Jump to content
nikid

Моите преки впечатления от Voleex C10

Recommended Posts

Визирам в талона да пише "товарен". Някой го постигаха като правеха колата на пикап-че с 1+1. Други разделяха багажното отделение с мрежа и в талона се появяваше "товарен автомобил". Някои фабрично слагаха още 2 седалки, толкова малки, че и куклите на дъщеря ми нямаше да могат да се съберат (това май чисто практически няма да е варианта за Voleex), ама в талона пишеше 6+1 и номера после минаваше. Мисълта ми е, че без това нещо всичко друго нататък просто не се случва. Ако това го има, после следват други неща. Та ми стана интересно как са го решили от страна на Литекс Моторс.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вариант 2 отговаря на N1... Както казах, при него в най-лошия случай се губи ЕДНО седящо място...

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) :) :)

То и без друго отзад мястото е за "двама мъже и половина"...

Колеги, само си чеша езика. Приемете го на шега, моля.

 

Ограничавай се

Share this post


Link to post
Share on other sites

Оня ден едно черно с голямата маска ме прескочи на Тодор Александров. Успях да го поогледам докато ме прескачаше. Много симпатична машинка. Пък беше и антрацитен металик.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И най-важното - вече официално Voleex C10 е с право на данъчен кредит!!! :toothy12:

Колега, данъчния кредит за С10 е мираж:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, данъчния кредит за С10 е мираж :)

 

Така поставено мнението ти виси в пространството. Поясни, моля те, какво имаш предвид...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, днес се качих за сефте и във Волекса и в Ховъра :) Разкошни са! Удобни. Седалката на Волекс ми беше много удобна. Количката е просторна от вътре. Много ми хареса! Ховър също, като се има предвид,че не съм се качвал на шофьорското място на джип, само съм се возил:) Много е удобен, комфортен, висок! Аз от доста време си мечтая за 4х4, но и Волекса е готин. Вратите се затварят много доре, леко и с много приятен плътен звук. За моторът не мога да кажа нищо - не съм я палил, но и в трите модела се влюбих още повече:)

 

Чух, че по вестниците са писали, че Литекс Моторс имали заявки за 100 000 коли, вече! Дали е истина:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Волекса се кара много леко и приятно, дори и за висок човек :). Сервото на волана е електричско и с един пръст се върти волана, Скоростите се превключват страшно леко. Интериора е семпъл но практичен и приятен , особено светлия цвят. Колата е много практична за ежедневна употреба. За дълъг път пълна кола с хора ще е проблем багажа, но за двама човека е идеално. Супер са си колите. Карал съм го малко, но това са ми първите впечатления. Когато имам повече или отрицателни неща ще ги споделя.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Миналата седмица изпробвах в Добрич Волекс С10 - изключително съм впечатлен от модерния и приятен интериор, колата е просторна за своя клас, много пъргава и маневрена. Колата стои много стабилно и което най-много ме впечатли е, че Волекс С10 вози като автомобил от високия клас! Дано скоро видим и Волекс С30.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Така поставено мнението ти виси в пространството. Поясни, моля те, какво имаш предвид...

Имам предвид, че данъчните няма да признават данъчен кредит за voleex c10, ако някой е ползвал да ме опровергае. Самият аз исках да ползвам през фирма, но се оказа че за малкия автомобил не става. Автомобила може и да има хомологация, но в БГ специално за него не се признава връщане на ДДС.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Всички тестови автомобили са лизинговани от дилърите към лизингови компании на цена без ДДС, т.е. с ползване на данъчен кредит. Това че за някаква фирма с неопределен предмет на дейност (тук колегата да ме извини ако съм пропуснал но не видях никъе да се споменава такъв) е отказан данъчния кредит не означава автоматично че хомологацията N1, призната в целия Европейски съюз е химера в България. Аз подкрепям мнението на Поройник, че написаното от радиомир виси в пространстовото неподкрепено от никакви факти а само от твърденията му.

 

ПП: Няма да е лошо някой от дилърите четящи тук да се намеси и да изясни - Е ли вярно това, че модела е хомологиран?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Юруш на тест-драйва:

http://www.greatwall.bg/

Аз се записах, какво ли ще е ако спечеля да я покарам за 4 дни по празниците! Не видях да има лимит на километрите, да му мислят :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Лимита на километрите е резервоара :) Предполагам ако спечелиш ще им върнеш колата със светеща лампичка за резервоара :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Лимита на километрите е резервоара :) Предполагам ако спечелиш ще им върнеш колата със светеща лампичка за резервоара :)

 

......Зареждаш и готово, още километри :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Всички тестови автомобили са лизинговани от дилърите към лизингови компании на цена без ДДС, т.е. с ползване на данъчен кредит. Това че за някаква фирма с неопределен предмет на дейност (тук колегата да ме извини ако съм пропуснал но не видях никъе да се споменава такъв) е отказан данъчния кредит не означава автоматично че хомологацията N1, призната в целия Европейски съюз е химера в България. Аз подкрепям мнението на Поройник, че написаното от радиомир виси в пространстовото неподкрепено от никакви факти а само от твърденията му.

 

ПП: Няма да е лошо някой от дилърите четящи тук да се намеси и да изясни - Е ли вярно това, че модела е хомологиран?

 

Аз пък опровергавам - няма ДДС кредит за Voleex. Имам запитване към дилър още от края на 2011г. и от тогава чаках за N1 хомологация и данъчен кредит. Преди седмица получих следния мейл:

 

 

Здравейте!

Искам да Ви информира, че за всеобщо съжаление, ситуацията с N1 на Voleex C10 ще се проточи доста във времето. Имайте предвид тази информация, като фактор във вземането на решение за покупка на автомобил.

Поздрави,

 

Бойко Петров

Мениджър „Продажби”

МИТВАС ЕООД

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е това си е само за сметка на литекс моторс тогава.

От написаното от теб следва че и тестовите автомобили са закупени на цялата стойност, без признаване и връщане на ДДС, което е меко казано тъпо. Поне да не го твърдят на сайта си и в рекламите, като не са си свършили работата по хомологирането на модела.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...