CaMyPau Публикувано 4 Март, 2021 Share Публикувано 4 Март, 2021 (Редактирано) Така. От седмица започна да ми свети датчика за налягане на маслото когато джипката е загряла и е на свободен ход /ниски обороти/ След няколко дни забелязах, че вече лампичката започна да свети когато вече е под 1500 оборота. Вчера под 2000. Маслото си е ок. Нивото му е малко по-високо /почти до максимума/. Повдигнах на подемника за да видя датчика за налягане. Там кабела е присъединен с черно болтче, което беше ръждясало и като пипнах с отвертката, без дори да се опитвам да напъвам, датчика се омасли . Явно обаче е от него защото като запалих, и всичко си показваше нормално. Вече не светеше дори на 900 оборота. Не зная кода на датчика и поръчах такъв от Аутлендър 4g69 Данo стане. Ако някой има инфо дали това е датчика моля да удари едно рамо. Последните две снимки е датчика. Редактирано 4 Март, 2021 от CaMyPau Правописна грешка Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CaMyPau Отговорено 5 Март, 2021 Автор Share Отговорено 5 Март, 2021 Допълнение. Това е датчика. Ако някой има подобен проблем, да търсинпърво причината там. Лоша връзка между датчика и кабелната обувка. Също така пластмасата на датчика беше изгоряла и се разпадаше. Цената на такъв датчик е около 10-12 лева така че смяната му не е болка. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.