Jump to content
st.videv

Всичко за съединителя на Ховер H5

Recommended Posts

Не няма такава опция - сменяш с нов като му дойде времето и то препоръчително к-т феродов+притискател и лагерите.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Абе аз от съединители не разбирам много, ама за да замирисва като потегляш...с колко газ го правиш? :D Съединителя като тръгне да си ходи не започва ли да вибрира повече при самото отпускане и да изпуска от скорост като крайна фаза?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 2 часа, vencibull написа:

Абе аз от съединители не разбирам много, ама за да замирисва като потегляш...с колко газ го правиш? :D Съединителя като тръгне да си ходи не започва ли да вибрира повече при самото отпускане и да изпуска от скорост като крайна фаза?

Щом мирише значи има още феродо:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги,

Който иска да го тества да заповяда, 

Както написах съединителя е сменен от предишният собственик на 70 000 км. а сега съм на 82 000 км.

Красимир

0897 87 87 79.

Колеги хайде да си направим среща в София?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз за среща съм навит. Каква е причината за смяна на съединител на 70к км?? Нещо съмнително има тук.

Share this post


Link to post
Share on other sites

по вероятно да задържа педала или да сложен менте

аз моя го смених преди 500 км и сега джипа лети

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 18 часа, Georgi86 написа:

по вероятно да задържа педала или да сложен менте

аз моя го смених преди 500 км и сега джипа лети

 

Колега , моля да споделиш какъв съединител  си сложил- някви номерца и не е лошо да споменеш коя година е джипа и колко коня

Share this post


Link to post
Share on other sites

все пак сме  се събрали тук да си решаваме проблемите и да си помагам,  както казва един колега джипа винаги те държи  под напрежение ..........А  ИЗКАЗВАНИЯ ОТ СОРТА АЗ  НАПРАВИХ ТОВА И ТОВА  И ПОСЛЕ НИЩО  НА КОГО ПОМАГАТ?????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valeo 320 лева  ,но не взех кутиите от сервиза защото този който беше валео зелен неставаше ,и всичко беше в една.

Share this post


Link to post
Share on other sites

За мен вариантите са няколко:

1.Не е сменен.

2.Сложили са някакво евтино "дърво" или требичка колкото да се продаде.

3.Изтървали са момента със смяната и притискатела + маховика са износени/заминали безвъзвратно и новия феродов диск решава проблема частично и за кратко.

4.Има и една теоретична възможност от кутията по шийката на първичния вал през семерингите да минава/завихря масло и да омаслява феродото,но това по скоро е в сферата на теорията и т.н.

В крайна сметка който и да го тества ще стреляте на посоки ,а както описваш ситуацията няма да минеш без сваляне на кутията.

Тогава ще си на ясно какво се случва в този възел и как да действаш. 

Успех,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 6 часа, Явор написа:

Колега , моля да споделиш какъв съединител  си сложил- някви номерца и не е лошо да споменеш коя година е джипа и колко коня

Виж по- горе са снимки и пълна инфо за моя съединител оригинален японски с 35% повече натиск....

Share this post


Link to post
Share on other sites

И все пак преди покупка на частите препоръчвам сваляне на кутията и оглед.

Edited by Krasimirr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Така е най добре защото не са еднакви този който е снимал колегата го нямаше по магазините ,а семеринга беше заминал и се наложи смяна  40 лева

Share this post


Link to post
Share on other sites

Лагера и семеринга на първичния вал ги има по представителствата в Бг на обща цена 56-60 лв. ако се не лъжа , но за смяната им така или иначе кутията се сваля - няма милост!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Лагера на първичният вал не е в маслена баня, а е зад капаче и е сух....сменял съм го има и публикация със снимка зад него е семеринга и маслената вана на кутията.....

2-11.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Със сигурност този лагер не му е приблем на колегата!Като свали кутията ще стане белни защо приплъзва съединитела и къде е причината-притискател.......и т.н.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Къде го хвърлихте човека? Лагери и нз кво.....

Залагам на куча марка феродо и не сменен притискател ;)

Най неприятното е цепенето на кутията от мотора, че се разкача всичко за което ще му смъкнат кожата в сервиз.

Недей да взимаш нищо преди да си видял какво има вътре, че аман от китайски номера - квот имали туй са слагали, а какво пише в каталога няма значение......

Share this post


Link to post
Share on other sites

200 лева за разкачане на кутията и то в сервиз където е регламентирано точно- човекочасът колко струва...., а не измислено....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги преди 2 години смених съединителя в сервиза в Пловдив и минах 25000 км и отново свърши може ли някой който е слагал от мицубиши да каже от какъв модел става или да ми предложи някакъв по усилен от оригиналният съединител който ще ме изкара повече километри?

Цитат

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей, аз заложих на Maxxin. До тук 15к км никакви забележки като от време на време се тормози и из калища. Съединителят е усилен, или поне така се води. Номер mcmb013, oem: md724736. Това е за Н3.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

А мога ли да си го поръчам от сайт? Може ли да ми кажеш от къде си го поръчал защото моя е H5 но мисля че са еднакви с H3 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Взех го от магазин за авточасти. Бях го срещал в някви сайтове, но не ги помня. Поразрови се малко все ще излезе от някъде.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, налага ми се да сменя съединител  на Hover H5 2011 ....дотук добре  проблемът ми е че двигателя ми е 4G69S4  а не 4G64 който доколкото разбрах имат повечето колеги, бих искал да помоля които е с 4G69S4 да каже какъв съединител е сложил и откъде го е купил /евентуално/. Звънях в Тандер откъдето ми казаха че нямало разлика в съединителите според тях щото " ние ховър с различен съединител не сме имали". Благодаря предварително.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ми те са ти отговорили хората, какво повече ти трябва? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...