-
Мнения
22 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Profile Information
-
Карам:
VW Passat B7+Amarok
rexty's Achievements
Newbie (1/14)
0
Обществена Репутация
-
Колеги, няма нужда да спорите, тъй като всичко е въпрос на компромиси и възможности. Аз съм карал и двата пикапа, като определено мнението ми е че технологично Амарок е поне 5 години напред спрямо Стийд. Ако пикапа се взима изключително за работна кола, то Стийда ще си изплати по-бързо вложението. Амарока определено не е 2 пъти по-скъп, но минава в категорията на по-луксозните пикапи и това би било по-предпочитана машина за спорт и свободно време. Доста е комфортен и се управлява с лекотата на лек автомобил.
-
Колеги, някой има ли идея къде се намира горивният филтър на Стийда и дали има някакво подгряване при ниски температури. За сравнение при по-голямото братче Исузу D-Max имахме сериозни проблеми защото филтъра е под шофьорското място извън купето. След каране при -20 с обикновен дизел от една от големите вериги се оказа че филтъра е запушен и трябваше да се сменя. Обдухването от студеният въздух допълнително помага за такова явление та ми е интересно и при Стийда ли е така или китайците са се сетили да го защитят.
-
Колеги, има ли някой закупил Ховър със газова уредба? Ако има такива какво пише в талона като вид гориво: бензин/газ или само бензин. Питам защото би трябвало от тази 2012 газовите уредби да имат типово одобрение от производител и да се вписват в талоните на новите коли ако са фабрични. Интересувам се също къде е монтирана бутилката и какъв разход ви дава.
-
L200 e едно от малките изключения при пикапите които не са парт тайм. Предполагам че е Супер Селект раздатка. Иначе виско муфа и многодискови съединители като концепция са ОК, но не и за камиончета които се предполага да понасят по-големи натоварвания и като товар и като пътни/безпътни условия. Относно защо цената е почти х2 за японските и западните пикапи.... за мен 50% е имидж на марката, а другото все пак е качество и надежност. В друга тема бях споделил мнение за Steed след проведения тест драйв. Съжалявам, но според мене засега отстъпва на конкуренцията и не ми се иска да рискувам с нещо което ще стои само по сервизите или ще остави колегите ми насред гората. Дано бъдещето ме обори, защото и аз не искам да плащам за марка неоправдано висока цена, още повече че част от парите биха останали в БГ.
-
Хей Muf, сори ама не бях до компютър. Разбирам че искаш да почерпиш бира тъй като не си прав. Твоят линк не съдържа информация за Хайлукс пикап, а за Хайлукс Surf, което не е пускано за нашият пазар. Ако наистина имаш Тойота Хайлукс може да направиш следната проба: Излез на сух асфалт, включи малкото лостче на 4Н и почни да се движиш в кръг с навит докрай волан. Ако колата почне да "затяга" и да привлачва гуми, значи си е чист Part time . При Хайлукса е така и дано да съм ти бил полезен
-
Колега, явно пазаруваме на различни места. В момента карам Хайлукс 2008 купен от вносителя на Тойота, който е парт тайм - за справка провери тук какво казват спецификациите(това е последният модел) http://www.toyota.com.au/hilux/specifications/workmate-4x4-double-cab-pickup-turbo-diesel-auto?wt.ac=VH_Hilux_RangeSpecs_WorkMate4x4DoubleCab_Specs Между другото хубаво споменаваш че имаш 2 Тойоти, но какви - от Тойота до Тойота има огромна разлика. Ако все още не си убеден, може да се допиташ до офроуд форума.
-
Колега, не се заяждам, но явно не си запознат с продукцията на Тойота. Това което си посочил като линк не се отнася за пикапа Хайлукс! Прочети тук: http://toyota4x4.front.ru/hl_spec.htm . Ако искаш можем и на бас да се хванем, но не смятам за нужно повече да те убеждавам. А относно скоростта - по заснежените ни магистрали от последната седмица на какъв режим и с каква скорост предлагаш да се кара. Все пак 70км/ч е смешно ако няма интензивно движение, защото рискувате някой Москвич да ви задмине
-
Само да допълня че при 4Н нито ABS, нито ESP изключват. Единствено при 4L някои от системите се дезактивират.
-
Колеги, първо не е вярно че алтернативите на GW при пикапите не са парт тайм. Тука мога да се подпиша с 2 ръце тъй като повечето са минали през ръцете ми. Тойота Хайлукс, Митсубиши Паджеро спорт, Исузу Д-Макс, Мазда БТ-50, VW Amarok Heavy Duty и много други са чисти парт тайм машини без никакви междинни диференциали. При никоя от тях няма ограничения в скоростта на 4Н и на никоя не се е проявил проблем след каране при скорост над 100км/ч(естествено не на сух асфалт). Това че съм карал и карам такива автомобили не означава че не съм отворен за равностойни предложения при по-изгодни финансови условия. За съжаление все още не мога да се убедя че единствено цената е фактор, който може да ме убеди. Все пак се търси някаква надежност и то в по-дългосрочен план.
-
Поне за мен без да подценяваме безопасността при лоши пътни условия, не е нормално да има такава разлика в максималните скорости на 2Н и 4Н. Без значение каква е марката на автомобила с парт тайм система, няма никакво значение кой колко е модерен, технологичен и скъп. Нека ако някой от пишештите тук е дилър или представител на вносителя да изясни въпроса. Ако това което колегите пишат за 70 км/ч е вярно, веднага би ме отказало от марката.
-
Отворил съм в момента ръководство на потребителя на Тойота Хайлукс която също е парт-тайм като GW: Няма разлика дали е на Н2 или Н4-максималната скорост е на 151 КМ/ч. Когато е на L4 - максималната скорост е 60 км/ч
-
Да не е имал впредвид на бавни да се кара с такава скорост.... иначе няма логика. На 4х4Н трябва да може да поддържа поне до 120км/ч
-
Амарока определено отстъпва на "класиките" Тойота и Исузу в Офроуд частта при стандартна окомплектовка. Първо е по голям като рамери,тегло и не на последно място мотора няма достатъчно мощност при ниските обороти което е необходимост при по-тежък офроуд. Но иначе откъм возия и екстри е първенец според мен(Изключвам Навара защото там нямам впечатления). При всеки един 4х4 автомобил 50 % от проходимостта идва от подходящите гуми, 30% от просвета(най-ниската част на колата до земята) и другите 20 % са от допълнителни екстри-понижаващи, блокажи, лебедки и т.н
-
Колега, откъде ги взе тези данни за Н6? Има ли повече подробности как ще е изпълнено това постоянно 4х4. Дали ще е истинко фул тайм 4х4 с междинен дефиренциал или ще е нещо паркетно с Виско муфа или многодисков съединител.