Jump to content

Ангренажен ремък


snipi
 Share

Recommended Posts

Ангренажен ремък + балансиращ  в сервизите на ГВ го дават за пробег от 90 000км,а по магазините за авточасти 45-50 000.От къде идва  тази разлика,при еднаква марка и модел на ренъците и къде е истината.Някои ако е сменял,нека сподели,при смяната трябва ли и свалят ли се радиаторите /воден и климатик /,че като гледам бая  " дупка"  има отпред.Отделен въпрос е ако на майстора не му се работи на ръка и ... " как ще вкарам гайковърта да развивам "   т. е.,ако не ти накъса болтове и гайки,трябва да ти източи климатика /фреона /и антифриз /до някъде/,,,,после обратно + цена на труда и тука капе,там сълзи.....

 

В руските форуми има тема за смяна и снимки на "голия " ангренаж ' ,не  се виждат в кадър радиаторите,   но снимката е направена в близък план , от горе на долу......

Link to comment
Share on other sites

като имам предвид цената /в сервиза споменаха някакви 1200 + - лева/ май свалят де що докопат. Труда /пак по техни думи/ се равнява на 16 човекочаса - двама за пълен работен ден. За толкова време не радиатори и фреон, ами и корубата от рамата ще разкачат и закачат.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...