бай нас Posted May 29, 2015 Share Posted May 29, 2015 Здравейте, не знам дали съм на точната тема , но имам проблем с климатика на HOVER H5 2007г взет е от Италия.Когато отидох да го заредят с фрион показва ниско работно налягане(5, а не обичайните 13-15 bar) и майсторите не можаха да намерят нито капилярна тръбичка нито ТРВ(предпологам че означава термо-регулиращ вентил) преди "питата" . Някой знае ли къде се намира и с какво изпълнение е този модел. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evgeni Stoimenoff Posted June 7, 2015 Share Posted June 7, 2015 За да не започвам нова тема , при мен проблем има в тръбата която излиза от компресора и се съединява с тази над двигателя.Някой ако е запознат за препоръка къде в София могат да я отремонтират ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
бай нас Posted June 13, 2015 Author Share Posted June 13, 2015 И все пак някой може ли да ми покаже схема на климатика на HOVER5 или поне какво представлява термовентила и къде се намира защото при мен не се вижда нито вентил нито капилярна тръба и ме съмнява някой бг или италиано „майстор“ да го е „скопил“ и свързал с обикновена тръбичка. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korsar60 Posted August 15, 2016 Share Posted August 15, 2016 (edited) При мен отначало беше тръбичката, после се оказа и радиаторът станал на шупли. 380лв универсал но от дебелите, с рязане и нагаждане, и сега е ОК. Чух,че в с.Куклен изработвали медни радиатори, които не били скъпи. Edited August 15, 2016 by korsar60 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.