vasil Posted February 5, 2017 Share Posted February 5, 2017 Здравейте само да вметна, че и на мен ми се случи да ми изгори бушона за чистачките. Пак проблема за мен е в софтуера - автоматичните чистачки не мисля, че трябва да са винаги включени. От време на време в сухо време при минаване през шарена сянка се включват, също и ако има сняг на предното стъкло. Брат ми има VW Bora и при нея за да тръгнат автоматичните чистачки трябва той да ги стартира, така че в частност и този проблем е решен. Та при мен ми изгоря бушона заради заледяване на чистачките и пред това да изгорят моторчета на чистачките или да се повреди механизъмът им си е направо супер. Исках да ви питам за 4х4 системата. Попаднах в ситуация в която предните ми гуми бяха в заледена дупка, а задните на чист асфалт. Колата не успя да издрапа със задните гуми. Предните превъртаха и хвърляха сняг, задните не помръдваха. Нормално ли е? При подобна ситуация преди седмица след доста въртене на предните гуми ми светна 4wd индикатора, спрях и пуснах двигателя и спря да свети. Днес не светеше, но трябваше да я залюлея напред назад десетина пъти за да тръгне. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted February 6, 2017 Share Posted February 6, 2017 Здравей - отделил съм ти мнението в нова тема. Ако искаш можеш да добавиш това за бушона в миналата. Колкото до "модерните" 4х4 системи, те често не работят както би се надявал, до някъде защото разчитат на софтуер и използват спирачките, за да накарат диференциалите да свършат останалото. Ето ти описаната от теб ситуация с CR-V: Тук има тест на няколко други автомобила в различни ситуации, в които две от колелата се въртят свободно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.