Jump to content

Ремонти,отстраняване на проблеми и пригаждания при Н5


Recommended Posts

  • 2 months later...
  • Отговори 201
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз реших проблема с кардана - намерих му по-голям заместник с двойно по-големи шлици. Мисля че е от някакъв нисан, каретата са еднакви и реално се сменят само фланците които са към диференциала и раздатката. Аз съм с коренно различен кардан от вашия, защото и скоростната кутия ми е по-дълга, но съвета ми е който има проблем с кардана да види каретата с кой друг модел джип си пасват, да вземе кардан от там и само да смени фланците.
На мен ми излезе 250лв новия кардан, само за сравнение - искаха ми 500лв за рециклиране във фирмата която е до ТЕЦ Надежда в София - страшни кожодери.

 

П.П:
Разбира се и дължината на карданите трябва да се вземе в предвид :)

Поздрави,
Венци

IMG_20200601_173107.jpg

Редактирано от vencibull
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 31.03.2020 г. at 14:23, Krasimir $$ написа:

Разхода ми е перфектен10,11 на 100 но свети постоянно.Като махна клемата и после след 10секунди пак светва,изтривам я с диагностика и пак за около 10сек.светва пак.Адаша където каза че е заради газта не е от тронове и настройки защото подпитах и проверих правехме си експерименти и се оказа че както го прави на газ-само на бензин я карах и същата работа че от там си мисля че не е газта.Ама какво е?🤔

Споко,и при мен чека свети постоянно.

Трия грешката през OBD 2 и след малко пак светва...така я купих,казаха ми че от както е сложена газта свети.

карам я така вече половин година,малко дразни че боде очите...инак като разход 12/100 газ.

интересно че понякога като я запаля и не свети известно време,откарва и по няколко часа /без да свети/ и после се появи...

не съм търсил проблема...

успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, vencibull написа:

Аз реших проблема с кардана - намерих му по-голям заместник с двойно по-големи шлици. Мисля че е от някакъв нисан, каретата са еднакви и реално се сменят само фланците които са към диференциала и раздатката. Аз съм с коренно различен кардан от вашия, защото и скоростната кутия ми е по-дълга, но съвета ми е който има проблем с кардана да види каретата с кой друг модел джип си пасват, да вземе кардан от там и само да смени фланците.
На мен ми излезе 250лв новия кардан, само за сравнение - искаха ми 500лв за рециклиране във фирмата която е до ТЕЦ Надежда в София - страшни кожодери.

 

П.П:
Разбира се и дължината на карданите трябва да се вземе в предвид :)

Поздрави,
Венци

IMG_20200601_173107.jpg

Ай,честит кардан!

Добра сделка си направил,много безаварийни в калта!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Здравейте, днес купих Н5 2010 г. Имам няколко въпроса...

1. Над 100 км. малко неприятно тресе...какъв е възможния проблем? 

2. На таблото свети 4WD , а бутона  на 2Н. Според предния собственик 4L не работи и за това 4WD-то светило като чек...ясно че е глупаво, но значи ли това че съм на 4L и не изключва.

3. На газ има дразнещо придърпване на ниските обороти...Уредбата е заводска.

4. Много копчета по този панел бре...някой може ли да прави мигне със схема нещо, кое за какво е 🙄

Това са засега регистрираните проблеми. Благодаря предварително за евентуалната информация. 

Редактирано от DJ Evgeni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си на 4L няма да можеш да караш със 100. Не е добре да караш на 4WD щом свети има вероятност да не се е изключило. Закарай я на газаджия да я закачат на компа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 30.11.2020 г. at 23:36, Мариян написа:

Ако си на 4L няма да можеш да караш със 100. Не е добре да караш на 4WD щом свети има вероятност да не се е изключило. Закарай я на газаджия да я закачат на компа :)

За придърпването се оказаха кабели и свещи. Предния собственик си е правил свободни съчинения по тях. За 4ВД-то - Спийд сензор и моторче. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Здравей те! 

Днес забелязах, че иначе тромавия джип не може да вдигне повече от 130 км. Не натоварен по магистралата и като виде баир съвсем намаля. Някой имал ли е подобен проблем! 

Благодаря на предварително!!! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, Stanimir 88 said:

Здравей те! 

Днес забелязах, че иначе тромавия джип не може да вдигне повече от 130 км. Не натоварен по магистралата и като виде баир съвсем намаля. Някой имал ли е подобен проблем! 

Благодаря на предварително!!! 

И аз имам сходен проблем. Попринцип минавам 130, но мнооого бавно се наема, на баира каталясва даже и празен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Krasimir $$ написа:

Със катализаторите как сте.На моя махнах катализатора,че беше направо стопен и се отпуши.Видимо се усеща разликата във вървенето

Не съм гледал, но ще отида! Ако го махна няма ли да има проблеми? 

Редактирано от Stanimir 88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако заменят катализатора с тръба 100% ще се наложи да измагериш втората сонда,която следи изходящия поток на газовете от катализатора,но ако го отворят/срежат и изръчкат елемента вътре и заварят обратно ламарината може и да минеш метър. 

Варианти ако светне чека с грешка за втората сонда - премахване на сондата софтуерно,ел схема/емулатор към втория датчик,а някога става дори и с една втулка само,която да отдалечи сондата.

Относно светещите чекове в по-горните стари постове когато колата видимо "върви" добре - в повечето случаи си е тръгнала или заминала първа сонда в следствие на което се омазват бензиновите,а от там и газови тримове,но за това има софтуер и джаджи за четене.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Направиха ми такава втулка.но чека пак светва ама промяна във вървенето няма заради това че свети чека.Моето гърненце го цепнахме от горе от страната на купето,изкарах катализатора и пак го заварихме и не си личи че има намеса 😃

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с махането на катализатора приключи с промени в  НАРЕДБА No Н-32 от 16.12.2011 г. за периодичните прегледи за проверка на техническата изправност на пътните превозни средства

(5) (Нова – ДВ, бр. 80 от 2020 г., в сила от 12.07.2021 г.) При извършване на периодичния преглед по ал. 1 се определя и екологичната група на МПС по чл. 37а, като валидността й е съгласно сроковете, определени в ал. 1, за следващ периодичен преглед на МПС.

Това важи за тези които нямат в талона записана екокатегорияв наредбата ,има таблица с показателите. За тези които имат записано евро,в големия талон са има  данните по екопокозотели на автомобила. Ако измерените не отговарят на тези в талона,прегледа се отказва. До сега газанализаторите не бяха свързани с онлайн системата за проследяване на прегледа,новото е че сега ги връзват. Като ти снимат големия талон и измерените екопоказатели в него трябва да съвпадат .
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно си прав за наредбата,но не ми се изпада в полемика относно техническите прегледи в БГ.

Грешката е за ламбда сондата.Първата става с универсална за митсубиши,а за втората има ел.схема и пиключваш с чека по този казус.

За втората има клипове в тубата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей те! 

Днес колата като я запалих, работи няколко секунди на бензин и угасна! 

Пробвах няколко пъти и няма палене. Бензин си има доволно, но немога да запаля! Пробвах само на газ и пали, обръщам на бензин угасне. Някакви идеи? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, Stanimir 88 said:

Здравей те! 

Днес колата като я запалих, работи няколко секунди на бензин и угасна! 

Пробвах няколко пъти и няма палене. Бензин си има доволно, но немога да запаля! Пробвах само на газ и пали, обръщам на бензин угасне. Някакви идеи? 

Щом на газ пали значи не стига бензина поради някаква причина.  Най лошия случай и често срещан е бензинова помпа. Най добрия е някой филтър да е задръстен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери релето на газовия инжекцион. Някъде под капака отпред. При мен на два пъти не иска да запали но беше от буксата на бензиновата помпа, точно над резервоара. Извадих буксата и я сложих обратно и запали. Просто се окисляват контактите. Другия вариант е да си сложиш ръката отгоре и някой да подаде контакт. Ще усетиш помпата дали работи или не. Вариант три - имобилайзер, но е най-малко вероятния.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...