Jump to content

Earendil

Members
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

Profile Information

  • Карам:
    Mitsubishi Outlander, Mitsubishi L200

Earendil's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Обществена Репутация

  1. Колеги, разучете какви филтри има системата Ви. Според мен е задължително да се постави допълнителен филтър преди бутилката ако е възможно. Най-скъпото нещо в тези системи е помпата, която се намира в бутилката.. в 1 момент на сервизите Ви ще им писне да разглобяват безплатно помпи, след като в крайна сметка вината не е в тях, а в газта.. Газта е ужасна навсякъде.. при мен подобно нещо се случи 10 000 км след поставянето на газовата (почна да прехвърля на газ 10-20 км след като напълня догоре (отчита ниско налягане). Като отворихме предфилтъра.. не можех да повярвам на очите си.. плътна сива маса (графит) .. изкарахме над 1 пълна шепа.. всичко беше затлачено.. Вече след това предилтърче (което струва 3-4 лв) си имам друг голям, фин филтър, които сменям на 20 000 км. Така, че вижте дали има други филтри и ако не - говорете за възможност за поставяне.. ще си спестите главоболия .. едно такова филтърче всеки само може да си го смени за 5 мин..
  2. Има и други неточности, от където може да се подстави като цяло компетентността на драскача написал "статията". ..като собственик на Аутлендър няма как да подмина това подвеждане. Реалността е точно обратната: Аутлендъра е първообраза и моделът е от 2007г. (моя личен е 2008 с този двигател). т.е. 1во излезе Митсубишито с техния си бензинов двигател и малко след това и копията C-crosser и 4007.. така че може би има нещо вярно, че тази анти-статия е списана от Пежо-Ситроен груп..
  3. Аз карам в момента Митсубиши аутлендър 2.4 бензин 2008г. (същия, но най-новия мотор). Миналото лято сложих "нефабрично" газово ланди ренцо. Утре може да ви пусна снимки.. сложих тороидна бутилка отдолу, но пак си е към 2 см по-долу от колкото беше резервната (веднага я ударих 2-3 пъти на черен път . Та исках просто да споделя, че при 2.4 митсубиши 170 к.с. разхода ми е между 11.5 и 13/100. Т.е. разхода на колегата по-горе е в рамките на нормалното.. въпреки, че моя е 40 к.с. повече.. все пак е малко по-модерна модификация, но предвид това, че моето газово е с изпарител, а това е LPI, очаквах да е малко по-нисък вашия... Поздрави и успех!
  4. Аз имам митсубиши Л200 от 2006 година, с централен диф и фулл тайм. За това съм 1111110000% сигурен. Няма проблем да се кара на сухо с колкото искаш на 4н. Карал съм го с над 140 така.. подобрява се поведението/стабилността на колата.. усеща се незабавно. При парт тайм не е хубаво да го включвате ако се редуват примерно сухи със снежни участъци. При почвен път няма проблем.. колелата си прибуксуват и не се получават такива напрежения. За средностатистическия човек е най-добре он-деманд (при поискване) с виско муфа. Може да се кара така по всяко време на сухо и мокро, като подобрява значително стабилността и управлението.., но обикновено няма истински заключвания и ако останат колелата някъде по диагонал на хлъзгаво сте до там ..
  5. Като собственик на автомобил със CVT мога да споделя следното: Само 2-3 дена след като си взех колата от автосалона, бях вече убеден, че така трябва да се правят всички автомобили.., че правилния начин на един ДВГ е този. Двигателят работи с толкова мощност колкото му трябва (колкото се изисква от него).. примерно като карам нормално ускорявам в диапазона 0 - 80км/ч с 1600 оборота, а ако искам да се изстрелям по-бързо изполвам максималната мощност и ускорявам с 4000 об/мин..., а при 140 км/ч (без натоварване) съм с 2850 оборота.. Друго.. много често при планински път с обикновен автоматик или дори с ръчни скоростта може да е нито за едната, нито за другата предавка.. резултат .. постоянно превключване или мъчене на двигателя.. при вариатора няма такова кино, оборотите се нагласят оптимално според натовареността .. Снощи се върнах от Карпатите.. няма никакъв проблем със спускането, използвам симулираните ръчни предавки и си спускам "на скорост". И най-вече.. удобството е несравнимо
  6. Не съм оглеждал чак толкова под лупа, но ми направи впечатление 1 момент от горното изказване, а именно за шума.. На изложението С10 беше запален на празен ход и ми направи точно това най-голямо впечатление, че беше супер тих. Много по-тих от няколкото нови малки градски коли, с които мога да направя реално сравнение... Този момент ме кара да се съмнявам, дали и в останалите моменти няма преувеличение..
  7. Здравейте Отдавна следя развитието на литекс моторс и форума. Днес минах през панаира и добих 1вите лични впечатления от колите им. 1. С10 - общо взето много добра количка. Каквото и да говорят други колеги, не мисля, че има по-изгоден избор в момента на пазара, като се отчетат цена, екстри и гаранция. Направиха ми силно впечатление 2 неще: - двигателят бе стартиран и бе уникално тих. Без да преувеличавам се чуваше само едно леко цъкане откъм капака.. като часовник.. имаме митсубиши колт в семейството (2006г.) и с ръка на сърцето мога да кажа, че е мнооооооого по-шумен двигателя и отвън и отвътре от колкото на Волекса. - учудващо добра фабрична аудио уредба.. бяха пуснали да свири и имаше страхотен плътен звук и доволен бас. - интериорът откъм материали отговаря на цената си, но честно казано аз очаквах да е по-зле.. на живо не изглежда никак зле. Един от представителите спомена, че имат 200 коли на склад в БГ. 2. Стийд -. също на живо е по-добре от очакванията ми. Особено по-високото ниво на оборудване беше със сносен кожен салон, а материалите по таблото по разните клипчета ми изглеждаха по-зле от колкото са в действителност. Добра позиция за водача и нормално място на задната седалка. Единия експонат имаше много красив хард топ. 3. Хувър 5 - единствено тук като че ли очаквах интериора да е малко по-добре, а в действителност не ме грабна.. пак считам че отговаря на цената си. Аз имам митсубиши аутлендър 2008ма, което вътре е много по-качествено и приятно, но цената му е 2-пъти по-висока.. 4. С30 също е много по-добре според мен от една дачия. на табелата пишеше, че ще се продава в БГ от средата на 2012г. Поздрави Аз също се надявам на успех на начинанието.. наистина бих предпочел да подкрепя българската икономика, но уви май ще се насоча към дачия логан за служебна, заради 6+1то места..
×
×
  • Създай нов...