Jump to content
МЕЧО ПУХ

ВПЕЧАТЛЕНИЕ ОТ Н6

Recommended Posts

Онази щора където се навива в багажника ... от студа така се е вдръвила, че не иска да се навие и трябва да я набутвам принудително.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Затоплянето на седалките е голям кеф особенно когато двигателя ти загрява много бавно.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ееееее колега така е газарията ;):)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Намерих още един бъг на мултимедията.

 

Пускаш си някаква музика от USB и я спираш на пауза || включваш задна и след това изключваш задна и музиката тръгва сама :) Не знаех, че PLAY са го сложили на скоростния лост. Китайска му работа! :BangHead:

Edited by g.genov

Share this post


Link to post
Share on other sites

И още един несдостатък на мултимедията.

Пускам си блутута на телефончето и си подкарвам така полезната екстра хендс-фрий. След това, като всеки човек с нормална психика си пускам някаква музика в колата, като VOLUME-то го слагам на някакви нормални децибели на степен около 10-14 по скалата "на Рихтер". Някой ми звъни и аз супер щастлив вдигам от копчето на волана музиката спира и аз установявам, че не се чува нищо. Започвам естествено да усилвам звука от волана докато стигне нормални нива за да мога да водя нормален разговор в движение. След края на разговора затварям и О!БОЖЕ, някой ненормалник в колата ми е увеличил децибелите до степен на VOLUME-то 20-22 и музиката ще ми издъни ушите!

 

П.П.

Пак предлагам на производителя ако наистина имат някакъв проблем с програмистите мога да им съдействам! Но нека не съм пилот изпитател, колата не ми е подарък а съм си я купил подяволите!

Edited by g.genov
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ти си много далеч от пилот - изпитател, той знае какво изпитва и какво трябва да стане, по-скоро си във влакче на ужасите - всичко е ненадейно и по правило гадно :tongue9::laughing6: :laughing6: :laughing6: :laughing6:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Изключително важна е нагласата на човек към нещо - случая автомобил, и правилната преценка/оценка, както и очакванията да са реалистични - всички добре знаем, че Н6 предлага изключително много за цената си, като нямам предвид само екстрите.... подобни "бъгове", както ги нарича колегата по-горе, мога да посоча повече като брой и по-сериозни, при по-титуловани марки, с доста по-скъпи автомобили в този и други класове. Не се съмнявам обаче, че Н6 притежава много повече положителни черти, и изброените минуси в тази тема едва ли могат да неутрализират удоволствието на собственика.

 

Многократно съм забелязвал как при проява на еднакъв проблем едни клиенти реагират, все едно колата им е тотализирана, а други с усмивка казват - абе нищо му няма, има си гаранция, да сме живи и здрави и махват с ръка.... та, както написах - въпрос на нагласа е. Ако автомобилът беше друга марка, първо, че щеше да е с едни 30% поне по-скъп, и второ, че там също няма гаранция какво и кога ще се "обади".

 

Поздрави!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тука не става дума за гаранционен проблем а за инженерна недомислица, която няма да бъде отстранена в автомобила ми,

Share this post


Link to post
Share on other sites

ти си много далеч от пилот - изпитател, той знае какво изпитва и какво трябва да стане, по-скоро си във влакче на ужасите - всичко е ненадейно и по правило гадно :tongue9::laughing6: :laughing6: :laughing6: :laughing6:

Имам познат, който работи в една фирма в България, където пишат софтуера на BMW. Преди време той и негов колега отидоха в Германия за да тестват на ново (маскирано) BMW, новия софтуер. Целта им беше да карат автомобила и да тестват всякакви ситуации и варианти на поведение на автомобила и шофьора за да предизвикат всякакви възможни софтуерни бъгове. Това се нарича изпитване на автомобила и в частност на софтуера му. Хубавото при програмистите и бъгавите софтуери е, че ако се открие бъг и има желание, той може да бъде отстранен много бързо, лесно и ефтино за разлика от всички други проблеми и бъгове. За една фирма производител, която има желание да се наложи винаги е добре проблемите да се изричат на глас и да има feedback от нейните клиенти.

При софтуерните бъгове няма нищо страшно ако се реагира адекватно. Дори големи софтуерни компании като Microsoft пускат на пазара софтуери с хиляди бъгове, за които в последствие биват пускани хиляди ъпдейти, пачове и както е модерно да се кава сървис пакове :) За щастие аз не съм си купил нито един Windows не ползвам WIndows и за това не се оплаквам.

 

Та колега, автомобила не е влакче на ужасите ... напротив доста приятен автомобил е но не му липсват бъгове, и след, като са произведени милионни от същия и бъгове все още има аз се чувствам точно като моя познат ... пилот изпитател.

Edited by g.genov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Там е работата че при софтуера за PC примерно като има бъг и той е отстранен за обновлението се грижи автоматична система която ти върши работата на заден фон без да ти губи времето. Докато при една кола все още не се отстраняват бъговете дистанционно. Иначе тъпкането на колите с всевъзможен софтуер е един нов и доходоносен бизнес, обаче някои неща си имат граници.

 Производителите вече много често прекалено бързат с пускането на пазара на нови продукти в голямото състезание, а колите са вече просто конфекция на която не се обръща чак такова внимание.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Майтапя се, разбира се! Аз самия току-що прибрах Белчо /белия вол/ от сервиза във Варна. Газовата сдаде багажа, но като изключим времето за ремонт, няма други неудобства. Бях и надлежно информиран, че софтуерът на АГУ-то отново /за втори път/ е ъпдейтнат до най новата версия, та си зададох въпроса като е излизало това чудо от завода /АГУ-то/ не е ли направено да работи по най-добрия начин и най-дълго време. Дори и да е имало слабости, те не са ли отстранени още първия път в сервиза в Бургас, когато също имаше корекция в софтуера? В този случай май сме колеги изпитатели  :laughing1:  :laughing1:  :laughing1: . Разбира се има значение нагласата, налице е и гаранционна поддръжка, но тази гаранция като свърши, а проблема се появява регулярно през 25к. км. какво правим. Изпитанията не водят до прогрес...  :confused2: . Марто да каже колко струва тази интервенция извън гаранцията /смяна на помпа и ъпдейт/. Иначе, нищо лошо - карам си, сменят каквото трябва, пак си карам, пак сменят или каквото там правят - безгрижие  :laughing1: Утре, обаче гаранцията ще свърши, а проблемът ще продължава да се проявява...

Edited by JI_GIT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ъпдейта на софтуера на един автомобил едва ли изисква кой знае какви познания и техника и едва ли е по-трудно от ъпдейта на кой да е дивайс в къщи като рутер, телевизор, телефон, ТВ декодер и т.н. Защото мога да обясня какво е да ъпдейтнеш едновременно 250 Linux сървъра с над 40 милиона потребителя :) и над 2000 сървиса, или да ъпдейтнеш фърмуера на 50 мрежови устройства работещи зависими едно от друго през които минава 70% от интернета на България и всяко от тях има над 20000 реда уникална конфигурация.

 

П.П.

Това би трябвало да е рутинна операция отнемаща не повече от 15 мин. с включването на кабелите.

Edited by g.genov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Гледам Litex Motors се канят да пуснат H6 със 1.5 Турбо бензинов двигател. Ако някой тества и двата автомобила 2.0 дизел и 1.5 бензин .. никога няма да си купи бензиновия. Казвам го от първо лице. Много слаб агрегат е 1.5 бензин за този автомобил а разхода е убийствен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Може проблемът с аудиосистемата да не е софтуерен, а хардуерен. Ако, например, мястото на модула за регулиране на входните нива върху платката е празно (често срещано явление в китайската електроника :) ), то никакъв ъпдейт на софта не може да помогне. Тази мисъл ме споходи още когато установих, че при С10 го има същият проблем, само че с аналоговия вход (AUX). Когато към него се включи някакъв външен източник - телефон, таблет или плейър, то за да се чува нормално трябва регулаторът да отиде почти на макс. Ако след това пусна радиото, CD или USB, то... все едно в колата се е взривила граната.  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Може проблемът с аудиосистемата да не е софтуерен, а хардуерен. Ако, например, мястото на модула за регулиране на входните нива върху платката е празно (често срещано явление в китайската електроника :) ), то никакъв ъпдейт на софта не може да помогне. Тази мисъл ме споходи още когато установих, че при С10 го има същият проблем, само че с аналоговия вход (AUX). Когато към него се включи някакъв външен източник - телефон, таблет или плейър, то за да се чува нормално трябва регулаторът да отиде почти на макс. Ако след това пусна радиото, CD или USB, то... все едно в колата се е взривила граната.  :)

Но пък след като софтуерно се регулира силата на звука дори, като грозна кръпка може да се направи софтуерно увеличаване на звука само на едно приложение а именно софтуера за хендсфрито

Share this post


Link to post
Share on other sites

Всеки отделен модул, като например хендсфрито, или радиото, или крайният усилвател (където се предполага, че физически става регулиране на волумето :) ) си има отделно вградено контролерче, което се програмира при призводството още в завода за чипове, преди да попадне на платката. За да има възможност за препрограмиране, трябва такава да е предвидена, или да има някаква операционна система (например Windows :) ), която да осигурява контрол и достъп до ресурсите. Честно казано, съмнявам се да има нещо подобно при аудиото на автомобили от този ценови клас. Странно е наистина, че един прост принтер или телевизор човек може да си го флашне с изтеглена от интернет по-нова версия, а при аудиосистемата на автомобила това е проблем, но явно за сега е така.

Share this post


Link to post
Share on other sites

То пък е много сложно да го направят с Android или някакъв Linux.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами, не е много сложно. Аз даже си мечтая така: отивам на сайта на GWM (или още по-хубаво на сайта на ЛМ :) ), изтеглям си от съпорта съответния файл, турям го на една флашка, тикам флашката в USB-то и изчаквам минута-две и готово!

ееехх, мечти мечтиии...

Нека да продължим по темата с впечатленията от H6, че наистина е интересна информацията от извора, така да се каже :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

От Литекс Моторс ми бяха дали да карам един черен H6 за известно време ... та на него бяха сложили една друга мултимедия с Android по-голям дисплей, навигация, браузер и wireless беше доста приятно само не ми хареса качеството на звука. Дори тествах и му инсталирах skype и работеше :) ... после го махнах. И дисплея беше с много добро качество.

 

П.П.

Мисля, че работят по въпроса без значение какво мисля аз. Което е похвално.

Edited by g.genov
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами, не е много сложно. Аз даже си мечтая така: отивам на сайта на GWM (или още по-хубаво на сайта на ЛМ :) ), изтеглям си от съпорта съответния файл, турям го на една флашка, тикам флашката в USB-то и изчаквам минута-две и готово!

ееехх, мечти мечтиии...

 

Извинявам се за оффтопика, но на сайта на greatwall.bg през далечната 2012 година имаше такава секция за регистрация с VIN номера на колата. Като влезнеш вътре имаше едно нещо което се казваше " за сваляне" или нещо подобно. След смяната с новият дизайн тези неща изчезнаха.

 

Така да се каже, щом го е имало преди пак ще се появи някои ден.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ново 20. Тази вечер не можах да си влеза в колата по нормалния начин за да отида до аптеката. Хващам дръжката и колата не се отключва. Вадя дистанционното натискам копчето за отключване и ... греда! Нищо! Не мога да си отворя колата! Псувах ... пробвах дори през багажника но нищо! Колата не реагира на моите намерения да влеза в нея. Сетих се че в дистанционното има авариен ключ, явно сложен там точно за този момент. Извадих ключа от дистанционното и отключих. Естествено задействах алармата. След 10-ти опит успях да спра алармата от дистанционото. Запалих автомобила и потеглех. На връщане тествах на паркинга заключване и отключване от дистанционното и от дръжката на вратата и всичко работеше. Явно отново си имаме софтуерен проблем. Софтуера си забива. Пълен т***к.

Edited by g.genov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Значи твоята аларма съм чул, но не излезнах на терасата да видя какво става...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това е добре, значи и от алармата има някаква полза.

Ако някой успее да пробие кода на ключа, ще се надене на същата греда. :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nmnikolov, да мойта аларма беше.

@Андреев, поне си чух алармата как звучи :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ново 20. Нали си имам Start/Stop система и днес 3 пъти ми се случи в момента в който огасне двигателя да светне една красива жълта лампа на таблото. Прилагам снимка.10636242_10203057024492875_3421356225476

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...