Jump to content
nikid

Моите преки впечатления от Voleex C10

Recommended Posts

Ами отговорите на въпросите на колегата са елементарни:

На Холивудските продуценти не им пука много-много какви коли се карат във филмите им. В повечето случай се прави реклама на дадена марка(например Ауди или Тойота). Във филмите от САЩ винаги ще има и американски коли, просто защото цял свят знае, че патрулките или такситата са коли от типа на Форд, Шевролет, GMC и Додж, а не Тойота или Ауди. Има и случаи, когато много известни и богати продуценти си избират сами колите- веднага ще ги познаеш- Мерцедес, Ферари, Порше и Ламборгини са винаги там. Мерцедес не плащат за реклами, а присъстват в 90% от мафиотските филми.

На въпрос №2 отговора е, че просто не ни трябва кола с българско наименование- просто в цял свят се знае какво е "GREAT WALL" в превод, а никой за Литекс или Ловеч не е чувал(поне до този момент).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз мисля ,че термина "продуктово позициониране " отдавна е измислен и въведен от Холивуд. Няма нищо случайно в марките , които попадат в кадър в техните филми , освен тези в някакъв общ план , където има още куп други .

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Здравейте! Дано се заформи фен клуб на тези симпатично-весели автомобилчета. Видно е че вече се чакат с нетърпение първите автомобили. Въпросът ми е: Кога се очаква това да стане? Как и къде ще се развива дилърската и сервизна база в страната? Подготвят ли се вече хора за тези начинания. Разбира се Ловеч е близо и едва ли би било проблем за всеки българин мераклия да отскочи дотам и да си вземе бубуто директно от завода. На мен лично много ми харесва този автомобил, но повече го оприличавам на сузуки суифт, имат доста сходни черти. Поздрави. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вече има представителства в повече по-големи градове. В София даже два, а те се включиха и във форума ни. В момента тече промоция с тест драйв на автомобилите при единия представител, която след седмица ще продължи при другия.

 

Първите автомобили ще бъдат продадени септември. Но те ще са внос. Завода ще започне работа по същото време, като първоначалното производство ще е тестово, докато работниците натрупат опит, докато поточните линии бъдат настроени и тн и това тестово производство няма да се продава, за да се предпази клиента. Към края на годината, началото на следващата пък ще започне вече крайно-клиентското производство, коли за България и за износ. Това е информация, която ни е дадена на щанда на Great Wall на изложението в София.

 

Между който се интересува от Voleex C10, е добре да знае, че първите 200 такива коли, които ще се продават от септември (внос) ще са с промоционален статус и ще имат пълно оборудване на доста добра цена.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за отговора. Ще проуча къде са тези представителства в София. Предполагам и че ще има сайт на компанията или на дилърите. Самият аз съм доста впечатлен от тези автомобили и пожелавам успех на Литекс Моторс. Радостно е, че българина ще е облагодетелстван от това начинание. Поздрави.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Между който се интересува от Voleex C10, е добре да знае, че първите 200 такива коли, които ще се продават от септември (внос) ще са с промоционален статус и ще имат пълно оборудване на доста добра цена.

 

Карах, капарирах, чакам... Това е с три думи
:)

 

Очаквам я към средата на септември да ми я предадат. С ГИ и спортната решетка. Оранжев цвят с черната тапицерия.

 

Нищо в колата не изглежда и чувства "нискобюджетно". Тапицерията и пластмасите изглеждат нормално. Возията е комфортна, леко твърда за това, което съм свикнал (карам рено меган на 14 години). Хареса ми как дърпа, макар че никога не съм карал бензинов автомобил. Нямах възможност да я изпържа с повече от 60-65 км/ч, но вътре беше много тихо до тази скорост (в сравнение с реното ми - 1.9 д, където шума е доста голям). Аудиото и климатика работят добре. Не се чувства кога се пуска климатика - няма придърпвания или някаква осезаема загуба на мощност. Аудио системата е определено всичко което ми е нужно - не съм фен на разни туби в багажника и каране с 20 през квартала със свалени прозорци
:icon_puke_r:
Хубаво е, че отзад се стои сравнително комфортно дори и при максимално дръпната седалка на шофьора (за разлика примерно от Мицу Лансър, където остават 4-5 сантиметра между двете седалки. Да не ме нападат феновете на Мицу, просто сравнявам
:lol:
)

 

Живот и здраве чакам колата да пристигне и да направим една среща на клуба есента...
:)
А тъй като чета и по Дачия форума (не пиша) мога да се набутам на някоя тяхна среща, че по другите форуми не са толкова толерантни и ще трябва да се боря със закостенялото мислене на бай ти Ганьо.
:icon_salut:
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

При нас си винаги добре дошъл ... хем ще видим какво са направили китайците и какво ще правят нашите тука и да сравним с нашите румънки!

 

за септември/октомври се организира нещо (национално) ама още не се знае къде!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Живот и здраве чакам колата да пристигне и да направим една среща на клуба есента...
:)
А тъй като чета и по Дачия форума (не пиша) мога да се набутам на някоя тяхна среща, че по другите форуми не са толкова толерантни и ще трябва да се боря със закостенялото мислене на бай ти Ганьо.
:icon_salut:

 

Така като гледам - в края на Септември може да има достатъчно хора за собствена среща/клуб...
;)

Иначе си поръча най-добрата комбинация - Браво!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Бойко,ако не е фирмена тайна,можеш ли да кажеш колко продажби до сега си реализирал ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

да се набутам на някоя тяхна среща, че по другите форуми не са толкова толерантни и ще трябва да се боря със закостенялото мислене на бай ти Ганьо.

 

Колега, странно ми е да сравняваш С10, който е с размерите на Тойота Ярис, с Мицубиши Лансър... Има много разлики – аз само съм сядал в С10, не съм го карал, но си е просто друг клас кола – по-малка от Лансъра, определено. Нищо де, всичко е до личен вкус. На мен седалките на С10 ми бяха като табуретки (то си е нормално за такава малка кола, де).

 

Важното е, че на теб ти е харесала и щом я чакаш – когато дойде, пускай снимки и разкази от пътувания – да й се радваме! ;)

 

За форумите – не мисля, че си прав. В повечето форуми атмосферата е много добра. Изключвам само най-популярните – VW, BMW и подобните – иначе във всички форуми с по-малко фенове атмосферата си е ОК.

 

За мен проблемът с китайските коли е, че са... китайски. Не, не ми казвайте, че то е същото като да са румънски или индийски... Китай се управлява от компартия и всичките тия нови комунисто-капиталисти са тези, които допреди 15-тина години разстрелваха хора по стадионите. Парите, наливани в тия фирми, са мръсни пари на една от най-големите диктатури (доскоро) в света. Същите хора, същите пари. Вярно, модерна страна, с лъскаво лустро отвън, правят почти всичката световна ширпотреба вече и я изнасят с кораби по целия свят... но принципно има и друг момент.

 

Не говоря само за Great Wall. Аз харесвам MG, но ги купиха китайците. Не че британците бяха много добри стопани, но все пак...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Карах, капарирах, чакам... Това е с три думи :)

 

Честито колега!

 

Ще се радвам веднага щом вземеш количката да се похвалиш. А да се съберат десетина човека с GW коли и веднага ще организираме една форумна среща, хем да може който иска да дойде и да види колите от близо, да поговори със собствениците :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мерси за пожеланията на всички!

 

При нас си винаги добре дошъл ... хем ще видим какво са направили китайците и какво ще правят нашите тука и да сравним с нашите румънки!

 

за септември/октомври се организира нещо (национално) ама още не се знае къде!

 

Живот и здраве там съм! С китайски автомобил на българска среща на румънски производител на френска марка :D

 

 

Колега, странно ми е да сравняваш С10, който е с размерите на Тойота Ярис, с Мицубиши Лансър...

 

За форумите – не мисля, че си прав. В повечето форуми атмосферата е много добра. Изключвам само най-популярните – VW, BMW и подобните – иначе във всички форуми с по-малко фенове атмосферата си е ОК.

 

За мен проблемът с китайските коли е, че са... китайски. Не, не ми казвайте, че то е същото като да са румънски или индийски... Китай се управлява от компартия и всичките тия нови комунисто-капиталисти са тези, които допреди 15-тина години разстрелваха хора по стадионите. Парите, наливани в тия фирми, са мръсни пари на една от най-големите диктатури (доскоро) в света. Същите хора, същите пари. Вярно, модерна страна, с лъскаво лустро отвън, правят почти всичката световна ширпотреба вече и я изнасят с кораби по целия свят... но принципно има и друг момент.

 

Не говоря само за Great Wall. Аз харесвам MG, но ги купиха китайците. Не че британците бяха много добри стопани, но все пак...

Аз казах, че сравнявам само разстоянието между седалките при максимално дръпната назад шофьорска такава. И наистина във лансъра (спортсбек) остава не повече от 5 см. А иначе за разлика между марки и модели коли не обичам да споря - всеки си кара каквото го кефи и аз нямам нищо против това.

 

А за форумите - пробвай да пишеш в който и да е български форум за коли, че си купил китайска кола - в 90% от мненията ще те съсипят. Ей, на, примерно във форума на Рено имаше една тема за Дачия, в която се сипеше огън и жупел от всеки - кошници, тикви и какви ли не. Ограничени сме българите. Но мен това не ме притеснява - нека колицата си върви както трябва и не прави много проблеми, а пък хората каквото щат да мислят... B)

 

А компартията харесва еднакво моите пари както и всяка автомобилостроителна компания по света. И за да има шанс да ми ги вземе и да съм доволен (а не да надам вой до небесата) трябва да предложи освен цена и качество. Защото на цената, на която си взех волекса можех да си взема кола от почти всяка друга марка... Принципно и аз съм предубеден към много неща - не мога да си кривя душата. Но който не играе не пичели ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

То рено форума е друга бира ... те там са една шайка тарикати 5-6 човека дето хулят и ругаят де що някой им зададе въпрос ... и смъкнаха нивото на форума в последните няколко месеца (година) и сериозните потребители, дето имат какво да дадат като знания и опит вече рядко пишат, а доста хора напуснаха и не се върнаха повече ... а беше полезен форум навремето ... но не са само те - това е по почти всички автофоруми в България ... и въобще по почти всички форуми ... ами простички сме си все още и сме далеч от това да изслушваме и да спорим възпитано ... манталитета ни е такъв ама кво да се прай! :icon_cyclops_ani:

Share this post


Link to post
Share on other sites

От доста време посещавам форума и бих искал да кажа, че е важно, че произвеждаме или сглобяваме нещо, тоест имаме родно производство, което е хубаво, а за възможността да избираш според възможността, която имаш не е малко. Дано нещата потръгнат добре!

 

!!!! редактирано от модератор !!!!

!!!! Моля не използвайте само главни буви ... трудно се четат а и се считат за проява на неуважение към останалите участници в дискусията и се четат като викане !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Приятелю, аз също се впечатлих от плътното затваряне на вратите на волекса, дори много по-добре от тези на едно пежо например, чието затваряне на вратите наподобява дрънкане на строшена ламарина! Но тойотата е по-добра - това е повече от очевидно! Вратите й се затварят с лек замах и се чува едно глухо "хлъб"! При волекса шумът също е на ниво, но се изисква малко повече сила, докато механизмът захапе! Доста се въртях покрай яриса и волекса, защото ме радваше добрата му изработка, но още има много път да извървят китайците, докато доближат японците! А си мисля, че японците са си японци! Дано и те да открият завод в България!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Гледам на greatwall.bg са пуснали рекламни клипчета за всички модели. И въпреки, че е с цел реклама добре описва какво има колата... Добре направено.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

много добро клипче ... и ако пича не четеше от аутокюто или табелите шеше да е перфектно! Аз все още не съм виждал колата на живо и това клипче ми даде доста подробна представа за автомобила! Браво!

Share this post


Link to post
Share on other sites

И най-важното - вече официално Voleex C10 е с право на данъчен кредит!!! :toothy12:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако мярна при Венци тойотата в Габрово волекс ще отида на тестдрайв ... непременно! Иначе той имаше джипка и пикап ама и двете ги продаде ... май! И няма вече ГВМ коли при него!

Share this post


Link to post
Share on other sites

И най-важното - вече официално Voleex C10 е с право на данъчен кредит!!! :toothy12:

Boyko23, не бързай с правото на данъчен кредит. Надълго и нашироко разисквахме темата на едно друго място. Това е линк към обобщението, но може би е по-добре да се прочете цялата тема. Казаното там важи с пълна сила и за Voleex.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Данъчния кредит е бонус за фирмите, които смятат да закупят автомобили за служебни цели, не за крайни клиенти, това е ясно и важи за всякакви стоки, за които някой е искал да си спести ДДС-то.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Даже и за фирмите не е бонус, а упражняването му е свързано и с други условия освен заводското удостоверение, че не е лек автомобил. Между другото има и физически лица, които могат да го приспадат, но е нужно да осъществяват стопанска дейност, да се регистрират по ЗДДС, автомобила да не е лек и да могат да докажат, че автомобила е необходим за да осъществяват дейността си. И после почват ядовете. Колеги, честно, за личен автомобил не си струва ядовете, които могат да последват.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boyko23, не бързай с правото на данъчен кредит. Надълго и нашироко разисквахме темата на едно друго място. Това е линк към обобщението, но може би е по-добре да се прочете цялата тема. Казаното там важи с пълна сила и за Voleex.

Добре те разбирам, какво имаш предвид, но в конкретния случай говорим дали автомобила има или не право да ползва така наречения "данъчен кредит". Отговора е да.

Останалото е въпрос на качествен мениджмънт и грамотен счетоводител във всяка една фирма, която иска да го ползва... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има ли допълнителни условия за да му се издаде удостоверение от производителя, че не е лек автомобил, например да махнем задните седалки или това няма значение? Ако в талона го впишат до "5+1 места" включително и "лек автомобил" правото на данъчен кредит отива на кино. Ако тези условия са изпълнени, вече следва добрия мениджмънт и грамотния счетоводител.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Изискванията за N1 са такива, че трябва да се покрият няколко теглови изисквания. В крайна сметка при автомобили като Voleex-a се стига до положение от сорта на "3+1 товарен". Това е оптимален вариант, както за броя места, така и за т.н. данъчен кредит.

Дали е така при Voleex в момента не знам, но скоро ще се разбере. Може да си остане и като 4+1 товарен, но с оглед размерите на колата - се съмнявам...

 

Ти май визираш старата практика от едно време - 1+1 товарен, където реално нямаш право да возиш пътници на втория ред седалки...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...