vasil 0 Posted February 5, 2017 Здравейте само да вметна, че и на мен ми се случи да ми изгори бушона за чистачките. Пак проблема за мен е в софтуера - автоматичните чистачки не мисля, че трябва да са винаги включени. От време на време в сухо време при минаване през шарена сянка се включват, също и ако има сняг на предното стъкло. Брат ми има VW Bora и при нея за да тръгнат автоматичните чистачки трябва той да ги стартира, така че в частност и този проблем е решен. Та при мен ми изгоря бушона заради заледяване на чистачките и пред това да изгорят моторчета на чистачките или да се повреди механизъмът им си е направо супер. Исках да ви питам за 4х4 системата. Попаднах в ситуация в която предните ми гуми бяха в заледена дупка, а задните на чист асфалт. Колата не успя да издрапа със задните гуми. Предните превъртаха и хвърляха сняг, задните не помръдваха. Нормално ли е? При подобна ситуация преди седмица след доста въртене на предните гуми ми светна 4wd индикатора, спрях и пуснах двигателя и спря да свети. Днес не светеше, но трябваше да я залюлея напред назад десетина пъти за да тръгне. Quote Share this post Link to post Share on other sites
admin 149 Posted February 6, 2017 Здравей - отделил съм ти мнението в нова тема. Ако искаш можеш да добавиш това за бушона в миналата. Колкото до "модерните" 4х4 системи, те често не работят както би се надявал, до някъде защото разчитат на софтуер и използват спирачките, за да накарат диференциалите да свършат останалото. Ето ти описаната от теб ситуация с CR-V: Тук има тест на няколко други автомобила в различни ситуации, в които две от колелата се въртят свободно. Quote Share this post Link to post Share on other sites