Jump to content
feikot

Ремонти,отстраняване на проблеми и пригаждания при Н5

Recommended Posts

Преди 5 часа, vencibull написа:

Изобщо не се занимавай с глупости - вземи си рамената чисто нови от представителството, 60лв е и се сменя за 30 минути. Тандер в софия трябва да имат ( аз от там го взех ) 

Неочаквано,но в представителството в Монтана имаха в наличност и срещу 50 лева се сдобих с нови.Вече са сменени,но ми направи впеччатление ,че не са от същия производител и не са със същия модел  пластмасови втулки.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 10.03.2019 г. at 19:29, kriss1 написа:

Здравейте колеги,от вера и аз се включих в цирка с чистачките.Интересува ме някой успя ли да намери къде се продават въпросните пластмасови втулки,или техен аналог от друга марка?

Донесаха ми ги от Украйнаь12бр. за 5 лв. Сега имам резерв.

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1

Edited by zhelev_48

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги, съвсем приятелски, съветвам всички да не карате продължително на газ над 3к оборота - със или без лубрикатори на клапаните. Имам наблюдения и обяснения, за себе си - първо LPG и изходните продукти от горенето му нямат смазочните и почистващи свойства на тези на бензина и второ: LPG има по бавна скорост на горене, затова продължава да доизгаря в тръбите, като ги прегрява, наред с клапаните и гарнитурите.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, колеги. При мен оборотите при загрял двигател и на газ и на бензин са ниски - около 600 об/мин и леко играят. Идея от къде може да идва проблема или ако се касае само за вдигане на оборотите от къде може да стане. Колата е hover h5 

Edited by d.nikolov.sf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги,

Хващайки думата пригаждания от този раздел, аз си пригодих напречни греди за покрива. След като за 7г. в BG не се появиха оригинални такива и в най елитните доставчици....:icon_salut:

От Н3 (втора употреба), върху пластмасовите (и тотално недъгави като функционалност и дизайн) надлъжни релси на Н5. 

Не са само за външен вид, нищо пластмасово няма носещи функции. 

Извинявам се за лошото време и съответните снимки.

Безаварийни километри на всички!

Изпробвано до 160км/ч никакви допълнителни шумове. Предишните греди, пак пригодени, почваха да свирят още от 80....

IMG_20191120_144643.jpg

IMG_20191120_144342.jpg

IMG_20191120_144630.jpg

IMG_20191120_144715.jpg

IMG_20191120_144605.jpg

IMG_20191120_144548.jpg

IMG_20191120_144503.jpg

Edited by newfan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

от скоро имам Ховър Н5. Търсих доста но никъде не намерих начина на разглабяне на предните седалки, ако е възможно да ме насочите.

Причината е , че подгрева на долната част не ми работи. Вклювам и ми стопля само гърба.

Не виждам в кой точно раздел на форума трябва да пусна тема, а тази изглежда достатъчно комплексна, и за това пиша тук.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 9 часа, vencibull написа:

Благодаря,

доста руски теми прочетох, точно тези не ги бях намерил...

А някой да е слагал седалки от друга кола?

Гледам че руснаците слагат какво ли не... но онзи, който е използвал от Лексус рх450 му се е получило добре. Само е трябвало цвета да е черен...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 21 минути, Мариян написа:

Вече с хъбове :)

20200123_201003.jpg

Колега, може ли да споделиш малко повече информация за тези хъбове. Цена, монтаж, плюсове и минуси....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Виж в сайта на VROMOS - моите са същите, май 350лв бяха, монтажа става пред блока за 20 минути. За плюсове и минуси - дълго е, но накратко в момента като шофираш на 2H се въртят предните гуми, с тях каретата и дясната полуоска, която върти диференциала ( не корона и пиньон, а диференциал! ) Хъбовете заключват предните полуоски и като шофираш с тях реално се въртят само гумите, останалите железарии отпред са в покой. Реално може да доведе до някаква икономичност на гориво, от порядъка на 1л/100км и мооооже би ще усещаш малко по пъргав автомобила. Аз лично такова нещо не забелязах, но за мен плюса е че може със заключени хъбове да пусна бавните и да карам само на заден мост. Повече инфо у гугъл ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 2 минути, vencibull написа:

Виж в сайта на VROMOS - моите са същите, май 350лв бяха, монтажа става пред блока за 20 минути. За плюсове и минуси - дълго е, но накратко в момента като шофираш на 2H се въртят предните гуми, с тях каретата и дясната полуоска, която върти диференциала ( не корона и пиньон, а диференциал! ) Хъбовете заключват предните полуоски и като шофираш с тях реално се въртят само гумите, останалите железарии отпред са в покой. Реално може да доведе до някаква икономичност на гориво, от порядъка на 1л/100км и мооооже би ще усещаш малко по пъргав автомобила. Аз лично такова нещо не забелязах, но за мен плюса е че може със заключени хъбове да пусна бавните и да карам само на заден мост. Повече инфо у гугъл ;)

Благодаря за инфото :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мойте са от off roadshop.BG в София. За членове на offroad форума са с 10% намаление :)

Edited by Мариян

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ай честито! Много безаварийни километри. С колко зъба са?

каш пара.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги. Hover h5 няма часовник. Днес си ми тираж един. Първоначално бях решил да го монтирам на  панела с бутоните за 2H, 4H, 4L. На този панел има 3 неизползваеми бутона. Бях решил да го монтирам на тяхно място. След като разглобих панела се оказа че има платка по цялата дължина на която има бутони. Тоест под неизползваемите  бутони наистина има такива, които поради някаква причина заводско са направени да не се натискат. Качвам снимки. Въпроса ми е някой дали знае за какво са тези бутони. Благодаря предварително.

IMG_20200223_135537.jpg

IMG_20200223_135543.jpg

IMG_20200223_135559.jpg

IMG_20200223_150126.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей колега, нещо не се връзва,часовника на моя Н5 е на дисплея за пробега. Като се натсне стърчащия бутон на таблото се появява  дневния км.,втори път колко км. ще изминиш с останалото гориво и трето натискане излиза общия пробег. Над тези показания е часовника. Н5 няма термометър.

HPIM2618.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 7 часа, zhelev_48 написа:

Здравей колега, нещо не се връзва,часовника на моя Н5 е на дисплея за пробега. Като се натсне стърчащия бутон на таблото се появява  дневния км.,втори път колко км. ще изминиш с останалото гориво и трето натискане излиза общия пробег. Над тези показания е часовника. Н5 няма термометър.

HPIM2618.JPG

При мен дисплея е само един ред и показа само изминати километри. С натискане на лостчето може да се променя само от тотален километраж на дневен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Как да повдигна предницата с 4 см с натягане на тросиона ще стане ли ? За H5 питам.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 13.03.2020 г. at 8:16, Марин написа:

Как да повдигна предницата с 4 см с натягане на тросиона ще стане ли ? За H5 питам.

Да точно с него ще се повдигне, но при тежък терен трябва да си по внимателен. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Преди три дни си купих hovre5 както си карам и километража ми отказва.Когато не ми показва километража като освободя от скорост и иска да изгася,след като покарам малко и започва пак да показва.Някой може ли да помогне,случвало ли се е на някой-предварително благодаря

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Весислав Кангов said:

Да точно с него ще се повдигне, но при тежък терен трябва да си по внимателен. 

Тва па защо? Аз съм дигнал моя поне с 4см отпред, а къв терен е виждал джипа и не се е оплакал :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

 

преди 43 минути, vencibull написа:

Тва па защо? Аз съм дигнал моя поне с 4см отпред, а къв терен е виждал джипа и не се е оплакал :)

Чак толкова тежък терен с този съединител едва ли е видял. От сервиза не препоръчват. 

Edited by Весислав Кангов

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...