Jump to content

Ангренажен ремък


snipi

Recommended Posts

Ангренажен ремък + балансиращ  в сервизите на ГВ го дават за пробег от 90 000км,а по магазините за авточасти 45-50 000.От къде идва  тази разлика,при еднаква марка и модел на ренъците и къде е истината.Някои ако е сменял,нека сподели,при смяната трябва ли и свалят ли се радиаторите /воден и климатик /,че като гледам бая  " дупка"  има отпред.Отделен въпрос е ако на майстора не му се работи на ръка и ... " как ще вкарам гайковърта да развивам "   т. е.,ако не ти накъса болтове и гайки,трябва да ти източи климатика /фреона /и антифриз /до някъде/,,,,после обратно + цена на труда и тука капе,там сълзи.....

 

В руските форуми има тема за смяна и снимки на "голия " ангренаж ' ,не  се виждат в кадър радиаторите,   но снимката е направена в близък план , от горе на долу......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като имам предвид цената /в сервиза споменаха някакви 1200 + - лева/ май свалят де що докопат. Труда /пак по техни думи/ се равнява на 16 човекочаса - двама за пълен работен ден. За толкова време не радиатори и фреон, ами и корубата от рамата ще разкачат и закачат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...