Kalin72
Members-
Мнения
36 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Profile Information
-
Карам:
VW Caddy 1.9 DSG
Kalin72's Achievements
Newbie (1/14)
0
Обществена Репутация
-
Съвсем не съм съгласен!!! Зареждам от ОМВ и Лукойл, в Брезник сутрин температурите падат до минус 25, вярно, в гараж съм, но е с пролуки, неотопляем, и колата ми пали без никакви проблеми! Така че, зависи от къде зареждаш нафта... Относно колегата с цъкането - проблема най-вероятно е в пакета на контакнтия ключ. Или хлабава връзка на масата на акумулатора.
-
Благодаря за отговора Но за основно каране по асфалтови пътища, и по-лек офроуд, мисля, е екстра
-
А какво е впечатлението от Амарок-а?
-
Хора, според мен бъдещето е на малките като обем, икономични и с висок въртящ момент двигатели. Така че GW добре са се ориентирали, остава да видим колко стабилен и икономичен двигател е.
-
Благодаря за впечатленията Аз съм привърженик на по-малкия двигател, от това, което чета по форумите, излиза, че е освен по-икономичен, и по-добре разгръща въртящия момент. На мен ми е нужен за лек офроуд, задължително с товарното окачване, и вариант Трендлайн, като лукс на изпълнение. Карах и двете коли, Амарок и Стийд, и ако разликата в цената продължава да намалява, знам какво бих избрал.
-
Силно се интересувам от Амарок-а. Това, което чета по форумите от Южна Африка и Австралия, е много положително, дори по-малкия двигател е предпочитан заради икономичността си. Ти какво би споделил от първа ръка?
-
Какъв всъщност е автомобилът произведен с части от цял свят?
тема отговори на Kalin72's Vitku в Общи приказки
Muf, безсмислици са бъдещето време в твоите постове. Добри пожелания, без покритие. Доста хора ти казаха да изчакаме година-две, да видим кое как, и тигава да говорим. -
Специфика на моторните и трансмисионните масла (отцепена тема)
тема отговори на Kalin72's SteeD в Общи приказки
Жоро, не си прав, смяната на качествено масло на 30-50К км не вреди на двигателя. Точно обратното. Писано е много, ако ти е интересно, ще опитам да намеря по-конкретна информация, но и ти може да потърсиш. Има много фактори, влияещи върху това кога да се сменя маслото. Скоростта на движение, режима на движение, качеството на маслото.... -
Какъв всъщност е автомобилът произведен с части от цял свят?
тема отговори на Kalin72's Vitku в Общи приказки
Моето Кади е сглобено в Полша, с 60% немски части, 25% полски части, останалото се разпределя между Испания, Чехия, Израел....ама колата не е полска, а е немска - заради процента части, вложени в производството. Както и VW сглобен в Мексико не е немски, ами мексикански, заради 80% мексикански части. С това искам да кажа, че GW ако наистина искат да произвеждат, а не само сглобяват коли у нас, би следвало да имат и производство на резервни части. -
Какъв всъщност е автомобилът произведен с части от цял свят?
тема отговори на Kalin72's Vitku в Общи приказки
Не, искам да кажа, че в Румъния се правят доста голяма част от частите на Дачия, както и в Чехия доста голяма част от частите за Шкода. Двигателите и скоростните кутии може и да идват готови за вграждане, но в съответната страна има И производство на части за съответния модел. Какво точно от GW се прави или ще се прави в България? Защо смяташ, че малка страна като България не може да произвежда части за коли? Знаеш ли, че освен завода в Шумен има още няколко места у нас, които произвеждат резервни части за западни автокомпании? Защо тези заводи да не прозивеждат части и за GW? Относно фактите, които не съм знаел, постарай се да си ги набавиш така, както и аз. В Интернет има достатъчно достоверна информация. Аз казвам - нека да изчакаме година-две, да видим накъде ще тръгне сглабянето на коли в Ловеч, и дали ще има реално производство у нас, и тогава да говорим. -
Какъв всъщност е автомобилът произведен с части от цял свят?
тема отговори на Kalin72's Vitku в Общи приказки
Не, не ме мъчи друго, споко, много съм далече от продажбите на автомобили, просто чета и анализирам много Поройник-а може да го потвърди Голяма част от частите за Дачия и Шкода се произвеждат в Чехия и Румъния. Суровините са вносни, но производството на части е в тези страни. В това е разликата с Ловеч. Едно хубаво пожелание е там да се произвеждат основните части за GW на европейския пазар, но не виждам как това ще стане без инвестиране на средства в хора и заводи. Незнам дали знаеш, но в Шумен се произвежда елинсталацията на много от европейските автомобили. Хубаво би било GW да имат договор с този завод, но дали? -
Специфика на моторните и трансмисионните масла (отцепена тема)
тема отговори на Kalin72's SteeD в Общи приказки
Как да не се отчита А и на маслото пише "интервал ДО 30-50К км", не НА 30-50К км" На моята кола маслото го сменям по борд компютър, когато той каже, и понеже карам 90% извънградско, изминавам 26-30К км от смяна до смяна. Цената на маслото и филтъра ми е 130 лв, което е приемливо за такъв пробег. -
Какъв всъщност е автомобилът произведен с части от цял свят?
тема отговори на Kalin72's Vitku в Общи приказки
Частите НЕ са в Ловеч. Ей това ме мъчи. В Ловеч няма резервни части, не и до Февруари. Мъчи ме и това да се казва, че колите са произведени в България. Не са произведени тук, сглобени са тук. Дачия, Шкода, Тофаш са произведени в Румъния, Чехия и Турция, Грейт Уол ще са сглобени тук. Просто базата в Ловеч не предвижда производство на възлите и частите на целия автомобил, а само сглобяването му. Това е заложено от самото начало. Инак нищо лошо не казвам за колати на GW, само това, че наистина са непознати в Европа, но те и корейските бяха така преди 10 години