snipi Posted March 2, 2016 Share Posted March 2, 2016 Ангренажен ремък + балансиращ в сервизите на ГВ го дават за пробег от 90 000км,а по магазините за авточасти 45-50 000.От къде идва тази разлика,при еднаква марка и модел на ренъците и къде е истината.Някои ако е сменял,нека сподели,при смяната трябва ли и свалят ли се радиаторите /воден и климатик /,че като гледам бая " дупка" има отпред.Отделен въпрос е ако на майстора не му се работи на ръка и ... " как ще вкарам гайковърта да развивам " т. е.,ако не ти накъса болтове и гайки,трябва да ти източи климатика /фреона /и антифриз /до някъде/,,,,после обратно + цена на труда и тука капе,там сълзи..... В руските форуми има тема за смяна и снимки на "голия " ангренаж ' ,не се виждат в кадър радиаторите, но снимката е направена в близък план , от горе на долу...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JI_GIT Posted March 2, 2016 Share Posted March 2, 2016 като имам предвид цената /в сервиза споменаха някакви 1200 + - лева/ май свалят де що докопат. Труда /пак по техни думи/ се равнява на 16 човекочаса - двама за пълен работен ден. За толкова време не радиатори и фреон, ами и корубата от рамата ще разкачат и закачат. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.