е перфектният джип. Става въпрос за моите си нужди. Колата започна да приритва в движение, като едновременно с това светва чека, и остава светнат. Няма загуба на течност, от време на време угасва чека, през два-три часа, и колата се оправя. След притрисането, започва да играят оборотите на празен ход, и е леко дразнещо. Основният проблем е, че светне ли чека, започват колебания в температурата, от наи ниско, до почти в червения сектор. Угасне ли чека, температурата заспива. Прави го само на газ. Не съм майстор, и моля за съдействие. Ходих да видим каква е грешката, показа проблем с 3ти цилиндър. Майстора каза- Сменяй свещите...смених ги, същото.. ходих да питам и други майстори, запознати с Грейт Уол, и те само при поясненията на проблема, без да видят колата определиха - гарнитура. Казаха мотора долу, шлайф на глава и блок, карантиите се подменят, и 2500- 3000 лева ремонта, което ми се вижда доста, но ако се стигне до там, ще се прави. Разсъжденията са ми в посока: Проблем с температурен датчик (има два както виждам, не знам кой да поръчам), смяна на кабели + бобина, почистване на газови дюзи. Моля ако някой е имал сходен проблем, или предположения да сподели.

Другият въпрос е за какво служи ръчката отляво на кормилото? Мръдвам я, но нищо не се случва. Ясно е за волана нещо, ама какво?

 

Благодаря на всички, и безаварийно каране!

Link to comment
Share on other sites

Здрасти друже,

макар и да не прилича на вашите по външност, по душа е същия като "Вас"...аз не съм много разбирач, но мога да споделя за температурния датчик.

Имах проблем с него по рано, стрелката играеше ту топло,ту студено (говоря за тоя дето е на кожуха на термостата),струва 8-10лв. Ако имаш съмнения в него, сваляш го и в магазина.

За шлайфане на глава? защо...ако е прегряван едва ли щеше да работи от време на време, и за тея пари са ЛУДИ (за 3000лв. ще купиш Нов двг.)

Моя Китаец като изби гарнитурата ноември месец (на 4ти цил. естествено) беше като парен локомотив отзад, за 1300лв. ремонт с части (при познат)  освен шлайф, проверка глава, гумички клапани и всичко друго с антифриз,масло,свещи и пр., смених и ангренажната група,водна помпа и всички ремъци.

Та за 3к. трябва и боя да и теглят...

Да не е ламбда сонда,дебитомер....ходи на читав газаджия, да се каже от газ може ли да е или тоци...

Успех...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...