Jump to content

Joe Banana

Members
  • Мнения

    6
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    3

Joe Banana last won the day on Януари 30 2022

Joe Banana had the most liked content!

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Joe Banana's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post Rare
  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare

Recent Badges

5

Обществена Репутация

  1. Здравейте, Преди 10-на дни изчезна осветлението от преден, централен и заден плафон, както и лед-сигналното осветление във вратите. Поразрових се и намерих в hover-club.ru тема за проблем с окисляване на кабелите, обслужващи въпросното осветление. Ремонта и изключителни лесен. Използвах термосвиваем шлаух, "бишоп"(лентичка суров каучук), парче кабел със почти същото сечение. След разглобяване, намерих според указанията от руския форум мястото на окисление на кабелите. Точно на пода до колонката. След почистване на окиса (позеленяло), изолирах и ......О-о-о, чудеса, осветлението работи.
  2. Здравейте, тези грешки (P0300, P0301, P0302....) са грешки по запалването в цилиндъра(цилиндрите). Проверете, сигнала до бобината, бобината, кабели за свещи и самите свещи.
  3. Здравейте, скоро смених съединителя, комплект - феродов и притискателен диск, аксиален лагер и лагер на маховика. Избрах комплект на VALEO 828792.Избрах модела с четирите пружини на феродовия диск. Цената варира в различните магазини - от 200 до 260 лв. Аз го купих от Nasauto.bg за 243 лв. Лагерчето, което е на маховика е с размер 15Х32Х9. Намерих го в autopioneer.bg на цена 8.82лв. Като за хора, които имат инструменти , сравнително добри условия за труд, и що-годе елементарни монтьорски умения на мен и още двама приятели ,които ми помагаха и то доста , ни отне около 4 часа труд. Има се предвид, че не сме бързали, даже на моменти си се помотавахме (пийвайки си топло кафенце). Болтчетата на притискателния диск се затягат с динамометричен ключ със сила 19 Nm - т.е. 1,9kg. Благодаря на Krasimirr за точната насока и консултация по телефона. Ако някой от колегите има нужда от помощ да ми пише на л.с. с каквото мога ще помогна
  4. Благодаря за отговора. Като цяло замисъла е да се намали наклона на планката на резервната гума, т.е. да стане по-хоризонтална и ако може да се разположат двете кутии да не са под наклон, за да може да се монтира тороидална бутилка за газ. Въпросът е дали ще се наруши по някакъв начин функционирането им, ако се монтират изцяло хоризонтално, а не както са сега под ъгъл около 40-45 градуса спрямо планката? Премерих разстоянията и ако се монтира планката по-хоризонтално ще се събере бутилка с диаметър 680мм, дебелина 225мм и общ обем 65 литра(полезен обем около 52-53 литра). При това положение най-ниската точка на газовата бутилка до настилката ще е 38см.
  5. Здравейте, ако някой има информация за двете черни кутии, намиращи се над планката , която държи резервната гума, моля да сподели.
×
×
  • Създай нов...