бай нас Публикувано 29 Май, 2015 Share Публикувано 29 Май, 2015 Здравейте, не знам дали съм на точната тема , но имам проблем с климатика на HOVER H5 2007г взет е от Италия.Когато отидох да го заредят с фрион показва ниско работно налягане(5, а не обичайните 13-15 bar) и майсторите не можаха да намерят нито капилярна тръбичка нито ТРВ(предпологам че означава термо-регулиращ вентил) преди "питата" . Някой знае ли къде се намира и с какво изпълнение е този модел. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni Stoimenoff Отговорено 7 Юни, 2015 Share Отговорено 7 Юни, 2015 За да не започвам нова тема , при мен проблем има в тръбата която излиза от компресора и се съединява с тази над двигателя.Някой ако е запознат за препоръка къде в София могат да я отремонтират ? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
бай нас Отговорено 13 Юни, 2015 Автор Share Отговорено 13 Юни, 2015 И все пак някой може ли да ми покаже схема на климатика на HOVER5 или поне какво представлява термовентила и къде се намира защото при мен не се вижда нито вентил нито капилярна тръба и ме съмнява някой бг или италиано „майстор“ да го е „скопил“ и свързал с обикновена тръбичка. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
korsar60 Отговорено 15 Август, 2016 Share Отговорено 15 Август, 2016 (Редактирано) При мен отначало беше тръбичката, после се оказа и радиаторът станал на шупли. 380лв универсал но от дебелите, с рязане и нагаждане, и сега е ОК. Чух,че в с.Куклен изработвали медни радиатори, които не били скъпи. Редактирано 15 Август, 2016 от korsar60 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.