Jump to content

Journeyman

Members
  • Мнения

    3
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

Journeyman last won the day on Февруари 7 2012

Journeyman had the most liked content!

Profile Information

  • Карам:
    Steed 5 Diesel

Journeyman's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Обществена Репутация

  1. Здравейте, колеги. Ъпдейт към днешна дата:сутринта машината запали без проблем след второто подгряване, да се надявам, че проблемът е отстранен след смяната на разваленото gps -устройство.Утре ми предстои преход Варна-Шумен и обратно, ще споделя как се е държал пикапа на жалкото подобие на магистрала. Надявам се да успея да ударя и някоя фотографийка-шаренко да има Поздрави, лека вечер и наздраве.
  2. Благодаря за вниманието, deltoro .С удоволствие ще споделям всичко около ежедневната употреба на пикапа.Колата ще се използва доста сериозно-както в натоварен, така и в празен вид,което ще даде яснота около поведението му в тези два режима на работа.Освен това при закупуването му е монтиран теглич-предстои да се дърпа ремарке със сериозна техника откъм габарити и тегло в полеви условияТа откъм разнообразие на експлоатация ще го докараме екстра... По-интересното в случая дали смяната на gps-a ще реши проблема със запалването Близкото бъдеще ще покаже отговора на този въпрос .
  3. Здравейте и от мен, уважаеми колеги! От около 20-тина дни съм снабден с дизеловия вариант на пикапа.Ще бъде използван като служебен автомобил само и единствено от мен, така че ми е радостно наличието на подобен форум, в който може да се дискутира всичко около марката и моделите.Не съм много навътре в специализираните дискусии относно двигатели, трансмисии и пр. технически данни, но с удоволствие ще споделя първите си впечатления от автомобила от чисто потребителска гледна точка. 1.Абсолютно аналогичен проблем със запалването сутрин:цък-цък и язък.В големите студове просто не искаше да пали.Процедурата по "моленето" продължи около 3-4 дни с променлив успех-подгряване от порядъка на между 15 минути до един час.Единият ден въобще не запали дори.Подадох му ток с кабели малко по-късно и бръмна от четвърт.Така си поиграх два дни и накрая реших да го заведа на докторУточнявам-колата е с монтиран gps и нерядко се е случвало тези джаджи да издърпват акумулаторите на другите ни фирмени автомобили.След замера на консумацията се оказа,че хайванчето дърпа 2,5 пъти повече ток от нормалното.Смениха устройството в петък, от тогава проблеми със запалването не съм имал.Утре сутринта ще видим какво ще се случи, при положение ,че днес не съм го разхождал. 2.Гумите ,с които колата е фабрично оборудвана на сериозни заснежени и заледени настилки не струват.Купихме му зимен BF Goodrich Winter Slalom-това вече е нещо различно-колата се държи като закована върху снежен път , особено в 4x4 режим.. 3.Пикап от подобен клас до сега не съм карал сериозно, така че нямам с какво да сравнявам, но определено ми допада като цяло-динамичен е и возията е приятна.Вярно е ,че подрусва , но за момента не съм го карал натоварен, за да сравня.Тази седмица ще ми сложим и поръчания хард топ, който според мен ще го отвори доста добе откъм визия. За сега толкова от мен, надявам се че това място ще се превърне в един от любимите ми форуми за посещение.Поздрави
×
×
  • Създай нов...