xyz Публикувано 4 Февруари, 2017 Share Публикувано 4 Февруари, 2017 (Редактирано) На всички колеги, които оживяха след празниците пожелавам безаварийно каране! Да попитам има ли патили от акумулатор на Н6? Колко Ah e оригиналния акумулатор на този модел GW? Историята е за един Energizer 80Ah от AGM тип, с който през есента на 2014г. купих колата. Няколко седмици след като се сдобих с Н6, още не беше много студено, преседя в двора на вилата 72ч. Като си затръгвах врътнах ключа и ... няма никой. Издаде някъв жалък звук - подобие на сигнализация и ... се прибрах с пътна помощ. В сервиза ми обясниха, че акумулаторът се е разредил защото не съм заключил колата. От тогава внимавам. Сега през студовете не я карах няколко дни и намерих акумулатра с 11.5 V. Заредиха го в сервиза и го наблюдавам. Продължава да спада бързо ако колата не се кара някой и друг ден. Започвам да си мисля, че на алтернатора му е в повече батерия от 80Ah и недозарежда или имам някаква утечка на ток. Не смея да замервам каква е консумацията в заключено състояние, защото ме е страх, че като откача (-)клема и компютърът остане без ток ще се нароят съобщения за грешки. Мислех, че тази проверка са я направили в сервиза, но май ще трябва да ходя пак защото нищо подобно не ми казаха когато заредиха акумулатора. Редактирано 4 Февруари, 2017 от xyz Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
admin Отговорено 4 Февруари, 2017 Share Отговорено 4 Февруари, 2017 Не би трябвало на алтернатора да е проблем да зареди и акумулатор от над 100АЧ. Акумулатор с капацитет от 80АЧ е съвсем нормален за дизелов автомобил. Не би трябвало и да се нароят грешки от измерване на консумация в заключено състояние. Поне на миналият и сегашният ми автомобил (Хонда Акорд 2004 и 2009) съм го правил без никакви грешки (или поне без грешки от които да светне чека). Без да съм запознат - едва ли имат по-малко електроника от Ховър. Моят опит с дизелов автомобил и обикновен акумулатор (такъв от под 200лв) е, че изкарват по 3-4 зими, и то ако не си ги уморявал до под 12 волта. Според мен вариантите са два - да е дошло време за смяна (ускорено от първото изцеждане на акумулатора 2014та) или да имаш утечка. Напрежението при зареждане се измерва най-лесно - ако с мултицета измериш над 13 волта при запален автомобил, почти със сигурност не е алтернатор. Но аз лично при читав акумулатор не съм имал проблем да паля и след 3 седмици некаране на автомобила когато съм бил на командировки. От както имам гараж, си купих интелигентно зарядно Noco Genius (https://www.amazon.de/NOCO-Ultra-sicheres-intelligentes-Ladegerät-Version/dp/B00CG354A0), с което си поддържам батериите на колата и мотора зимата. Включваш да зарежда, когато е готов, зарядното превключва само в режим да поддържа акумулатора пълен. Удобно е ако те няма известно време или ако дълго време си карал само на много кратки разстояния и имаш подозрения, че акумулатора се нуждае от дозареждане. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xyz Отговорено 13 Февруари, 2017 Автор Share Отговорено 13 Февруари, 2017 (Редактирано) Благодаря за коментара колега. Купих си това: http://akumulatori.bg/220/Product/480/CTEK MXS 7.0 12V 7 Заради 5 г. гаранция и опция за възстановяване на изпатил акумулатор.Определено мога да кажа, че до голяма степен се възстанови капцитета на батерията след като направих няколко цикъла на зареждане и разреждане с 5W крушка. Редактирано 19 Февруари, 2017 от xyz Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.