Jump to content

ВПЕЧАТЛЕНИЕ ОТ Н6


Recommended Posts

Говоря теоритично! Специално днес случайно попаднах на специални бои за спирачни апарати, които не оказват влияние върху охлаждането на апаратите, тяхната корозоустойчивост и работа. Не говоря непременно за червен или жълт цвят ... може и черен. Просто боядисани апарти подхождат повече на нова а не на 10 годишна кола :) А и това е по-скоро фейслифт а не констриктивна или софтуерна промяна.

Ако ръждясат по-красиви ли ще са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно, това си е тунинг. Затова не бях съгласен с Вивед, че не трябва да го правиш. А конструкторите далеч не правят всичко както трябва. Специално в руските форуми има достатъчно информация за конструктивни промени на H5. Аз летните гуми още като взех колата ги помпам с азот, но пък C10 няма датчик и нямам представа при теб дали ще му влият азот-а. А според мнението на познат с H5 (притежава все още такъв) съединителя е слабото звено на джипа. 

Редактирано от nmnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За конструкторите- не си прав.....конкуренцията е жестока и това е колективна работа за колективния купувач. Останалото е тунинг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз лично имам забележки към конструкторите. Най-големи притеснения имам със съединителя. Още от началото не се държи добре като за нова кола. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес открих нова екстра на H6-цата или си въобразявам?!

Движех се по наклон нагоре в задръстване и нали знаете тръгни спри, тръгни спри. Нали знаете как се потегля на баир с обикновен автомобил. Една бърза гимнастика със спирачката. газта и съединителя :) Установих, че на H6-цата при потегляне на наклон пускайки спирачката имам едни 2 секунди, в които автомобила не помръдва назад, в комбинация със самоподаването на газ при пускане на съединителя при потегляне е егати кефа :). Държи се като автоматика на Реното ми :)

 

Поръчах си в Митвас и ми дойдоха новите стелки на колата за да не освиня светлия под. Идеални са!

Сега си поръчах и стелка за багажника и я чакам.

Сложих и секретни болтове ама не помня дали казах.

А другия месец смятам да направя малък фабричен фейслифт. Да подменя дневните светлини в бронята с други комбинирани с LED дневни и светлини за мъгла. Ще има снимки обещавам :)

П.П.

Утре ще направя и няколко снимки на двигателния отсек докато е още чист :)

Редактирано от Говедо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам огромен таблет Samsung Galaxy Tab 2 със страхотна платена навигация Sygic. Няма начин да поставя това чудо на стойка в H6-цата! Просто няма къде ;(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опита ли с тези стойки, които се продават допълнително ? Имат доста голям аванс в захвата.

 

ps- можеше да си спестиш плащането на навигация - Google navigation beta е безплатна и върши добра работа:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не толерирам пиратския софтуер.

Тъпо е да си купиш кола за 45000 лева а да нямаш 32 Евро за лицензиран софтуер Sygic с карти за цяла Европа и доживотно право за update.

 

П.П.

Аз съм програмист и няма да ми е приятно ако някой краде от мен. А и един софтуер за да е добър му трябва финансиране. НЕ разбирасе, като софтуерите на Microsoft там си е машина за пари с кофти лицензни условия за коети ги бойкотирам :) (разбирай не ги ползвам)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали на H6 или въобще но Start/Stop системата е малко недоклатена.

Първо: Когато си в задръстване сработва няколко пъти и после светва жълто и край. :)

Второ: Дори да не си в задръстване при много често спиране по кръстовищата в София ефекта е подобен.

Трето: Карам си колата и стигам до паркинг петата пред офиса. Спирам и колата угасва сама (това добре). Слизам да отключа, връщам се и какво да видя? ... Свети жълто! Натискам съединителя и не пали ...!

Четвърто: Карам си аз в задръстване но по път с наклон надолу. Естествено по навик освобождавам от скорот и се спускам само със спирачка (тръгно-спри, тръгни-спри) ... няма смисъл да държа съединителя постоянно натиснат. Естествено двигателя угасна сам без да усетя и всичко се вдърви, волан, спирачка ... а колата естествено се движи по инерция надолу! Щях да се ударя я предния докато се усетя какво става.

Пето: Решавам  да изключа Start/Stop системата от копчето защото ме дразни. Супер е че има тази опция, но когато угася и запаля автомобила отново системата отново е включена по default. Що за тъпотия е да не помни последното ми желание?

 

Шибедаха и прозорците не могат да се затварят от дистанционнното ... егати тъпото! Няколко пъти си забравям шибедаха отворен и се връщам да го затворя!

 

Когато карам назад нямам право да слушам музика!

 

Автоматичния режим на климатика не регулира автоматично скоротста на вентилаторите?!?!?! Кое точно му е автоматичното освен, че решава да духа на стъклата :)

 

При всяко вкарване на диск или USB флашка ... компютъра се рестартира! Що за малоумщина?

 

С една дума софтуерно колата е недомислена!!! Ще съм много щастлив ако от Литекс Моторс ми дадат достъп до софтуера за да го оправя!

 

Двигателя е ограничен на точно 4000 оборота и замръва там! Тествах го на място.

 

Когато не е загрял добре двигателя между 2000 и 2500 оборота издава заплашителен тракащ звук.

 

Първа предвка е прекалено къса ... а втора прекалено дълга. Като потегляш ако не изцедиш първа до 3000 оборота и включиш втора не само имаш турбо дупка а истинска турбо пропаст.

Редактирано от g.genov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Окачването ми харесва много. Направо съм възхитен.

 

Имам въпрос към Бойко преди да изгоря някой бушон. Колко е максимално допустимия ток в ампери на всеки от изводите за 12V? Имам компресор за кола и хладилник за кола и на реното работят само на дупката за запалката. На всяко друго място гори бушон.

Редактирано от g.genov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този двигател наистина ли е ограничен до 4000 оборота :huh:

Карал съм много дизели и стигат до 5000-5500 оборота без проблем!

Що за шега е това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега грамотен човек си,регистрирай се в този форум и прочети някой неща,може да намериш много отговори за джипа http://www.hover-club.ru/forum/ipb.html? аз лично съм научил много неща от тук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега грамотен човек си,регистрирай се в този форум и прочети някой неща,може да намериш много отговори за джипа http://www.hover-club.ru/forum/ipb.html? аз лично съм научил много неща от тук.

Не  ми помагаш особено. Там си реват за същите неща и някакъв им обяснява, че като дойдел новия firmware щели да фикснат това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам и досадно тропане на педала на газта. Държа го натиснат в една позиция и все едно някой с метално чукче чука по него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ограничение не е ли само за първите 1500 км. На Н5 го имаше и не виждам проблем с това. Това е нормално докато се разработва двигателя.

Само ли трябва да "падне" ограничението?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ли трябва да "падне" ограничението?

 

Да, напълно само. В книжката на Н5 си го пишеше. Това е предварително зададено в компютъра на колата. През този период по GPS не можах да вдигна повече от 90 км/ч. После всичко това отпадна. Няма никакво място за притеснение и ходене в сервиза за такова нещо. 

 

Не съм чел инструкцията за експлоатация на Н6, но щом са от едно семейство, логично е да е така  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още малко впечатления.

Возията е много комфортна. Не съм минал кой знае колко километри но определно, усещането е добро.

Отдавам го на стегнатото но всъщото време меко на неравностите окачване; добрата видимост от шфьорската позиция напред и в странчните огледала, които са доста големи; и комфротните седалки :)

Нека се има предвид, че моята джипка е с най-високто ниво на оборудване и седалките са по-различни. В началото ми се сториха прекалено твърди и не ергономични, но като си поиграе човек с копченцата за регулиране се постига невероятен ефект. Видимостта в средното огледало е малко ограничена особенно ако е вдигнат средния подглавник на втори ред седалки.

 

Чистачките чистят добре но дюзите за миене на предното стъкло ми измиха и очилата при ниска скорост и при отворен шибедах, дори ми изцапаха и ризата защото течността за чистачки е цветна ... дано да се пере това!

 

П.П.

Проклетото тропане на педала на газта ме вбесява. Имам чувството, че е някакъв луфт, който се обира при вибрации и се усеща, като метално тропане идващо от педала. Дразни! За това наистина ще отида до сервиз.

Редактирано от g.genov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали на H6 или въобще но Start/Stop системата е малко недоклатена.

Първо: Когато си в задръстване сработва няколко пъти и после светва жълто и край. :)

Второ: Дори да не си в задръстване при много често спиране по кръстовищата в София ефекта е подобен.

Трето: Карам си колата и стигам до паркинг петата пред офиса. Спирам и колата угасва сама (това добре). Слизам да отключа, връщам се и какво да видя? ... Свети жълто! Натискам съединителя и не пали ...!

Четвърто: Карам си аз в задръстване но по път с наклон надолу. Естествено по навик освобождавам от скорот и се спускам само със спирачка (тръгно-спри, тръгни-спри) ... няма смисъл да държа съединителя постоянно натиснат. Естествено двигателя угасна сам без да усетя и всичко се вдърви, волан, спирачка ... а колата естествено се движи по инерция надолу! Щях да се ударя я предния докато се усетя какво става.

Пето: Решавам  да изключа Start/Stop системата от копчето защото ме дразни. Супер е че има тази опция, но когато угася и запаля автомобила отново системата отново е включена по default. Що за тъпотия е да не помни последното ми желание?

За първо до трето си е за гаранционна рекламация проблема. Четвърто звучи просто недомислено. Пето пък е нормалното поведение на повечето коли със start/stop системи - намираш бушона от който се изключва системата (съгласувай със сервиза).

 

Шибедаха и прозорците не могат да се затварят от дистанционнното ... егати тъпото! Няколко пъти си забравям шибедаха отворен и се връщам да го затворя!

Тази екстра я няма по подразбиране на много коли - по-скоро я има като "екстра" на евтините аларми. И при доста по-скъпи коли е така.

 

Двигателя е ограничен на точно 4000 оборота и замръва там! Тествах го на място.

Това е двигател с турбина с променлива геометрия, повечето се държат така. Но като цяло трябва да превключваш (дори при много спортно каране) на около 3000-3500. Едно че товариш двигателя, второ че турбината е оптимизирана за по-ниски обороти и почваш бързо да губиш въртящ момент и мощност. Това не е бензинов двигател, който да върви от 4000 до прекъсвач.

 

 

И последно за късата първа, дългата втора - наскоро карах на един колега CR-V-то (2010та, дизел). И там първа е много къса - ако спускаш по баир (или катериш такъв).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали на H6 или въобще но Start/Stop системата е малко недоклатена.
Първо
: Когато си в задръстване сработва няколко пъти и после светва жълто и край. 

Нормално. Системата следи множество параметри, като температура на двигателя, заряд на батерията и т.н. Основната й задача е да не остави автомобила без ток и чак след това икономията на гориво. 

Карайки в задръстване е нужно да ускориш до около 10км/ч за да стане отново активна (в зелено). Ако запали и преместиш 1 метър, ще остане в "жълто". 

Също така, ако седиш прекалено дълго време на едно място, тя ще запали двигателя с цел по-горното - да не остави колата без ток.

Всички старт/стоп системи работят идентично и не съм забелязал нещо различно при Н6.

Последно: производител на старт/стоп системата на Н6 е BOSCH и вероятно присъства в 95% от автомобилите на пазара!
Второ: Дори да не си в задръстване при много често спиране по кръстовищата в София ефекта е подобен.
Трето
: Карам си колата и стигам до паркинг петата пред офиса. Спирам и колата угасва сама (това добре). Слизам да отключа, връщам се и какво да видя? ... Свети жълто! Натискам съединителя и не пали ...!

Точно така, няма да запали. Приеми го като система за сигурност - ако слезеш от колата, а детето ти скочи отпред и натисне педала, какво правим? 

Важи само за шофьорската врата...
Четвърто: Карам си аз в задръстване но по път с наклон надолу. Естествено по навик освобождавам от скорот и се спускам само със спирачка (тръгно-спри, тръгни-спри) ... няма смисъл да държа съединителя постоянно натиснат. Естествено двигателя угасна сам без да усетя и всичко се вдърви, волан, спирачка ... а колата естествено се движи по инерция надолу! Щях да се ударя я предния докато се усетя какво става.

Според мен, шофьорски неписан закон е автомобил никога да не се спуска по наклон с изключена предавка. С особена сила важи за дизеловите такива...Не води нито до икономия (напротив), а е и много опасно...
Пето: Решавам  да изключа Start/Stop системата от копчето защото ме дразни. Супер е че има тази опция, но когато угася и запаля автомобила отново системата отново е включена по default. Що за тъпотия е да не помни последното ми желание?

Дефолт функция, да. По същия начин работи и ESP системата на всеки един автомобил.
 
Шибедаха и прозорците не могат да се затварят от дистанционнното ... егати тъпото! Няколко пъти си забравям шибедаха отворен и се връщам да го затворя!

Много автомобили не притежават тази екстра. Не може всичко в крайна сметка...
 
Когато карам назад нямам право да слушам музика!

За да слушаш сензорите за паркиране. Заслужава си жертвата. 
 
Автоматичния режим на климатика не регулира автоматично скоротста на вентилаторите?!?!?! Кое точно му е автоматичното освен, че решава да духа на стъклата 

Регулира ги. Вероятно не си изчакал достатъчно, а той има за цел да постигне зададената температура максимално бързо.
 
При всяко вкарване на диск или USB флашка ... компютъра се рестартира! Що за малоумщина?

Трябва да видя, защото не ми става ясно, какво се има предвид...

С една дума софтуерно колата е недомислена!!! Ще съм много щастлив ако от Литекс Моторс ми дадат достъп до софтуера за да го оправя!

С оглед на горното, категорично не съм съгласен...  
 
Двигателя е ограничен на точно 4000 оборота и замръва там! Тествах го на място.

Това е дизелов автомобил. Повечето такива "вървят" между 1700 - 3500 об/мин. Между другото, червената зона започва от 4100. Какво трябва да се случи и какво ще спечелиш от това? разполагаш с максималния въртящ момент от 310Нм между 1800-2800об/мин. 

Когато не е загрял добре двигателя между 2000 и 2500 оборота издава заплашителен тракащ звук.

Според мен, нормален звук на студен дизелов двигател...

Първа предвка е прекалено къса ... а втора прекалено дълга. Като потегляш ако не изцедиш първа до 3000 оборота и включиш втора не само имаш турбо дупка а истинска турбо пропаст.

Говорихме го, но е добре да ти го напиша и тук. Вероятно ще е полезно и за други участници...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Boyko23,
Имах питанка колко е максимално допустимия ток в Ампери на всеки от изводите за 12V.
Както и въпрос, има ли някаква пречка да напълня гумите с азот, защото тук едни гумаджии ме спекоха, че съм щял да си прецакам датчиците за налягане.

П.П.
В крайна сметка автомобила е доста приятен но се различава много от всичко, което съм карал до момента и за това ми е доста странен. Инъче, като свикне човек с всичко различно (има се предвид различно и хубаво :) ) ... е прекрасната джипка.
Но най-много ме кефят окачването и дизайна на джипката :) изхождайки от опита си им давам максимална оценка.
Интериора е също на много високо ниво, като се има предвид невероятно ниската цена на този автомобил.
Двигателя работи много добре ако се смята, че този звук на студен двигател между 2000 и 2500 оборота е нормален.

Скоростите влизат доста трудно. Незнам това нормално ли е или инженерна недомислица. Карал съм Зил, Газ, Москвич, Лада, Ифа, Фиат, Опел, Форд, Део, Тико, Мерцедес, Пежо, Ситроен, Рено, Алфа Ромео, Шевролет, Фолксваген, Шкода, БМВ, Ауди ... няма да оприличавам как точно влизат скоростите на H6 за да не се разсърди някой! Имам чувството, че пешеходците наоколо чуват звука от превключването. Жена ми не иска да кара защото не може да включи първа и втора предавка, а силата която прилагам понякога за да сменя предавка ме притеснява сериозно.

Софтуерно, имам какво да се оправя поне по 20 точки според мен! А това поне според мен е лесната част :) само някой трябва да го проумее.

Редактирано от g.genov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...