admin Posted May 29, 2015 Share Posted May 29, 2015 Инвестицията е на стойност €10,5 млн., а до края на 2016 компанията ще е разкрила общо 1500 работни места у нас Снимка: Търговско-промишлена палата Стара Загора В Стара Загора беше открит нов завод за автомобилни уплътнения на „Стандард Профил България“ ЕАД. В него ще се реализира иновативна концепция за хибридно капсулиране на автомобилни уплътнения. С тази своя инвестиция международната компания за автомобилни уплътнения „Стандард Профил Груп“ със седалище в Истанбул, Турция, увеличи заводите си на 9. Три от тях са в Турция, а останалите 6 са в Испания, Мароко, Китай, Южна Африка, Мексико и България. Източник: http://www.economy.bg/business/view/18149/Standard-Profil-Bylgariya%E2%80%9C-otkri-nov-zavod-v-Stara-Zagora Жалко е, че на китайците им излиза по-изгодно да си изпращат комплектите с чаркалъка и да ги сглобяват у нас, вместо да сключваат договори и да взимат части от многото български производители на авточасти. Но при този обем на продажби, е напълно разбираемо Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ванката Posted May 29, 2015 Share Posted May 29, 2015 След като ги има вече в България, след като си минат по пътя на одобрение вероятно е да ги ползват. Същото е в задова на Рено в Русия (АутоВАЗ). Там има период от 3-4 години в които може дасе влагат компоненти внос, но след това процента трябва да е около 80 процента. Например новите модели Калина, Ларгос и т.н. са с двигатели произведени в Испания, но ... няма да е винаги така. Истината е, че има доста заводи за производство на авто компоненти и дано още да дойдат. В Румъния се произвеждат двигателите за цял сват EcoBOOST 1.0 и 1.2. Скоро ще започнат да правят и 1.5 EcoBOOST за Мондео и дори Мустанг. Така че нашият район си става сила в европейското автомобилостроене. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted June 1, 2015 Author Share Posted June 1, 2015 Ооо, в България има огромна индустрия на авто-компоненти за топ производители на автомобили в Европа (включително така обичаните BMW, Mercedes & VAG). До колкото разбирам процеса за одобрение на подмяна на някаква част в автомобила с такава от друг производител е сложен, понеже ако качеството на новата част е различно, това може да промени сигурността на автомобила например. Всичко трябва да мине ново одобрение. До колкото Литекс ми бяха казвали - не можеш дори консумативите да подмениш без да нарушиш как една кола е сертифицирана за пазара. За това и дори нашенци да искат да влагат части от български завод, не могат, без Great Wall да минат целия процес за одобрение на даден модел с части от даден производител. Което е бавно, скъпо и не си струва за малък обем производство. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.