Jump to content
стената

Нов собственик на Hover H5

Recommended Posts

Миналият ден ми се наложи да изтегля един приятел от снега цялото купе се миришеше на съединител появи се нещо като пушек и това подчертавам без много нотоварване .След това се оказа че съединитела почна да отделя много на високо прибрах се и каква беше изненадата ми на сутринта когато джипа не поиска да тръгне нямаше никакъв съединител .В сервиза свалиха съединителя и ми казаха че феродовият диск е на :вестник :демек много износен и тово на 30 000км като 7-8 от тях са минати в режим 4/4 .

 

За такива работи винаги ползвай понижаващи предавки, никога не го оставяй да превърта. Това 30 000км като 7-8 от тях на 4/4 ми звучи малко подозрително, да не би да си го карал на 4/4 на сухо. Това е не допустимо това е частично 4/4 не пълно 4/4 !

Двойно предаване при частично 4/4 се ползва само и едиствено на хлъзгав път!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Знам че 4/4 не се кара на сух път тия 7-8 хиляди ги карах сега зимата не се учудвай просто доста карам тия 30 000 ги навъртях от юли до сега.Да за бавните разбрах малко късно но разбрах но проблема е че феродото миришеше и без да съм дърпал някой Мисля си за фабричен дефек нещо дано не е но .......Сега с новия Съединител ако има прблеми пак при това той е усилен ще си имаме разговори с производителите !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

За всички които се интересуват от газовите устройства, съм постнал снимки на монтирана уредба в темата "газ или бензин" . А иначе това което успях вчера е да си свържа телефона с блутута на колата. Преди нещо не успях, но проблема явно беше в моя телефон - сега е много добре, и мога спокойно да карам и говоря (което ми се случва постоянно). А това са специалистите които ще "обслужват" нашите автомобили.... :icon_cyclops_ani: :icon_cyclops_ani: :icon_cyclops_ani: :icon_cyclops_ani:post-5233-0-33551800-1329757277_thumb.jpg :confused2: :confused2: :confused2: ...... всеки ден ще съм там..... :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Искате ли да видите как изглежда Ховъра с Ролбари и стапенки:huh:Миналият ден ги сложих правих ги по поръчка защото никъде не можах да намеря за модела.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не питай такива работи, ами пускай снимки :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Станал е страхотно! Можеш ли да споделиш от къде са ролбарите и степенките? Колко пари ти излезнаха?

 

Освен това, ти спомена, че караш много - на колко километра е джипа до тук и какви проблеми си имал до сега?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ролбарите и стапенките ги правиха в Русе ,частна фирма нямаща нищо общо с дистрибуторите на коли .Иначе вече съм на 56000км нищо сериозно не се е повреждъло до сега да чукам на дърво :toothy12: единствено което ми създаде проблеми е седалката но мисля че случеят е индивидуален,недойзпилена заварка на седалката скъса кожата на седалката и от там 5-6 чифта мой панталони,гадничко ама чакам да видя дали ще я сменят !!! :angryfire:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вчера минах през магазина на ЕсТранс в Русе, да огледам зимни гуми за Волекса, и случайно дочух, като предлагаха ролбар и степенки на един клиент, който се интересуваше от Steed 5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Най вероятно става дума за същата фирма която ми прави мойте ролбари-те между другото правят и поставят и ауспусни системи !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги,_аз си купих такъв джип, но не е сглобяван_тук, в смисъл модел 2008._Няма сервизна книжка и не_знам с какво масло да го карам,_може_ли някой да ми даде някаква информация?

Edited by Говедо

Share this post


Link to post
Share on other sites

10W40   и по другия класификатор да завършва на SF / минерално или полусинтетично/  или по надолу в латинската азбука- например SL /отговаря на т.н. полусинтетично масло/ .Марката на маслото е въпрос на личен избэр.

Edited by st.videv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето това е моят ХОВЪР

 

С интелигентен рег. номер.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 19.02.2012 г. at 0:53 PM, бат'Бойко said:

 

За такива работи винаги ползвай понижаващи предавки, никога не го оставяй да превърта. Това 30 000км като 7-8 от тях на 4/4 ми звучи малко подозрително, да не би да си го карал на 4/4 на сухо. Това е не допустимо това е частично 4/4 не пълно 4/4 !

Двойно предаване при частично 4/4 се ползва само и едиствено на хлъзгав път!

Има неписано правило,че излезеш ли от пътя ,,,,,  на бавни скорости,зиме,лете,сухо,мокро,няма значение.В близкото минало на бавните им казваха  " балкански" скорости.Що ли.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...