white shark

Members
  • Content count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About white shark

  • Rank
    Member
  • Birthday
  1. :-) Здравейте, колеги! Вече близо година, откакто колите са на пазара. Пускам тази тема в раздела за Волекс, тъй като карам такъв, но тя е актуална и за останалите два модела, които са на BG пазар. Ще се радвам да споделите Вашите впечатления от сроковете за доставка на резервни части - гаранционни и такива, които не се покриват от гаранционното обслужване и евентуални проблеми, които сте имали с доставките.
  2. :-) adminе, разбира се, че няма нормален таксиметров шофьор, който да кара колата на бензин! Тук не коментираме предимствата на автомобила и предлаганата газова уредба - явно е добра, нямам впечатления, т.к. не съм привърженик нито на газа, нито на дизела, но това е друга тема. Тироидалната бутилка е ясна, само не ми е ясно къде отива резервната гума, а след това пътниците и багажът ;-) :-) Просто автомобилът не е подходящ за такси - много малко багажно пространство, това е! А за такситата в София - една от фирмите-операторки използваше и Tico, Tata и подобни аналози, но мисля, че тези автомобили постепенно отпаднаха (отпадат). Както съм писал по други теми, в багажника на С10 няма място за повече от един сак за тенис или един среден по размер куфар. :-) Дори и да не пътувам за летището/гара/автогара, винаги бих предпочел от стоянката да взема Sonata или Caddy - така и така плащам ;-) :-)
  3. :-) Тук не въпросът за цвета, а въпросът за Voleex C10 е несериозен.! Не вярвам някой да е склонен да кара такси на бензин, а и дори да е така, т.е. без газова уредба - къде ще сложите багажа на пътниците? Може би в ремаркето?!?
  4. Отново ми се наложи да ходя до сервиз (заради разлепена лайсна) и отново много добра реакция от "Митвас" (София)! :-)
  5. Не знам дали в случая има отношение към трудното запалване, но като цяло не е добър вариант да палиш на включено радио. Аналогично - на включени фарове. Дано проблемът да е от калпав бензин. За Rompetrol съм чувал добри отзиви, особено за дизела - по-рядко се налага смяната на дюзи :-)))))))))))))
  6. Статията като цяло казва верни неща, според мен. Имам удоволствието да карам както волекс-а, така и ярис (модел 2010, 1,33 бензин) - няма да повтарям нещата, които са изведени в отделна тема. Напълно съгласен съм, че липсата на 6-та предавка се усеща осезаемо. Отделно от това - поради по-комфортните седалки на волекса (сравнени с тези на ярис са по-широки и обемни), скоростния лост на втора предавка почти опира в седалката (тази на шофьора) :-)))) За информационното табло (скоростомер и оборотомер) - когато взех яриса, се чудех как могат да измислят това табло, "пльоснато" посредата. Тогава бях чел, че е установено, че е по-удобно да гледаш информацията с периферно зрение, отколкото да "забиваш" поглед под волана. Не ми се варваше много, но сега, когато сравнявам двете табла, разбирам, че има логика в информацията, която бях чел. Последният ярис (2012) вече е с класическото табло с два дисплея. А иначе, липсата на борд-компютър, а и инфо за станциите на радиото са минуси, които не мога да си обясня, предвид нивото на оборудване на волекса. Отделно - подлакътника на страничната врата е неудобен или поне не толкова, колкото на яриса. Воланът наистина е по-твърд на волекса - въпрос на предпочитание, на мен лично ми харесва повече този на тойотата - по-мек, значително по-добро обратно развъртане, след завой (колегата с учебната кола беше писал за този проблем). Относно разхода - при много разумно шофиране, засега съм го усреднил на 7,8 л./100 км., а при извънградско - 6,8 л./100 км. (бензин). За разхода на яриса съм писал вече подробно :-) За таксиметрови коли - не става въпрос за цената - не очаквайте такси- волекс - практически няма багажник, дори и без газова уредба - тази сутрин карах приятел до летището - точно един сак се събра, за куфари не може и да се мисли :-))))) И накрая - мисля, че се "навъртяха" достатъчно километри с волексите - ако може модераторите да направят една тема за по-общи проблеми (по двигател, ходова част, спирачна уредба, купе и др. под.), които са изникнали досега с колите и тяхното решаване - мисля, че ще е полезно на всички. За мен, засега, най-големият минус е шумоизолацията или по-точно недобрата такава. :-)
  7. На мен ми се случи тази сутрин. При първоначалното запалване нямах проблем - колата не беше карана от вчера след обяд, подгрях двигателя 5 мин., след което го изгасих. При повторното запалване, след около 10 мин. не запали от първия път. Трябва да отбележа, че при проблемното запалване радиото беше включено! За подобно изпълнение инструктурът ми "сгряваше" вратове навремето :-)))))
  8. Два пъти за една седмица - много е, откъдето и да го погледнеш! :-( Аз също имах проблем с карето, засега не са го сменяли, само набиваха някакви шлици, но проблемът при мен беше изначало - още откакто взех колата - беше на 16 км. Успех, бързо и окончателно решаване на проблема! :-)
  9. USB-то да им е проблемът на нашите коли! ;-) :-)))) Това при тойота е екстра, която получавате само срещу 480 лв. :-)))))
  10. Дори и да си паркирал неправилно, не е това начинът - с надраскване! Кофти, наистина! :-(
  11. Неприятно, наистина! На колко килиметра се появи? Защото при мен беше буквално от първия километър (колата я взех на 16 км.) На мен ми казаха, че засега са затегнали шлиците - проблемът изчезна, дано не се появи пак!
  12. Хлопането се проявяваше само при движение по павета. Луфтът се усещаше на място, при запален двигател (когато усилвателят на волана действа). Имах подобен проблем навремето с едно пежо - разбито каре на кормилната колона, но пежото беше без хидравлика или усилвател, а и в случая говорим за нова кола. Колега от форума също има подобен проблем (не знам на колко километра му се е появил), но при него, доколкото разбрах, ще му сменят каре.
  13. един капак на колана се откопчаваше и имаше някакъв луфт във волана - първото казаха, че се дължи на някакви кабели, които подпирали, а второто - шлици на кормилната колона, които са затегнали. И двата проблема са отстранени! :-)
  14. Днес закарах колата в "Митвас" - София за два проблема, които се бяха появили. Момчетата реагираха много адекватно и бързо! :-) Оставих колата в 12 (предварително записан час) и към 14,25 ми се обадиха, че проблемите са отстранени и мога да си взема колата.
  15. Дано да е от флашката, но надали ;-) :-) И двете, с които пробвах, са качествени. Но по- ме притеснява луфтът в кормилната колона - другата седмица, така или иначе, влиза в бокса, а е само на 106 км. :-( Проблемът е във флашките! (happy) :-)