Jump to content
feikot

Ремонти,отстраняване на проблеми и пригаждания при Н5

Recommended Posts

Преди 5 часа, vencibull написа:

Изобщо не се занимавай с глупости - вземи си рамената чисто нови от представителството, 60лв е и се сменя за 30 минути. Тандер в софия трябва да имат ( аз от там го взех ) 

Неочаквано,но в представителството в Монтана имаха в наличност и срещу 50 лева се сдобих с нови.Вече са сменени,но ми направи впеччатление ,че не са от същия производител и не са със същия модел  пластмасови втулки.

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 10.03.2019 г. at 19:29, kriss1 написа:

Здравейте колеги,от вера и аз се включих в цирка с чистачките.Интересува ме някой успя ли да намери къде се продават въпросните пластмасови втулки,или техен аналог от друга марка?

Донесаха ми ги от Украйнаь12бр. за 5 лв. Сега имам резерв.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

При мен стана голяма беля. Спрях пред едно заведение, след това се качих, но колата не запали. След проверки на имобилайзер, аларма,тест на електрониката, нищо всичко в норма. Отворихме капачката към ремъка....прехвърлил 8 зъба.Ремъка здрав опънат нормално,на 40Ккм.няма зачекнат зъб,няма наранявания,обтегач изправен,ролки здрави. Майсторите започнаха да търсят причината, иначе 16 криви клапана и главата на ремонт срещу 750 лв. Оказа се, че ремъка е прехвърлил зъби от блокирали клапани от прегряване, повечето нагоряли. Причината била газта с високата температура на изгаряне,а японките всички давали този дефект заради слаби клапани. По думите на майстрите който оправят главата,не съм първият,нито последния с японски двигател с този проблем. Затова слагали смазващо у-во за клапаните. Защо,след като това са го знаели в завода не са го сложили /моята течна фаза е монтирана  в завода/. Сега вече ще мотирам такова устройство. Ремонта ще излезе грубо 1500-1800 лв.,и плюс 300 лв за у-вото и отделно масло за него, те ти икономията от газта.Ето за това ства въпрос https://www.vbox7.com/play:b69806e543

Edited by zhelev_48

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги, съвсем приятелски, съветвам всички да не карате продължително на газ над 3к оборота - със или без лубрикатори на клапаните. Имам наблюдения и обяснения, за себе си - първо LPG и изходните продукти от горенето му нямат смазочните и почистващи свойства на тези на бензина и второ: LPG има по бавна скорост на горене, затова продължава да доизгаря в тръбите, като ги прегрява, наред с клапаните и гарнитурите.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...