koko99
Members-
Мнения
36 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
koko99 last won the day on Ноември 24 2013
koko99 had the most liked content!
Profile Information
-
Адрес:
Монтана
-
Карам:
C-10
koko99's Achievements
Newbie (1/14)
2
Обществена Репутация
-
Жилото не е проблем - сменява се лесно, няма нужда от поддръжка ... не би трябвало да е скъпо за замяна ... То и ангренажен ремък няма в колата - старата система с верига ...
-
Благодаря за предложенията. Мъката ми беше, че не може да се изключи една функция която, съпоставима спрямо основното предназначение на автомобила - малка градска кола за къси отсечки е излишна, вредна и непотребна. На някой някога да му е свършила работа тази "екстра"? В първият пост писах, че като запалиш колата, пуснеш фаровете, пуснеш вентилацията минеш 900 метра, изгасиш колата и тази процедура я направиш 5-6 пъти днес вечерта си финиширал с по-малко енергия в акумулатора от сутринта независимо с каква марка малилотржка си. И тук паленето на фаровете при всяко гасене е още един пирон в ковчега ... А всички които карат дълго с оригиналният акумулатор и нямат проблеми предполагам, че ползват колата постоянно и на дълги отсечки, което дава възможност акумулаторът постоянно да дозареди изгубената при палене енергия. Нормално е при различни режими на употреба, колата да има различно поведение на електрическата система. А колата наистина тегли отнякъде ток, /това и е другият проблем/ но не постоянно - вкарвах я няколко пъти в сервиз и аз измервах /имам познания как се работи с мултицет, а с мултицет от 10 лева не бих работил .../. Едното от съмненията ми беше механизма на ключалката на задната врата - свалихме лампата в багажника, но пак го направи след 3 седмици ... за жабката не бях се стил - ще откача и тази лампа.
-
Честита Нова Година на всички! Не че нещо се оплаквам, но колата е карана последно на 30.12.2015, а днес 5.01.2016 акумулаторът е умрял и даже не прави опит да превърти стартера ... Съпругата се обади, че вече е разпънала кабеляците и е включила зарядното. Акумулаторът е Варта - успях да ги накарам да сменят оригиналното китайче още първата зима, но явно и това не помага - акумулатора е реално на 1 година ... Няколко пъти са идвали от сервиза да дават ток на съпругата да запали, Няколко пъти е вкарвана колата в сервиза и отговорът е един и същ - всичко е нормално. На обявеният телефон на сайта на Литекс мрънкат и не казват нищо ... и как с тази кола да тръгнеш на някъде ...
-
Здравейте на всички и весело посрещане на предстоящите празници. Сега по темата. Бях се зарекъл да не пиша повече и да приемам търпеливо капризите на автомобила - C10, но отказа на специалистите от Литекс да изключат този рекламен трик - "Изпрати ме до вкъщи" вече ми идва в повече. C10 е малка, предимно градска кола, която основно се кара на къси отсечки - от дома до магазина, до фризьорския салон, до кафето и пак до дома ... /някои я ползват и за основен автомобил в семейството и бизнес, на дълги отсечки, но това не е предназначението и/. Всички автомобили използвани в режим старт-стоп-старт през 2-3 километра имат проблем с акумулатора и възстановяването на загубената при старта енергия. На фона на всичките работещи след старта консуматори на енергия, да нямаш опция да изключиш абсолютна безсмисленото включване на светлините след загасването на двигателя е нещо средно между некомпетентност и мързел, а оправданиeto че китайците не позволяват и автомобилът ще изгуби гаранция звучи смешно и жалко ... Някак си ще се опитам да продължа да търпя тези идиотщини още 2 години до изтичане на лизинговият период, но определено до сега не съм казал добра дума за марката, модела и обслужването на този автомобил сред колеги и познати ... Защо пиша всичко това? Да, ясно ми е, че нито тук ще ми помогнат, нито от фирмата ще се трогнат, но когато аз избирах нов автомобил ми се искаше да има малко повече реални отзиви за да мога да направя аргументиран избор. Сега автомобилът е оборудван с кабели за подаване на напрежение от външен акумулатор, автоматично зарядно устройство, 8 метров удължител за напрежение до автомобила и съпругата е преминала пълен курс по автомобилни електрически инсталации и обслужване на акумулатори, реалните ползи от това да си собственик на C10. Благодаря Ви Литекс, имаше все-пак някаква полза от покупката. Още веднъж, Весели празници на всички.
-
Винаги е възможно в един автомобил да се вгради дефектна част или дефектна партида части, никоя компания не произвежда всичко сама, доста от нещата се поръчват при други доставчици. Много по реномирани марки сменяват проблемни компоненти вградени в автомобилите дори и у нас. Ако наистина има проблем, криенето на главата в пясъка не е решение в ерата на интернет, мълчанието също. Това обикновено води до по-големи загуби отколкото смяната на 20 см. желязо пък дори и на 5-10 хиляди автомобила. А със съвременните средства за металоконтрол дали оста е дефектна може да се докаже за около час време.
-
Не - държах ги с педала.
-
Писах на Литекс за режима на работа на климатика - като отговор получих обаждане от фирменият сервиз в Монтана /същият който миналото лято твърдеше че всичко е наред/ да уточним дата на посещение в сервиза - дали е загриженост, че нещо не работи като хората или само отбиване на номера ще видя след посещението в сервиза. Стимулиран днес от топлото време пуснах климатика на място - до сега го бях пробвал само в движение. 2-те минути на работа-изключване-работа са се трансформирали вече в 20 секунден цикъл. Направих едно клипче - ако увеличите звука ще чуете релето което щрака при включване и изключване, а по оборотомера нещата личат ясно. Не се сетих да погледна дали при включване на климатика се включва принудително перката за охлаждане на радиатора, но определено на място нещата са по-зле ... ето го и клипчето
-
Не съм гледал точно връзките на климатика, но на почти всички гайки и глави на болтове в двигателният отсек са цапнали черта с боя - ако се развие ще личи ... ще погледна пробките на климатика дали са маркирани.
-
Единствено ме притеснява проблема с гаранцията, ако пипнат в друг сервиз климатика ... ако в Бургас се навият да проверят климатика ще го закарам, не е проблем. Ще пробвам по телефона да видя какво ще кажат ... в Монтана гледат умно ...
-
Не говоря за изключване при достигане на зададена температура, а изключване след 2 минути работа независимо каква е външна/вътрешна температура и след около 2 минути включва пак ... обикновен климатик не климатроник ... иначе когато работи духа студено ... Като гледам Волекса колко често има нужда от сервиз по гаранционни проблеми, не ми се губи гаранцията като го вкарам в един свестен сервиз за авто-климатици, но сигурен съм че ще кажат интересни неща ... А местния дилър/сервиз след телефонен разговор с Литекс казаха че така е нормално ....
-
Така вече може да сложа газово на Волекса ...
-
Здравейте колеги. Стана вече топличко и се сетих за климатика на Волекса Ц10 на съпругата ... Миналата година имах 2 проблема с него: - при включване електро-муфата виеше ужасно (ако оборотите са над 3000); - постоянното включване-изключване през 2 минути придружено с досадно придърпване на двигателя съпроводено с щракане на релето за управление на климатика което се оказа че е в купето. Първият проблем се реши от самосебеси - просто като се поразработи и напаснаха нещата вече не свиреше така досадно в края на сезона - тази информация тактично ми беше спестена от дилъра и ме оставиха да си се ядосвам докато улегнаха нещата ... По втория въпрос обаче развитие на темата нямаше - климатикът продължаваше да се включва и изключва през 2 минути и това е ... Тия дни се разговорихме с колеги в работата и се оказа, че никой до сега не е карал автомобил с такъв режим на работа на климатика, а всички сме сменили по над 10 автомобила от различни марки - както стари дараци, така и новички или почти нови ... Имам и двама колеги с нови Тойоти - макар и не Ярис, но и при тях го няма това включване-изключване ... Та питането ми е - в какъв режим работи климатика във Вашите автомобили - има ли го това включване-изключване през 2 минути? От многото изчетен материал в нета, по въпроса за авто-климатиците, стигам до извода, че такъв режим е възможен или при препълване или при недостатъчно фреон и в двата случая сработват различни защити в системата ...
-
Отчитайки собствената си неудовлетвореност от покупката на китайският мъник, започвам да си мисля дали спирането на този модел се дължи само на намалялото търсене в Китай? Самите представители на Китайската фирма заявяват в много интервюта, че присъствието им на европейският пазар е по-скоро за имидж отколкото за реални печалби. И на този фон да спреш автомобил който се продава в Европа ... ? Та си мисля - щом аз като човек свикнал на какво ли не в нашите условия съм меко казано недоволен от новата си придобивка, то какво ли е мнението и отношението на разглезените западняци когато се сблъскат с такъв автомобил? Дали просто китайците не са оценили правилно пазара и са решили да не се излагат повече - определено е по-добре с никакъв имидж отколкото с отрицателен ...? Сега, като изключим дилърите на марката, които са заинтересовани да я хвалят, ми е интересно мнението на реалните собственици ...
-
5 години гаранция - ама друг път. Имах късмет че акумулатора се скапа след стоене в града, а ако бях отишъл за няколко дни на вилата в планината? Щели да ми решат проблема от сервиза - умрелият акумулатор излизал в цветущо здраве при замерването и ще продължа да си карам същият акумулатор до следващото му умиране .... Няма такъв цирк - сега за кола на 7 месеца ще ходя да купувам едни кабели за подаване на напрежение от друг акумулатор и ще кажа на жената да зареди една Карнобатска гроздова в хладилника ...