Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Earlier
  3. Ако се опитваш да я направиш на място тази манипулация няма да стане. Много е скапано мястото и само сваляне на главата лекува винта. Ако не губиш много масло го оставяй, ако ли не сваляй и така. Можеш да си направиш и ревизия на главата. Успех!
  4. Някой имал ли е същия проблем с разпределителния вал откъм купето ,има семеринг с тапа която китаиците са завинтили с кръстат винт който няма развиване. Приемат се всякакви идеи
  5. Благодаря за инафото, ще проверя. Отваряхме електромотора някакви щифтове са се прецакали че ги праихме на ново. За сега върви но си има един звук, като на виещ лагер. Опира някъде! Ще видим докато се скапе да намеря нещо.
  6. Външния маншон е стандартен - сваляш и в някой магазин ще ти го намерят от наличните. При мен бяха в комплект външен и вътрешен от нещо си с грес,скоби за 15лв на страна/има ги качени снимките с номенклатурата/. За вентилатора - по моргите няма начин да няма или присаждаш от нещо друго.
  7. Здравейте колеги, тръгна да заминава, електромотора на перката за охлаждане на мотора. Обаждах се в сервиза но се оказа ЦЕНА 454 лева. Явно се продава цялостно с капак и перка. Някаква идея как мога да се справя с проблема. Много благодаря за отзиви ! Също двата маншона външните са за смяна, ама и те по 80 лв парчето, абе няма как да няма друг вариант.
  8. Хайде,няма ли нито един Н5 с круиз контрол,.......
  9. Ако не ти се случат нещата,пращай твоето с еконт, ще разглобя и ще тествам при мен,после обратно към теб.
  10. Някой с грейт уол в софия да услужи с модула от жабката за тест? От хаджи димитър съм
  11. При мен там няма бушон за 4х4, само под капака мисля че има. Ще погледна като се прибера. Друг въпрос имам - гледам руснаците слагат една планка на предния мост и заключват полуоската постоянно и после с хъбове, защо мислиш че ако се изключи машинката на моста няма да се включва раздатката?
  12. В купето на таблото в ляво/страната на водача/.Когато отвориш вратата трябва да има капаче в страни. Сваляш го и зад него има десетина бушона,а на капака са описани. Третия сякаш беше на горния ред.
  13. За бушона в кутията под предния капак ли питаш? Читав е.
  14. Предпазителя за 4ВД здрав ли е - провери го преди да сваляш модула.
  15. Събота свалям модула в жабката и ще ти звънна по някое време с токовете ме няма никакъв
  16. Благодаря много, аз съм нов във форума и нов собственик, не съм изчел всичко, за това имам пропуски, Красимир
  17. Някой реши ли проблема с круиз контрола при Н5. Моля ако има такива да споделят. Имам желание да сложа.
  18. Бутон,модул жабка,машинка преден мост,машинка раздатка последна,а модула под седалката е за 4Н и 4L на раздатката. Работи или не модула под седалката, трябва да свети индикацията на таблото и бутоните според мен. Най-добре си направи уговорка с някой колега или морга,който ги има тези модули.Замяната им е въпрос на пет минути.Заменяш ги на място и разбираш дали е от тях.На букси са,няма какво да им повредиш или скапеш. От моите търсения из системата за 4L на Стефко стигнах до извода , че премахнеш ли захранването на бушона с-мата умира/гасне. Премахнеш ли модула в жабката управлението на с-мата умира т.е и в двата случая ефекта е както е при теб в момента. Машинките откачени или не лампите светят. Датчика на кутията ако е заминал лампите пак светят. За мен си е захранване,но………………………!?
  19. Последователността на включване как е - пускаш от копчето, модул раздатка - моторче раздатка и после модул ШМ - вилката зацепва? Аз все си мисля че проблема ще е в модула на раздатката под седалката?
  20. Ако не ти светва 4WD на таблото и индикаторите на таблото проблема ще да е в модула /който при мен е в жабката/ и като вкл/изкл се чува да щракат релетата. Там има един чип за 50ст. и като се скапе няма управление на машинките - чипа го има в "Елимекс". Има и вариант изгорял предпазител ако машинката го товари , но в крайна сметка проблема не е в предпазителя ,а в машинката. Ако се е раздула гумата на палеца/както беше при мен/ блокира движението на вилката,много ампераж и гори предпазителя. Отваряш металното капаче както е на място,хвърляш гумата и слагаш два о-пръстена и си реди за година - после пак. Не става да се махне машинката на предния мост физически-чете грешка веднага иначе до сега да я бях ошетал както съм с хъбове.
  21. Дам и моя пустиняк се скапа. Нищо не свети нищо не щрака. В събота ще има разглобяване. Мисля кардинално да реша проблема с ШМ и да я зацепя и изключа, после хъбове. Тая електроника така ме дразни че ще търся скоростна кутия донор с ръчка. Ще пиша като има яснота. Краси може да звънкам за помощ ако се закучат нещата
  22. Здравейте и моето мотор че се прецака в сервиза искаха 760 лева с труда за смяна, обаче в Али експрес е пълно с части за тези коли и си го поръчах за 86 лева. Правете първо справка там дори в сервиза като видяха цените онемяха, но и те не са виновни от Литекс дават цените!
  23. Маха се жабката, отщипва се от двете страни филтъра и се измъква.
  24. При мен стана голяма беля. Спрях пред едно заведение, след това се качих, но колата не запали. След проверки на имобилайзер, аларма,тест на електрониката, нищо всичко в норма. Отворихме капачката към ремъка....прехвърлил 8 зъба.Ремъка здрав опънат нормално,на 40Ккм.няма зачекнат зъб,няма наранявания,обтегач изправен,ролки здрави. Майсторите започнаха да търсят причината, иначе 16 криви клапана и главата на ремонт срещу 750 лв. Оказа се, че ремъка е прехвърлил зъби от блокирали клапани от прегряване, повечето нагоряли. Причината била газта с високата температура на изгаряне,а японките всички давали този дефект заради слаби клапани. По думите на майстрите който оправят главата,не съм първият,нито последния с японски двигател с този проблем. Затова слагали смазващо у-во за клапаните. Защо,след като това са го знаели в завода не са го сложили /моята течна фаза е монтирана в завода/. Сега вече ще мотирам такова устройство. Ремонта ще излезе грубо 1500-1800 лв.,и плюс 300 лв за у-вото и отделно масло за него, те ти икономията от газта.Ето за това ства въпрос https://www.vbox7.com/play:b69806e543
  25. Донесаха ми ги от Украйнаь12бр. за 5 лв. Сега имам резерв.
  26. Как се сменя поленовият филтър на купето?
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...