Jump to content
Great Wall Motors Фен Форум
admin

„Стандард Профил България“ откри нов завод в Стара Загора

Recommended Posts

 
Инвестицията е на стойност €10,5 млн., а до края на 2016 компанията ще е разкрила общо 1500 работни места у нас

b_img-3796-62496afe62.jpg

Снимка: Търговско-промишлена палата Стара Загора

В Стара Загора беше открит нов завод за автомобилни уплътнения на „Стандард Профил България“ ЕАД. В него ще се реализира иновативна концепция за хибридно капсулиране на автомобилни уплътнения. С тази своя инвестиция международната компания за автомобилни уплътнения „Стандард Профил Груп“ със седалище в Истанбул, Турция, увеличи заводите си на 9. Три от тях са в Турция, а останалите 6 са в Испания, Мароко, Китай, Южна Африка, Мексико и България. 

 

 

Източник:

http://www.economy.bg/business/view/18149/Standard-Profil-Bylgariya%E2%80%9C-otkri-nov-zavod-v-Stara-Zagora

 

Жалко е, че на китайците им излиза по-изгодно да си изпращат комплектите с чаркалъка и да ги сглобяват у нас, вместо да сключваат договори и да взимат части от многото български производители на авточасти. Но при този обем на продажби, е напълно разбираемо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като ги има вече в България, след като си минат по пътя на одобрение вероятно е да ги ползват.

 

Същото е в задова на Рено в Русия (АутоВАЗ). Там има период от 3-4 години в които може дасе влагат компоненти внос, но след това процента трябва да е около 80 процента. Например новите модели Калина, Ларгос и т.н. са с двигатели произведени в Испания, но ... няма да е винаги така.

 

Истината е, че има доста заводи за производство на авто компоненти и дано още да дойдат.

 

В Румъния се произвеждат двигателите за цял сват EcoBOOST 1.0 и 1.2. Скоро ще започнат да правят и 1.5 EcoBOOST за Мондео и дори Мустанг. Така че нашият район си става сила в европейското автомобилостроене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ооо, в България има огромна индустрия на авто-компоненти за топ производители на автомобили в Европа (включително така обичаните BMW, Mercedes & VAG). До колкото разбирам процеса за одобрение на подмяна на някаква част в автомобила с такава от друг производител е сложен, понеже ако качеството на новата част е различно, това може да промени сигурността на автомобила например. Всичко трябва да мине ново одобрение. До колкото Литекс ми бяха казвали - не можеш дори консумативите да подмениш без да нарушиш как една кола е сертифицирана за пазара.

 

За това и дори нашенци да искат да влагат части от български завод, не могат, без Great Wall да минат целия процес за одобрение на даден модел с части от даден производител. Което е бавно, скъпо и не си струва за малък обем производство.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


×