Jump to content
snipi

Ангренажен ремък

Recommended Posts

Ангренажен ремък + балансиращ  в сервизите на ГВ го дават за пробег от 90 000км,а по магазините за авточасти 45-50 000.От къде идва  тази разлика,при еднаква марка и модел на ренъците и къде е истината.Някои ако е сменял,нека сподели,при смяната трябва ли и свалят ли се радиаторите /воден и климатик /,че като гледам бая  " дупка"  има отпред.Отделен въпрос е ако на майстора не му се работи на ръка и ... " как ще вкарам гайковърта да развивам "   т. е.,ако не ти накъса болтове и гайки,трябва да ти източи климатика /фреона /и антифриз /до някъде/,,,,после обратно + цена на труда и тука капе,там сълзи.....

 

В руските форуми има тема за смяна и снимки на "голия " ангренаж ' ,не  се виждат в кадър радиаторите,   но снимката е направена в близък план , от горе на долу......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като имам предвид цената /в сервиза споменаха някакви 1200 + - лева/ май свалят де що докопат. Труда /пак по техни думи/ се равнява на 16 човекочаса - двама за пълен работен ден. За толкова време не радиатори и фреон, ами и корубата от рамата ще разкачат и закачат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×