Jump to content

Ново попълнение H6 2.0TCI


Recommended Posts

Умниците ги връзват към задните халогени...  :wacko:  :blink:  :wacko:

В този случай, 100% може да отпадне гаранцията на електрическата част на автомобила.

 

След гаранционно може да се мислят алтернативи.

 

 

И при мен е така. Беше ми странно в началото, но свикнах без  халогени отпред . Иначе в каталога с аксесоари ги има за скромната сума от 950лв(с ДДС) :huh:  http://greatwall.bg/wp-content/uploads/2016/04/2015-04-Great-Wall-H6-Accessories-BG.pdf

 

Да, така е но все пак са с LED дневни светлини и LED фарове за магла:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този случай, 100% може да отпадне гаранцията на електрическата част на автомобила.

 

След гаранционно може да се мислят алтернативи.

 

 

 

Да, така е но все пак са с LED дневни светлини и LED фарове за магла:

 

За гаранцията се съмнявам да отпадне, защото все пак е "оригинален" аксесоар предлаган от Литекс и те си го монтират в техните си сервизи... НО.... винаги има едно НО.... точно тези "невероятни" халогени "О..СРАМ" не стига че са 950лв. ами имат и специална екстра! Само-разпадане!!! Колегата g.genov беше разказал колко пъти вече му сменят рефлекторите, които ставали на дрипа за отрицателно време...

 

Но да се върнем на основния въпрос. афтър-маркет решения много, но да монтираш халогени в завода, да ги свържеш и накрая да ги осакатиш само за DRL е меко казано странно решение... Да не говорим че според Лузър Мануала, би трябвало да има контол не само на задните но и на предните халогени! (и не са отбелязани като евентуална екстра)...

Редактирано от orionbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте.

 

И аз станах собственик на Хувър 6 2.0 ТCIот преди 2 седмици. Купих тестов автомобил от Литекс Моторс от 2014 на 49000 км и като първи впечатления съм доста доволен. Скоростите влизат меко и лесно ( разбира се трябва да се свикне с тях, кога да се сменят ) , двигателя работи добре, не е шумен .. малко тромав и мисля да му ударя един тунинг след някой месец, казаха ми че много добре ставало на този двигател.  

 

Нещата които дразнят са тук таме скърцания на щората, корите и дръжките на вратите при по-ниски обороти, но все пак китайски автомобил за тези пари не съм очаквал нещо специално. Мултимедията ( ако може да се нарече такава ) работи за момента добре, но с мъка разбрах , че микрофона не работи и за това сега в понеделник ще ходя да ми сменят цялата конзола най-вероятно. Не ми се дават 1000 лв за андроид, като да Ви кажа грам не ми вдъхва доверие и тя.

 

 

1. Имам едно скърцане от скоростната кутия ( там се чува но не съм сигурен ) което много ме дразни на 1ва, 2ра и 3та при подаване на газ преди да вдигне 1500 - 2000 оборота, леко като подаваш се чува прискърцване. Много е странно и не знам какво е. В понеделник имам час в Митвас за мултимедията, ще им кажа и да погледнат този проблем.

2. Явно проблема с airbag лампата която светва от време на време и е дефект в софтуера, тъй като и при мен светна за малко и се махна..сигурно проблем с датчика на седалката на пасажера.

3. Другото което е много странно, дават му клирънс 18мм , ама как са го направили, гърнетата отдолу ( там колектори или какво е ) да виси по-ниско. В сервиза ще искам да го погледнат и това, дали не може да се вдигнат малко, защото най ниската точка реално са ми гърнета по средата --- мн-тъпо.

 

Ще му слагам ксенон също. Говорих с литекс моторс и ми казаха, че ще ми падне гаранцията само на ел.инсталцията на фаровете, така че не е проблем толкова.

 

Относно разхода - успях да мина вече 1000 км градско и смея да твърдя че разхода е 8-8.2 по касова бежка ( до горе пълня-щракване на пистолета ). Борд комп. показва 7.7 така че отклонение - 0.5 г/д.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги,

Имам питанка.... Климатика на това животно и топло ли прави???

Много странни неща ми се случват....

3:45 сутринта, студ, кочан и тн. Аз влизам в колата, паля и след около 30-тина секунди тръгвам. И така всеки работен ден. реша ли да пусна парното, започва да духа едвам едвам топло като започне да позагрява антифриза... Нормално като за всеки автомобил... около 5 минути работа на двигателя са необходими (поне) за да тръгне да духа нещо различно от студ.

Същата схема с 3:45 сутринта и пак колата смръзнала от студ... Качвам се и паля. В този момент ми минава странната мисъл да видя какво ще стане ако натисна бутона AUTO на парното/климатика изведнъж Климатика се включва, изчаква около 30-тина секунди на най ниска скорост и после дига до почети 3/4 скорост на вентилатора. Също така и сменя потока на въздуха да е само на краката. И о чудо!!! Духа топло на все още замръзнал от студ двигател.... Не горещо, но все пак топло...

В никакъв случай не се оплаквам, просто съм изненадан... До сега не бях виждал кола с такъв климатик, който си обръща режимите като домашните сплит системи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми направи впечатление че сутрин като запаля двигателя и натисна бутона за обдухване на стъклата се включва климатика и за около 30 секунди започва да топи скрежта отвън на стъклото. Определено топлината е от климатика защото  двигателя не е загрял изобщо. Голямо удобство е...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Същата схема с 3:45 сутринта и пак колата смръзнала от студ... Качвам се и паля. В този момент ми минава странната мисъл да видя какво ще стане ако натисна бутона AUTO на парното/климатика изведнъж Климатика се включва, изчаква около 30-тина секунди на най ниска скорост и после дига до почети 3/4 скорост на вентилатора. Също така и сменя потока на въздуха да е само на краката. И о чудо!!! Духа топло на все още замръзнал от студ двигател.... Не горещо, но все пак топло...

В никакъв случай не се оплаквам, просто съм изненадан... До сега не бях виждал кола с такъв климатик, който си обръща режимите като домашните сплит системи...

Всеки автоматичен климатик трябва да прави точно това... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки автоматичен климатик трябва да прави точно това... 

И аз така си мисля но на доста коли съм се возил и карал и много от тях са били с климатроници ама до сега такова чудо не бях срещал. Питах и колеги и всичките ме гледат "умно". Поразрових се и из Google и на всякъде климатроника (или така наречения автоматичен климатик) духа студено с помощта на компресора, но топлото идва само и единствено от парното (нищо че се контролира по температура автоматично)

Та Boyko23, значи сигурна е работата, че климатика реално си обръща режима (както правят домашните климатици) и няма някакъв отделен електрически нагревател примерно (както беше на Дъстъра ми преди това? Питам само с идеята да се образовам и да мога да обясня после на гледащите ме "умно" колеги/познати...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Ще изразя своето съмнение за възможността на автомобилния климатик, бил и автоматичен да топли по няколко причини:

- климатика (термопомпата) при отопление работи с налягане 2-3 пъти по-високо от колкото на охлаждане. При нормалната експлоатация вследствие на вибрациите има проблеми с плътността на системата при охлаждане, а какво остава за отопление

- невъзможност за размразяване на външното тяло(радиатора на климатика) - той е най-отпред и зимата след 500м и работещ на топло климатик би трябвало да е на буца лед, Има и още други трудности - работещия с променливи обороти компресор и т.н.

Водещите автомобилни фирми не използват този принцип, а тръгват по други пътища:

- монтират стационарни отоплители (печки - сухи и мокри)

- предни стъкла с вградени реотани - Форд, при Субару има само в долната част където лежат перата на чистачките

- електрическо подгряване на антифриза - Фолксваген

- движение на антифриза само в цилиндровата глава при студен двигател за максимално бързо подгряване - при бензиновите Волва, при дизеловите ползват печка.

Не вярвам Грейт Уол да са решили всички проблеми на отоплението с автомобилен климатик, явно имат някакво ноу-хау за по-бързо затопляне, но какво е то мога само да гадая. Поздравления към инженерите на Грейт Уол за постигнатите резултати!   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега добър ден какви са впечатленията от автомобила създава ли механични или електронни проблеми?Доволен ли си от покупката?На колко колометра е вече?

P.S.От отговора ти зависи много каква кола ще карам следващите 10години...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега добър ден какви са впечатленията от автомобила създава ли механични или електронни проблеми?Доволен ли си от покупката?На колко колометра е вече?

P.S.От отговора ти зависи много каква кола ще карам следващите 10години...

 

Имаш PM колега ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

При мнен третия бутон работи, като го задържа по дълго и започва да свирка клаксона и да мигат аварийките.

 

6. По неведоми пътища божии третия бутон на дистанционното само се вози... Така си било... защо функцията "Намери ме" не е имплементирана след като дори в лузър мануала е описана идея нямам...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 2 часа каране в непрогледна мъгла в Добрич-ко инвестирах 1000 лева в OSRAM LED дневни+мъгла :) + асистент при завиване и изпреварване ... голяма шукария :)

 

 

Колеги, аз ли си въобразявам или тази кола няма предни халогени :huh:

На лостчето има опция за пускане само на задни халогени, а предните са само дневни светлини, които изгасват когато светнат къси и/или дълги...

В лузър мануала лоста за лЪмбите е показан с превключвате и за предни и за задни халогени, но в реалност има само за задните...

Аз ли не съм добре или някой е спестил нещо по време на производството?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Едва ли прави топло :) по-скоро не. Единствената му работа в този момент е изсушаване на въздуха защото ако го спреш (климатика) и пуснеш духалките на стъклото в студа се поти за 1 мин.

Колеги,

Имам питанка.... Климатика на това животно и топло ли прави :huh:

Много странни неща ми се случват....

3:45 сутринта, студ, кочан и тн. Аз влизам в колата, паля и след около 30-тина секунди тръгвам. И така всеки работен ден. реша ли да пусна парното, започва да духа едвам едвам топло като започне да позагрява антифриза... Нормално като за всеки автомобил... около 5 минути работа на двигателя са необходими (поне) за да тръгне да духа нещо различно от студ.

Същата схема с 3:45 сутринта и пак колата смръзнала от студ... Качвам се и паля. В този момент ми минава странната мисъл да видя какво ще стане ако натисна бутона AUTO на парното/климатика изведнъж Климатика се включва, изчаква около 30-тина секунди на най ниска скорост и после дига до почети 3/4 скорост на вентилатора. Също така и сменя потока на въздуха да е само на краката. И о чудо!!! Духа топло на все още замръзнал от студ двигател.... Не горещо, но все пак топло...

В никакъв случай не се оплаквам, просто съм изненадан... До сега не бях виждал кола с такъв климатик, който си обръща режимите като домашните сплит системи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 2 часа каране в непрогледна мъгла в Добрич-ко инвестирах 1000 лева в OSRAM LED дневни+мъгла :) + асистент при завиване и изпреварване ... голяма шукария :)

Малииии тогава да не ти казвам че тези същите халогени са 390лв. в един магазин за автоаксесоари в Пловдив .......

Дори със рефлекторите (около 75лв.) и монтажа, пак сме мноооого далече от хиляда....

Само този асистент за завиване и изпреварване какво ще да е??

 

https://autopro.bg/ledfog101-farove-za-magla

Редактирано от orionbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най накрая я монтирах да му се не види и навигацията и чудото...

Пръстите ме болят, но след три-часова борба на ЛЕД лампа нещата станаха доста добре!

Всичко работи, и камерата за назад, и USB-то и AUX-а даже няма и поражения по таблото!  :D

Според мен, звукът от тази конкретно система е доста по-добър от стандартната мултимедия!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най накрая я монтирах да му се не види и навигацията и чудото...

Пръстите ме болят, но след три-часова борба на ЛЕД лампа нещата станаха доста добре!

Всичко работи, и камерата за назад, и USB-то и AUX-а даже няма и поражения по таблото!  :D

Според мен, звукът от тази конкретно система е доста по-добър от стандартната мултимедия!

Колега качи някоя снимка да видим как е станало.

Как се оправи със окабеляването и куплунзите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малииии тогава да не ти казвам че тези същите халогени са 390лв. в един магазин за автоаксесоари в Пловдив .......

Дори със рефлекторите (около 75лв.) и монтажа, пак сме мноооого далече от хиляда....

Само този асистент за завиване и изпреварване какво ще да е??

 

https://autopro.bg/ledfog101-farove-za-magla

Като ковнеш мигач и се включва съответно лява или дясна лампа и ти осветява ниско и в страни :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най накрая я монтирах да му се не види и навигацията и чудото...

Пръстите ме болят, но след три-часова борба на ЛЕД лампа нещата станаха доста добре!

Всичко работи, и камерата за назад, и USB-то и AUX-а даже няма и поражения по таблото!  :D

Според мен, звукът от тази конкретно система е доста по-добър от стандартната мултимедия!

А какво става с гаранцията ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимки ще пусна после по някое време но ще са само на готовия резултат тъй като от нетърпение така и не направих по време на монтажа.

Що се отнася до окабеляването, искам да благодаря (още веднъж) да Литекс Моторс Пловдив, които ми обясниха в най големи подробности какво трябва да направя.

За гаранцията в най лошия случай да не ми признаят гаранция на говорителите ако ги изпуша, при положение че всичко работи нормално, използвах техните стъпки и 15 години съм работил в сервиз за компютри... смятам че няма да имам проблем. А и те са тези които трябва да докажат че моите промени са причина за дефекта ако такъв изникне някога. Но да се надяваме, че няма да се стига до подобни моменти. За сега имам доста добри впечатления от Пловдивското представителство...

Също така мога и ксенон ако искам да сложа... ще отпадне само гаранцията на ел. инсталацията на фаровете ако го направя... но това е проект за бъдещо време...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си блутут системата. На тези афтермаркет решения масово не се чува нищо...

Да си извадил късмет...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си блутут системата. На тези афтермаркет решения масово не се чува нищо...

Да си извадил късмет...

 

Поне с телефона, никакъв проблем! проведох разговор и аз и човека отсреща се чувахме идеално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре изглежда.

Със здраве и безаварийно ползване!

 

Благодаря, дано да работи безаварийно... Имам само един малък проблем... Камерата за задно виждане все едно някой е намалил контраста на минимум и е усилил яркоста на макс.... трябва да поровя за някакви настройки скрити някаде...

Редактирано от orionbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...