Jump to content

exteriorcardetailing

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

exteriorcardetailing last won the day on October 18 2012

exteriorcardetailing had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutral

About exteriorcardetailing

  • Rank
    Member

Contact Methods

  • Website URL
    https://sites.google.com/site/exteriorcardetailing/

Profile Information

  • Адрес:
    София
  1. То протриването зависи и от много други фактори освен фактора качество на кожата, ако се сяда постоянно с дрехи от твърд плат примерно, но сега като си купи човек кола не мисли да я кара само с панталони от коприна да речем, това са си износващи се детайли.Аз имам клиенти които си купуват(конкретен пример) кола от чужбина с текстилна дамаска, защото е по-евтино, а тук във една от най-добрите фирми според мен в тази област им претапицират всичко с висококачествена кожа, която е в пъти по-добра от оригинала и е по избор на клиента на поне четири пъти по ниска цена ако я поръчат като екстра от дилъра, а след като съм виждал такива преработки само мога да кажа евала на хората дето ги правят и не мога да си кривя душата много са добри и шевовете и опъването по детайлите, не може да се познае, че не е оригинално, но за едно БМВ 1 примерно цената беше 5000 лв. цялостното претапициране, като бяха тапицирани и целите врати, нямаше пластмаса и други такива хромове и т.н. все едно си в един огромен диван
  2. Дори и да му признаят гаранцията за това , което представлява протрита кожа, дължащо се на по некачествени материали, то те пак го подменят със елемент от същото качество и след време, незнайно колко, пак ще стане така, за да не се протрива и да има по-голяма еластичност кожата трябва поне веднъж в месеца да се третира с мляко за кожа, което е особено важно за през летните горещи месеци, когато температурата в купето на кола оставена на слънце е много висока.Основният проблем идва и от факта, че това е изкуствена кожа, която се боядисва с еластичен материал и за да е по-евтина не се нанася голям слой затова бързо започва да прозира с времето.Аз исках да започна и реставрация на кожен салон с продукти на 3М, но вложението е много голямо и не виждам смисъл, трябва да поддържам голямо разнообразие от цветове с който се боядисва самата кожа след процеса на реставрация.Комплекта на 3М е уникален с много продукти, но все още търсенето не е толкова голямо, при положение, че ето вие например ще го замените гаранционно и няма да ми бъдете клиент, това може да стане след като вече колата е не е гаранционна, а тогава цената и като цяло ще е доста ниска, а такава реставрация определено е за автомобили от по-висок клас,без да се засяга никой от притежателите на Great Wall.така е и с автомобилния лак, от моя опит и наблюдения смея да твърдя, че автомобилите от по-нисък клас, са с доста по-тънки боя и лак и доста по-неустойчиви с времето, което естествено е нормално, а за марките като Алфа Ромео, Фиат, Нисан, Ситроен е типично за почти всички техни модели, слаби лакове, бързо износващи се вътрешни елементи, некачествена кожа и т.н. При вас не знам как е, но един от моите клиенти ми показа ръководството(книжката) на новата си Мазда 6 Такуми, където е описано и е препоръчително да пастира веднъж в годината за да поддържа лаковото покритие в добро състояние.Както казах и в предишния си пост, това не е задължително за никого, всеки си преценява колко иска да му е лъскава колата, но след време от натрупаната оксидация, лака се скапва и единствената помощ е от бояджията, за кожата е същото, никаква поддръжка = на претапициране с нова кожа..Има елементи който са много податливи на протриване и това са най вече на шофьорската седалка бъбреците на седалката и облегалката от външната страна, неизбежно е, единствено качеството на кожата променя времето им за протриване, но все пак няма нищо вечно.
  3. Ето едно професионално изпиране на кожата, а не с препарати за по 10 лв. от бензиностанцията, а с истински професионални и затова и ефекта е уникален, а не само да замажете мръсотията и да лъщи. Пране на кожа и цялостен вътрешен детайлинг. В процеса са показани елементи 50/50 - чисто/мръсно и цялостния облик на интериора след завършване на окончателната обработката: пране на пода в купето, пране на стелките, пране на багажник, пране на кожата, подхранване на кожата със специално мляко, дълбочинно почистване на пластмасовите и хромирани елементи в купето(кори на врати, греди и табло).
  4. Здравейте! Казвам се Иван Борисов и се занимавам професионално с автомобилен детайлинг, това ще рече всичко касаещо чистотата и блясъка на автомобила тоест;пастиране, полиране, ваксиране на лака и боята, полиране на фарове, полиране на автостъкла, почистване на кожа, пране на тапицерия.Имам собствен сайт но за да не изглежда като реклама, няма да го пусна като линк.Пиша във вашият форум тъй като една от последните коли върху която работех беше Great Wall Hover H5, в нейния случай работех върху лака, тъй като беше претърпяла сериозен офф роуд и имаше нужда от пастиране, тъй като оглеждам всичко по интериор и екстериор като изпълнение, мога да кажа , че има доста забележки към производителя, но това не значи че не са отстраними с ваша помощ, в смисъл трябва и вие да сте подготвени, че доста неща са пренебрегнати за сметка на цената, по некачествена кожа, която видях, лак на автомобила е много чувствителен и лесно се драска, което пък е недопустимо за кола, която ще се кара принципно в гориста местност.Има много неща по екстериора свързани с по нататъчни проблеми, но нека собствениците не се разочароват , дайте шанс да мине време и да се види колко са трайни и устойчиви различните детайли и сглобки.По въпроса за кожата конкретно, съм сигурен, че не е обработена по никакъв начин преди да излезе от завода, нали трябва да пестят, това значи и съм го доказал и в многото си клипове и снимки правейки колли на по 160 км. на по 1000 км, че всяка кола има нужда от спешна козметична грижа, дали ще е направена от професионалист или вие ще си го направите, естествено ако имате възможност и нужните умения за някой неща, е ваше решение. Можете да помогнете и съхраните кожата и да я подхранвате от време на време, за да не се къса, протрива и т.н. Ползват се различни препарати, но са препарати за кожа, не бебешко мляко и краве мляко има си почистващи, овлажняващи..вие използвате този, от който имате нужда в зависимост от състоянието на кожата има препарати на различни фирми, но няма да коментирам никоя, тъй като съм новоизлюпен във вашият форум и не искам да досаждам с мнение, да от части може да се тълкува, че рекламирам дейността си, но със собственика на джипа си поговорих, той ми спомена вашият форум и съм сигурен, че мога да бъда полезен на всички, да давам компетентни мнения за направи си сам , а който не може, с удоволствие ще му съдействам с професионална намеса, имам и доста видео материали за любителите на това да си правят всичко сами, за някой от услугите ми за такива коли не е дошло време, но пастиране, полиране, слагане на нано лак и поддръжка на салон винаги са от полза.Джипа беше на 3500 км, а имаше нужда от пастиране, предприемете мерки за сведете това пастиране поне до два пъти годишно, защото лака не е с неизчерпаем ресурс, затова по добре пастирайте или само полирайте лака, след което ваксата е задължителна и ще имате един доста добре изглеждащ автомобил и защитен от атмосферните влияния лак,през всичките сезони.Незнам дали е място тук да коментирам всичко но нека модераторите решат къде да оставят моето мнение. Принципно за кожата първо трябва да използвате почистващо мляко, да го втривате с натиск, като преди това сте намазали млякото на кърпа, добре е да е мека и микрофибърна(има ги по всички магазини за автоаксесоари).След това има друго мляко което прониква вече в почистената кожа и я подхранва в дълбочина, има и други две в едно, но те са за мързеливите и не са удачен вариант ако търсите качествена обработка.Препаратите са според възможностите ви има и от 10 и от 100 и повече лева, зависи от джоба.Може за защита от храсталаци да се сложи и нано лак на джипа , но той не пази от силни механични увреждания, а само от леки, другия вариант който обсъдих с клиента е фолио на проблемните зони.Ховера е с изключително много ръбове на ламарината, които с времето ще се протриват и това не е заради марката на колата, просто всички ръбове се протриват, а за работа ми беше доста труден, има хубав прав таван и преден капак, но всичко странично е ужасно ръбесто, а драскотини около ръбове се премахват най-трудно, защото се внимава да не се протрие лака.Другото много странно хрумване и е проблемно след време са вратите чиито гумени уплътнения се бият директно в боята на гредите и след около няколко си затваряния и отваряния ще нанесат щети по лака и ще го протрият, погледнете доста от моделите на Алфа ромео и вижте вратите конструирани по същия начин, боята е изжулена до ламарина, все пак и при движение на колата там има триене, но нека не задълбавам в недостатъците, просто коментирам някой неща за да им обърнете внимание.Не мога да дам конкретен съвет в момента, но ако имам решение ще кажа.Лака и интериора не са обработени с нищо, и имат нужда най малко от защита, така, че допълнително вложение за такива неща е нужно, както казвате в по горните мнения, може да са обувки от 20 лв.но ако се поддържат може да изкарат и да изглеждат и по-добре и от такива от 200 всичко е до човека, аз съм правил коли, който изглеждат след обработката много по-добре от коли , които са 100 пъти по-скъпи.Поздрави:Иван
×
×
  • Create New...