Jump to content
feikot

Ремонти,отстраняване на проблеми и пригаждания при Н5

Recommended Posts

Posted (edited)
Преди 3 часа, Krasimir $$ написа:

Преди три дни си купих hovre5 както си карам и километража ми отказва.Когато не ми показва километража като освободя от скорост и иска да изгася,след като покарам малко и започва пак да показва.Някой може ли да помогне,случвало ли се е на някой-предварително благодаря

 

Така е като купувате коли внесени от Италия,така ще е. Ровено е в софтуера на километража,подобен проблем има и колегата d.nikolov при него е изключено едно от показанията,по точно часовника. Шиптърите в Италия ровят в машините,пудрят ги и нашите джамбази лапат. Преди месец приятел се похвали с сташно лъскаво ауди,да ама не. След седмица се жалва чи нещо не върви спънатата,оказа се че скоростната кутия е пълна с грес, наляха масло и.....потече отвсякъде.

Edited by zhelev_48

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 4 минути, zhelev_48 написа:

Така е като купувате коли внесени от Италия,така ще е. Ровено е в софтуера на километража,подобен проблем има и колегата d.nikolov при него е изключено едно от показанията.

Това не е вярно. Нищо не е изключено. Просто дисплея на километража е едноредов. Наистина колата ми е внесена от Италия, но вече 15хил. км не съм имал проблем. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
10 hours ago, Весислав Кангов said:

 

Чак толкова тежък терен с този съединител едва ли е видял. От сервиза не препоръчват. 

1. Не съм с 2.4 мотор, а с 2.5 дизел на исузу

2. От сервиза са меко казано некомпетентни ( мое лично мнение )

3. Тоя съединител в гората няма да се пали ако пускате бавни скорости, те за това са направени :)

ето една-две снимки след вечер в лозенската планина :)

20180525_004436.jpg

20180525_094604.jpg

Edited by vencibull

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 3 часа, vencibull написа:

1. Не съм с 2.4 мотор, а с 2.5 дизел на исузу

2. От сервиза са меко казано некомпетентни ( мое лично мнение )

3. Тоя съединител в гората няма да се пали ако пускате бавни скорости, те за това са направени :)

ето една-две снимки след вечер в лозенската планина :)

20180525_004436.jpg

20180525_094604.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 12 часа, d.nikolov.sf написа:

Това не е вярно. Нищо не е изключено. Просто дисплея на километража е едноредов. Наистина колата ми е внесена от Италия, но вече 15хил. км не съм имал проблем. 

И моят е едноредовкилометраж,по принцип джипката работи добре но като откаже километража и нещо се бъгва:пример-тръгвам от място и когато не ми показва километража не се заключват вратите в движение като е,покарам малко и изведнъж километража се оправя и като се оправи веднага и централното щраква и се заключва докато пътувам и готово всичко е наред до след известно време и пак🤔

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не заключва защото няма как модула за централното да разбере,че колата не е в покой , а се движи с повече от 20км в час.

За мен е слаб контакт:

1.Трябва да има датчик на скоростната кутия от който чете - лягаш и проверяваш контакта там.

Задния е за раздатката,а този който търсиш трябва да е някъде по кутията отгоре по памет.

2.Бръкни под волана и се опитай да напипаш буксата на уредите ако не се оправи от датчика.

3.Ако и тогава не стане значи датчика е за смяна вероятно,но едва ли - остави го за краен вариант,че не е евтин.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Колеги,

Моля ако някой си е правил шумоизолация на купето и антикорозионна защита на купе и шаси да сподели подробности като цени, резултати, контакти с хора, които се занимават с тези неща.

Edited by d.nikolov.sf
Допълнение

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.Използвай преобразувател на "вюрт" защото другите са загуба на пари и време - личен опит.

https://rajda.net/produkt/rajdopreobrazuvatel/

Предполагам и този е добра опция,но не съм го ползвал - ти си реши.

https://rajda.net/produkt/preobrazuvatel-na-rajda/

2.После грунд

https://markita.net/pokritie-za-shasi-bodi-410-750ml-cherno.html

3.За финал битумен слой

https://perocar.com/produkti/antikori-podova-zashtita/body-930-1kg/

Ако започнеш по с време е един ден работа  и си реди до 80лв. макс.

Успех,

П.П. Не задължително да са от тези места естествено.Вероятно ги има и в по-големите магазини.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 7 минути, Krasimirr написа:

1.Използвай преобразувател на "вюрт" защото другите са загуба на пари и време - личен опит.

https://rajda.net/produkt/rajdopreobrazuvatel/

Предполагам и този е добра опция,но не съм го ползвал - ти си реши.

https://rajda.net/produkt/preobrazuvatel-na-rajda/

2.После грунд

https://markita.net/pokritie-za-shasi-bodi-410-750ml-cherno.html

3.За финал битумен слой

https://perocar.com/produkti/antikori-podova-zashtita/body-930-1kg/

Ако започнеш по с време е един ден работа  и си реди до 80лв. макс.

Успех,

П.П. Не задължително да са от тези места естествено.Вероятно ги има и в по-големите магазини.

Благодаря колега, но аз нямам условия да си го направя сам.  Надявам се някой да сподели контакти на човек, който се занимава с това.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз битума бих го пропуснал. Създава илюзия че всичко е ок, а под него ръждата може да копае, отделно че при проникване на влага под битума няма къде да иде. Ако имаш повърхностна ръжда пръскай с боя 3в1, без механична обработка. Аз лично пръскам с горяло масло и рамата ще ме надживее, виж купето е друга бира. 

Като цяло много зависи колко караш колата и кога. Зимата моята я мия отдолу щом почнат да солят улиците, иначе тая гняс като влезе в шасито и часовника започва да цъка. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Имаш насоки и цена на материалите, реализацията при всеки който има канал или повдигач.

Ако ще го използваш офроуд се съобрази с Венци.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 18.03.2020 г. at 8:26, vencibull написа:

1. Не съм с 2.4 мотор, а с 2.5 дизел на исузу

2. От сервиза са меко казано некомпетентни ( мое лично мнение )

3. Тоя съединител в гората няма да се пали ако пускате бавни скорости, те за това са направени :)

ето една-две снимки след вечер в лозенската планина :)

20180525_004436.jpg

20180525_094604.jpg

Този изглед съм го правил и с 2,4 мотор, но при по тежък терен не държат, найстина тежък.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Щом казваш :) явно ги разбираш. Живи и здрави и много кал и разходки. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги някой може ли да помогне.Светва ми чека закачаме го на диагностика и ми пише:Нагревател на ламда сонда,обаче замерваме сондата работи,взех чисто нова от Great Wall Варна слагам я и пак същото нещо,някой може ли да каже какво може да е и къде да търся проблема.Явно не е в сондата,

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако е с газ 99% богата горивна смес,която се улавя от кислородния датчик.

И тук вече филма става сериал,но за целта компа на газа не трябва да е кодиран.

Трябва да се види дали държи нормално налягане в рейката,времена,тримове,температури,корекции,стратегии и т.н.

Данните показват дали е платно,дюзи,датчик мап,вакум  или настройки.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добре ще видя някой газаджия за BRC.Благодарен съм за инфото

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега разхода как е ? На ми светваше така чат пат, но харчеше 25 газ. Изписваше задна сонда.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

На мен ми светва понякога чека но при мен катализаторите са махнати и на диагностика си дава , че проблема е в катализатора. Разхода ми е чудесен. 10/100 извънградско с настъпване. Махам минуса за няколко минути и всичко е ок .

Edited by d.nikolov.sf
Редакция

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 26.03.2020 г. at 14:57, Krasimir $$ написа:

Колеги някой може ли да помогне.Светва ми чека закачаме го на диагностика и ми пише:Нагревател на ламда сонда,обаче замерваме сондата работи,взех чисто нова от Great Wall Варна слагам я и пак същото нещо,някой може ли да каже какво може да е и къде да търся проблема.Явно не е в сондата,

 

Буксата на сондата е с 4 изводо скрити в гумен маншон. Единият от изводите вероятно е прекъснат,след като я тестваш с нова сонда. От солта и влагата кабелчетата точно при кримпа в буксата прекъсват.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Разхода ми е перфектен10,11 на 100 но свети постоянно.Като махна клемата и после след 10секунди пак светва,изтривам я с диагностика и пак за около 10сек.светва пак.Адаша където каза че е заради газта не е от тронове и настройки защото подпитах и проверих правехме си експерименти и се оказа че както го прави на газ-само на бензин я карах и същата работа че от там си мисля че не е газта.Ама какво е?🤔

Share this post


Link to post
Share on other sites

Интересното е че не ми изписва изгоряла или повредена сонда.А пише само нагревател на ламда сондата и на новата пак така.Къде е тоз нагревател бе майка му и нагревател,че ме дразни,има и леки колебания в оборотите защото тази сонда малко или много ги бърка нещата,иначе разхода няма разлика

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сондите са две по принцип и м/у тях е катализатора.

Би трябвало и при теб е така.

Като я гледате на диагностиката първата сонда трябва да има показатели макс 0.7-08 и задължително под единица.

Втората 99,9% не закачена за газовия комп,а само към бензиновия фабрично.

На първа сонда куплунга е горе до бобината,захваната на главата,а на втората ще се наложи да погледнеш под колата - някъде под нивото на пасажерската врата се падаше буксата.

1.-маса/сив/

2.-сигнал за газовия комп /черен/

3. и 4. нагревател на сондата/долните два са лилав+бял/

https://www.aliexpress.com/item/32809106921.html?spm=a2g0o.cart.0.0.6c2f3c00KYRBoU&mp=1

Вероятен проблем:

1.В куплунга или преди него щом сте я заменили и няма промяна.

2.Грешката да е за втората сонда.

3.Изгледай горе каченото видео

 

 

 

 

Edited by Krasimirr
текст

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...